Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 907 469
  • 13 923

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleen se että kotiedun saaneella joukkueella ei ainuttakaan perjantai/lauantai pelipäivää puolivälierissä. Mitä vittua? Varmasti yleisö virtaisi aivan eri tavalla hallille perjantaina/lauantaina playoffsien aikana.

Miksi Tepsi on suostunut tällaiseen? Ei nyt saatana voi omistajat olla noin nössöjä, että suostuvat mihin tahansa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Miksi Tepsi on suostunut tällaiseen? Ei nyt saatana voi omistajat olla noin nössöjä, että suostuvat mihin tahansa.
Hallilla tainnut olla jo muita tapahtumia jotka tähän vaikuttaneet...
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Jazzy76

Jäsen
Tampereella
Eikös Tepsi vastaa nykyään hallin tapahtumista? Aika turhaa ulinaa, jos itse paskotaan hommat.
Tampereella Lauri Tähkän jälkeisenä päivänä peli alkoi klo 16. TPS operoi tosiaan Turkuhallia, eli tekevät itse päätöksensä.

Play offit ovat kuitenkin sellaisia pelejä, että yleisö tulee milloin vain, jos tuote on kiinnostava. Alkamisajan taakse ei voi vetäytyä
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tampereella

Tampereella Lauri Tähkän jälkeisenä päivänä peli alkoi klo 16. TPS operoi tosiaan Turkuhallia, eli tekevät itse päätöksensä.

Play offit ovat kuitenkin sellaisia pelejä, että yleisö tulee milloin vain, jos tuote on kiinnostava. Alkamisajan taakse ei voi vetäytyä
Juurikin näin. Ja positiivinen puoli tässä on se että Tepsin kirstuun tulee rahaa niin tänään kuin huomennakin. Jos TPS voittaa tänään, luulisi huomenna olevan hallilla väkeä ihan mukavasti. Ymmärrän toki tämän että vituttaa kun ei ole lauantaille kotimatsia, otetaan se sitten seuraavassa sarjassa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eikös Tepsi vastaa nykyään hallin tapahtumista? Aika turhaa ulinaa, jos itse paskotaan hommat.
Niin no en tiiä kauanko menee noitten lavasteiden pystyttämisessä ajatellen tämän päivän Tähkän konserttia. Eli olisiko esim. eilen voinut pelata Turussa ja tänään Hesassa, tällöin olisi kuitenkin väli tiistain pelistä venynyt aika pitkäksi ja loppusarja tahkottu suht tiukassa tahdissa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulla oli tulosveto 4-6
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tepsin tuorein esitys oikeastaan pistää vituttamaan. Olihan se viihdyttävää varmaan mutta paljon, todella paljon on vielä opittavaa ja kasvettavaa jotta tästä sarjasta päästään jatkoon. Puhumattakaan finaaleista & kannusta.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
IFK:n "äijäbrändikiekko" tänään.
Jordanin aivopierun ostan typerä ja moukkamainen huitaisu. Karjalainen taklaus jos sinusta taas oli äijämäisen kusinen, niin sitä en osta. Et sä voi hyppiä kun ballerina kulmaukseen ja laskea ja tehdä itsestäsi viellä pienempää kuin jo olet. Täysin väärä tuomio ja naurettavuuden huippu. Taklattavalla oltava myös oma vastuu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jordanin aivopierun ostan typerä ja moukkamainen huitaisu. Karjalainen taklaus jos sinusta taas oli äijämäisen kusinen, niin sitä en osta. Et sä voi hyppiä kun ballerina kulmaukseen ja laskea ja tehdä itsestäsi viellä pienempää kuin jo olet. Täysin väärä tuomio ja naurettavuuden huippu. Taklattavalla oltava myös oma vastuu.
Tämä että taklattavallakin on oma vastuu on sitä turhautuneiden legendaa.Taklaajankin pitää ottaa se huomioon. Ihan turha itkeä ja mussuttaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jordanin aivopierun ostan typerä ja moukkamainen huitaisu. Karjalainen taklaus jos sinusta taas oli äijämäisen kusinen, niin sitä en osta. Et sä voi hyppiä kun ballerina kulmaukseen ja laskea ja tehdä itsestäsi viellä pienempää kuin jo olet. Täysin väärä tuomio ja naurettavuuden huippu. Taklattavalla oltava myös oma vastuu.
Silloin kun sun syke tippuu alle sadan, katso se Karjalaisen ja Tammelan törmäys uudestaan. Siinä ei Tammela tee itseään yhtään pienemmäksi eikä hypi tarkoituksella mihinkään. Karjalainen antaa vähän vauhtia ennen laittaa mikä oli oikein, mutta Tammela pienempänä ottaa harhaisia askeleita ja on lähes poikittain ilmassa kun Karjalainen tulee iholle, taklaus osuu lapaluiden kohdalle mutta massa ohjaa myös osumaa päähän. Missään nimessä ei vitosen arvoinen ja kakkonenkin vähän niin ja näin.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Tämä että taklattavallakin on oma vastuu on sitä turhautuneiden legendaa.Taklaajankin pitää ottaa se huomioon. Ihan turha itkeä ja mussuttaa.
En itkenyt enkä mussuta. Kannata katsoa viellä vaikka kolmannen kerran tilanne. Tps pelaaja ajaa itsensä kyykkyyn ja hyppää laitaan ihmeellisesti. Ei minkäännäköistä kiinnostusta ottaa taklausta vastaan, vaan haetaan kontakti että saadaan osuma päähän. Aika lapsellinen ratkaisu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En itkenyt enkä mussuta. Kannata katsoa viellä vaikka kolmannen kerran tilanne. Tps pelaaja ajaa itsensä kyykkyyn ja hyppää laitaan ihmeellisesti. Ei minkäännäköistä kiinnostusta ottaa taklausta vastaan, vaan haetaan kontakti että saadaan osuma päähän. Aika lapsellinen ratkaisu.
Siihenkin pelaajalla on oikeus. Vai eikö ole? Sitä että otatko taklauksen vastaan vai et ei edes tuomarit pysty kieltämään.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Siihenkin pelaajalla on oikeus. Vai eikö ole? Sitä että otatko taklauksen vastaan vai et ei edes tuomarit pysty kieltämään.
Vähän ihmeellinen näkemys. Tässähän oli kyse oliko ulosajo oikeudellinen tuohon tilanteeseen. Ehdottomasti kentällä on taklaavan ja taklattavan oma vastuu. Nyt tilanne osuu osittain päähän, mutta kaveri hyppää itse ihmeellisesti tilanteessa ohjaten itsensä poikittain karjalaisen vauhdittaen, koska ollaan jo iholla menossa kulmaan. 2 minuuttia maksimissaan ja itse olin täysin varma että kun tilanne tarkistettiin, että se kumotaan. Tuomareilla varmasti paremmat kuvakulmat ja tuossa ainoa ratkaisu ollut että kontakti nähty päähän. Osaltani tässä, onnittelut voitosta ehdottomasti parempi voitto, vaikka jännäksi lopussa menikin.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän ihmeellinen näkemys. Tässähän oli kyse oliko ulosajo oikeudellinen tuohon tilanteeseen. Ehdottomasti kentällä on taklaavan ja taklattavan oma vastuu. Nyt tilanne osuu osittain päähän, mutta kaveri hyppää itse ihmeellisesti tilanteessa ohjaten itsensä poikittain karjalaisen vauhdittaen, koska ollaan jo iholla menossa kulmaan. 2 minuuttia maksimissaan ja itse olin täysin varma että kun tilanne tarkistettiin, että se kumotaan. Tuomareilla varmasti paremmat kuvakulmat ja tuossa ainoa ratkaisu ollut että kontakti nähty päähän. Osaltani tässä, onnittelut voitosta ehdottomasti parempi voitto, vaikka jännäksi lopussa menikin.
Tuo on vähän sama kun pelaajan maila nousee vastustajan toimesta korkealle ja osuu vastustajaa päähän ja siitä tulee penalttia. Siinäkin pätee se että pidä huoli omasta mailasta . Sama pätee myös taklauksissa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
haetaan kontakti että saadaan osuma päähän. Aika lapsellinen ratkaisu.
Mitä helvettiä sä selität? Että tahallaan haluaa ottaa niitin päähän joltain Karjalaiselta joka varmasti tööttää kun paikka on?? Ihme ettei Tammela ottanut myös kypärää päästä kun näki iskun tulevan.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mitä helvettiä sä selität? Että tahallaan haluaa ottaa niitin päähän joltain Karjalaiselta joka varmasti tööttää kun paikka on?? Ihme ettei Tammela ottanut myös kypärää päästä kun näki iskun tulevan.
Niitin päähän? Aikamoisen töötin laittoikin ja suoraan päähän kaverin ollessa pystyssä selin. On se hurja
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niitin päähän? Aikamoisen töötin laittoikin ja suoraan päähän kaverin ollessa pystyssä selin. On se hurja
Jutellaan huomenna lisää kun olet selvinpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös