Mä olen alkanut tulla toimeen Mertsin kanssa, vaikka olen Mertsiä aktiivisesti haukkunutkin. Ei se hyvä ole, mutta kun tietää viat/ominaisuudet, niin pitää vaan sopeutua.Setä Antero taas tänään äänessä. Se on vaarrrran paikka...
Saatana... Mietin, että en taida lähteä tänään areenalle, vaan katson ottelun telkkarista. Tämä juttu kyllä taitaa kääntää asian toisinpäin.Setä Antero taas tänään äänessä. Se on vaarrrran paikka...
Nyt sitten taas korkki kiinni.Mä olen alkanut tulla toimeen Mertsin kanssa, vaikka olen Mertsiä aktiivisesti haukkunutkin. Ei se hyvä ole, mutta kun tietää viat/ominaisuudet, niin pitää vaan sopeutua.
Nyt sitten taas korkki kiinni.
Sama homma, eilinen jäi väliin, pitää toivoa että jengi kairaa huomenna voiton ettei tarvitse lauantaitakin skipata. Vituttaa kun olisi tämänkin voinu sairastaa runkosarjan aikana kun hallissa se tunnelma ei ihan sama ollut. Eteenpäin.Vituttaa hieman kun en pääse katsomaan pelejä hallille, koska tämä kiinavirus päätti muuttaa mun kroppaan asumaan juuri nyt.
No kärsitään pois ja toivottavasti mahdollisiin finaaleihin sitten "pelikunnossa"!
Se tuomarikaksikko katsois varmaan tooooosi paljon peiliinTällä hetkellä mua varsinaisesti vituta mikään omassa tekemisessä. Ei valitettavaa joukkueelle kaikki plussaa ja hienoa, jos finaaliin mennään. Se mikä vituttaa on, että vastustaja saa mennä "ihon alle" sallimalla jatkuvan rikkomisen. Mukava pikku lisä tasoittaa voimasuhteita mm. ykkösvitjaa vastaan. Tämän päälle saa vielä antaa ekstrakovuutta ja hyvässä lykyssä vielä saa vielä avainpelaajille vähän vammaa. Vituttaa siis suunnattomasti tuo punttien tasoittaminen sallivalla linjalla.
Jos tuossa pelissä olisi sattunut ylilyöntejä niin siitä olisi tuomarikaksikko saanut katsoaa peiliin.
Edelleenkään en ymmärrä miksi pelaajia saa jäädä sitomaan sekuntitolkulla jäähän. Useasti tapahtunut tän vuoden pudotuspeleissä. Oma vastahyökki käyntiin ja otetaan toisen pakki/sena pois 10s ajaksi pelistä.
Oishan se hienoa liigalle Tampereen paikalliset finaalit. Uudessa hallissa. Onkohan kuiskuteltu tuomareille?Liigan tuomarit ja ns 'linja'. Eikö linjan pitäisi olla tasaväkinen? Ikävä on Mäkelän Seppoa.
On siellä vielä lippuja!Vituttaa. Tosi kiekkomiehenä ei pääse hallille huomenna vaikka kymmeneltä heti lippujen ostossa. Nyt siellä on kaikenmaailman vitun gloryhuntterit kun ei edes seuraa miten Tepsillä menee kauden aikana ja trokarit olleet vauhdissa? Vittu.
Aitioita tulee varmaan myyntiin huomenna.Ei meinaa saada millään.
Mikset osta netistä TPS:n sivuilta on linkki. Sieltä saat lippuja ostettua vaikka keskellä yötä. Ei tarvii odotella kymmeneen aamulla.Vituttaa. Tosi kiekkomiehenä ei pääse hallille huomenna vaikka kymmeneltä heti lippujen ostossa. Nyt siellä on kaikenmaailman vitun gloryhuntterit kun ei edes seuraa miten Tepsillä menee kauden aikana ja trokarit olleet vauhdissa? Vittu.
Olin siis tässä kymmeneltä illalla kun lipunmyynti netissä avautui.Mikset osta netistä TPS:n sivuilta on linkki. Sieltä saat lippuja ostettua vaikka keskellä yötä. Ei tarvii odotella kymmeneen aamulla.