Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

• 3 094 572
  • 14 756

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Noniin Miettinen. Onko nyt niin hienoa tämä liigan tilanne kun on karsinnat mukana? Jos me pudotaan, niin haastattelusi pysyy mielessäni aina.
Vaikka vituttaa, niin onhan Miettinen oikeassa.

Muok: Vitutuksen aiheena Tepsin kompuroinnin lisäksi oheinen kuva.

Liitteet

• w346naj.PNG
    w346naj.PNG
    53,5 KB · kertaa luettu: 112

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Noniin Miettinen. Onko nyt niin hienoa tämä liigan tilanne kun on karsinnat mukana? Jos me pudotaan, niin haastattelusi pysyy mielessäni aina.
Mun mielestä on, vaikka pudottaisiin. Ei tuolla tän päivän joukkueella mitään sarjakärkeä haasteta 60min ajan ja sijoitus sarjataulukossa on varmasti kutakuinkin oikein.

No huomenna vielä peli, piste riittää edelleen.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Ei löydy kyllä sanoja.

Aivan totaalinen housuun paskominen toisen kerran kahden viikon sisään, helvetin ison yleisön edessä.

Ei vittu, pohjalle on tultu.

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Kiekko-Espoolta myös tappio Sportille rankkareilla... Rimpisen maalivahtipeli näitä yrityksiä vastaan näytti Marek Schwartzin tekemiseltä.

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Hei,

ja voi pahus, nyt harmittaa.

Jos minä olisin johtohahmona Turun palloseurassa, antaisin potkut Uramalle, Kalliolle, ja valmennukselle. Petäjä saa jäädä.

On nyt nähty, että toimisto ei kykene rakentamaan joukkuetta, ja valmennus ei saa joukkuetta pelaamaan voittavasti, tai edes välttävästi.

Valitettavasti kyseisille paikoille on tehty jatkosopimukset, eikä liene rahaa jolla nämä ulos saataisiin.

Täten ilmoitan, että minun rahojani ei palloseuran suuntaan virtaa, pl. TV-korvaukset, seuraavalla kaudella.

Kiitän palloseuraa vuosikymmenistä. On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta nyt riittää.

Ylpeys, ammattitaito ja työnteko loistaa poissaolollaan. Kaverit puuhastelee, narrit nyökyttelee ja palkitsee kaverit uusilla sopimuksilla.

Ihanaa kevättä, kesää, ja toivon täytteistä tulevaa syksyä.

<3:llä
John

Tänään tämä joukkue häpäisi TPS-logon. Anteeksiantamaton suoritus. Turku oli tullut teidän taakse ja tässä kiitos.

Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit? Voiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi sellaiset urheilijat ja pelilliset liiderit kuten Tomi Kallio, Eric Perrin tai Henrik Tallinder olisi tehnyt noin? Todella hienosti Max päätit TPS-urasi.

Miksi vitussa minä kantaisin hallille päivän palkkani, kun pelaajat ovat pelkkiä puolella sydämellä puuhastelevia puoliamatöörejä? Luuleeko joku, että esimerkiksi suomalaiset teatteriammattilaiset ovat noin vitun vastuuttomia kesken tärkeimmän esityssesongin? He ovat todellisia alansa huippuja, jotka tekevät työnsä vakavasti.

Aivan vitun säälittävä esitys, ja aivan vitun säälittävää että jengille hankitaan tautikierre ryyppäämällä ennen tätä viikkoa.

Vituttaa niin vitusti, että otan tämän harrastuksen katsojana näin vakavasti, kun pelaajat on pelkkiä keskenkasvuisia kossuvissyttelijöitä ja surkeita surffaavia germaani-vitun-porsaita.

Vittu.

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään tämä joukkue häpäisi TPS-logon. Anteeksiantamaton suoritus. Turku oli tullut teidän taakse ja tässä kiitos.

Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit?

Täyttä asiaa koko viesti.

Ja sitten: tämäkö tämän poissaolokierteen taustalla on? Jos pitää paikkansa, niin mä häpeän.

Tämäkö laji imee suomalaiset lahjakkaat urheilijat ja pääsarjatasolla voi tehdä näin? Sanattomaksi vetää. Ammattiurheilijan ja huippu-urheilijan välillä on valovuosi.

Turnipsi

Jäsen
Täten ilmoitan, että minun rahojani ei palloseuran suuntaan virtaa, pl. TV-korvaukset, seuraavalla kaudella.

Kiitän palloseuraa vuosikymmenistä. On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta nyt riittää.

Valmistaudu jatkuvaan piikittelyyn eräiden nimimerkkien osalta. Nimim. tuntuu olevan tietyille punainen vaate kun tällaisia ukaaseja kirjoittelee.

Itse samassa veneessä kanssasi, tosin sillä erolla että itse en ota enää edes liigapakettia.

Täyttä asiaa koko viesti.

Ja sitten: tämäkö tämän poissaolokierteen taustalla on? Jos pitää paikkansa, niin mä häpeän.

Tämäkö laji imee suomalaiset lahjakkaat urheilijat, jossa pääsarjatasolla voi tehdä näin? Sanattomaksi vetää. Ammattiurheilijan ja huippu-urheilijan välillä on valovuosi.

On siellä loukkaantumisiakin, mutta Max on vain ja ainoastaan kipeä. Viikonloppuna vedettiin tautihelvteissä viinan kanssa niin miten sattuikaan.

Ei voitu olla yhtä viikonloppua kuten vakavamieliset urheilijat

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit? Voiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi sellaiset urheilijat ja pelilliset liiderit kuten Tomi Kallio, Eric Perrin tai Henrik Tallinder olisi tehnyt noin? Todella hienosti Max päätit TPS-urasi.

Miksi vitussa minä kantaisin hallille päivän palkkani, kun pelaajat ovat pelkkiä puolella sydämellä puuhastelevia puoliamatöörejä? Luuleeko joku, että esimerkiksi suomalaiset teatteriammattilaiset ovat noin vitun vastuuttomia kesken tärkeimmän esityssesongin? He ovat todellisia alansa huippuja, jotka tekevät työnsä vakavasti.

Aivan vitun säälittävä esitys, ja aivan vitun säälittävää että jengille hankitaan tautikierre ryyppäämällä ennen tätä viikkoa.

Vituttaa niin vitusti, että otan tämän harrastuksen katsojana näin vakavasti, kun pelaajat on pelkkiä keskenkasvuisia kossuvissyttelijöitä ja surkeita surffaavia germaani-vitun-porsaita.

Vittu.

Jos voisi tykätä kaksi kertaa viestistäsi, niin sen tekisin. Ei tässä ole muuta hyvää, kuin vertaistuki. Huomista ei enää jaksa ajatella, tekee liian kipeää toivoa.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51

Jos tämä pitää paikkaansa, niin on melkoinen maton alta veto näin kannattajan näkökulmasta.

Lindrothin sädekehä himmenee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy