Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 899 166
  • 13 896

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Miksi jotkut purnaa ettei JS edes vetänyt käteen (Nurmea, viikatteella, osui Maken mailaan), kun yleensä kuorossa huudetaan ettei mahdolliset loukkaantumiset ts. teon seuraus kohdepelaajassa saa vaikuttaa tuomioihin? Höpsistä nyt. Sillähän ei ollut tuomion kannalta merkitystä sattuiko Nurmea vai ei. Täysin tyylipuhdas yritys pilkkoa vastustajan kultakuupan käsi, mutta vituiksihan sekin meni.

No niin. Turha minunkaan rutista asiasta täällä, mutta ihmetyttää kovin. Ymmärrän kyllä että värilasit jne.

Hieno ja suorastaan ikimuistoinen ottelupari tämä on joka tapauksessa. Toivon mukaan saadaan tätä kihinää täydet seitsemän peliä. Paitsi jos TPS voittaa huomenna.
;)
 

12961

Jäsen
Huomenna helvetillinen buuaus aina kun smaltsi on kiekossa, eiköhän tuolla kuuppa leviä taas.
Tämä on joistain menneistä vuosista poiketen sellainen IFK, että on vaikea sanoa, kenen kasetti tuohon hajoaisi. Caloun oli aika lailla eri maata ja vaatisi se meilläkin kunnollisen yleisön.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikähän meidän yleisössä on vikana? Ollaan viety aivan 100-0 tähän mennessä. Ihmettelen edelleen miksi Tepsi ilmoittaa vaan ns. piipatut liput. Kaikki torstaina paikalla olleet tietävät että hallilla oli vähintään 6500, ylikin varmaan.
Itse tulin takaovesta ja siellä ei ainakaan toiminut lukijasysteemi ollenkaan, kaikki pääsi sisälle jolla joku lippu oli näyttää
,
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tämä puulaakiliigan kaikki toiminta niin naurettavaa paskaa että joka päivä kiinnostaa vähän vähemmän. Noin selkeää vahingoittamisyritystä kuin tuo schmaltzin viikate en ole hetkeen nähnyt eikä edes käsittelyyn! Saatanan tunarit! Näemmä riittää että käsi ei murtunut ja sikailijalla on oikean värinen paita. Häpeällinen päätös liigalle. Toivottavasti tuo kyseinen apina saa rankaisunsa sitten kentällä kun kurinpito on täysin kyvytön vitsi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kuinka pahvi näkemys sulla pitää olla, että teot, joissa pyritään selvästi tarkoituksella vahingoittamaan vastustajan pelaaja kertalyönnistä pois pelistä, pääsevät siivilän läpi, mutta sitten kaiken maailman tönäisyihin kyllä puututaan sormet heristellen? Voi jumalauta.

Sama nyhvääminen ja jees jees - huomiointi jatkuu näköjään kabinetissakin, mitä se näyttää olevan jatkoerissäkin.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei harmita. Se on vain pakko sitten synkata Silvennoista. On muuten ainoa surkea asia se, että ei saa halliääniä Discovery plussalla laitettua lähetyksestä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Ei taida saada. Mutta Telian netti-tv:n lähetyksessä muistaakseni sai. Onko sitä tosin enään käytössä.

On telia TV käytössä koska CMoren kun tilaa ni pelit pitää kattoa kännykästä jostain kusisesta Telia TV sovelluksesta. Ainoa hyvä puoli on se et saa selostuksen veks.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
On telia TV käytössä koska CMoren kun tilaa ni pelit pitää kattoa kännykästä jostain kusisesta Telia TV sovelluksesta. Ainoa hyvä puoli on se et saa selostuksen veks.

Siis mitä? Kyllä mä ainakin C Moren tilaajana katson C More omasta puhelinapista.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Joo, mulla ei vaan toimi CMoren apin kautta mikään, koska väittää ettei mulla oo tilausta voimassa. Sit saman sisällön mä avaan TeliaTV:stä.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten YV voi olla noin saatanan huonoa tällä budjetilla? Nyt vielä se aamulla kirjoitettu aloitustappiot kruunaa tämän. Vittu että vituttaa
Eniten vitutaa myös se että peluutukseen ja aloituksiin ei olla ilmeisesti keskitytty ollenkaan eilisestä. Peluutus tuntuu aivan samalta, mielestä Wirtasen kenttää vastaan ei pitäisi laittaa Pärän kenttää. Sitten Jasu sanoi ennen ottelua että aloituksia on varmasti jokainen itse miettinyt, miksi ei yhdessä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös