Vaikka vituttaa, niin onhan Miettinen oikeassa.Noniin Miettinen. Onko nyt niin hienoa tämä liigan tilanne kun on karsinnat mukana? Jos me pudotaan, niin haastattelusi pysyy mielessäni aina.
Mun mielestä on, vaikka pudottaisiin. Ei tuolla tän päivän joukkueella mitään sarjakärkeä haasteta 60min ajan ja sijoitus sarjataulukossa on varmasti kutakuinkin oikein.Noniin Miettinen. Onko nyt niin hienoa tämä liigan tilanne kun on karsinnat mukana? Jos me pudotaan, niin haastattelusi pysyy mielessäni aina.
Toivottavasti huomenna kausi päättyy ja voi unohtaa koko seuran hetkeksi aikaa.Ei löydy kyllä sanoja.
Aivan totaalinen housuun paskominen toisen kerran kahden viikon sisään, helvetin ison yleisön edessä.
Ei vittu, pohjalle on tultu.
Totta helvetissä se on hienoa.Noniin Miettinen. Onko nyt niin hienoa tämä liigan tilanne kun on karsinnat mukana? Jos me pudotaan, niin haastattelusi pysyy mielessäni aina.
Ei olla vielä lähelläkään pohjaa, huomisen jälkeen se pohja on jo näkyvissä, kun taulukkoon ei TPS:n kohdalle pisteitä ilmesty.Ei vittu, pohjalle on tultu.
Tänään tämä joukkue häpäisi TPS-logon. Anteeksiantamaton suoritus. Turku oli tullut teidän taakse ja tässä kiitos.
Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit?
Täten ilmoitan, että minun rahojani ei palloseuran suuntaan virtaa, pl. TV-korvaukset, seuraavalla kaudella.
Kiitän palloseuraa vuosikymmenistä. On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta nyt riittää.
Täyttä asiaa koko viesti.
Ja sitten: tämäkö tämän poissaolokierteen taustalla on? Jos pitää paikkansa, niin mä häpeän.
Tämäkö laji imee suomalaiset lahjakkaat urheilijat, jossa pääsarjatasolla voi tehdä näin? Sanattomaksi vetää. Ammattiurheilijan ja huippu-urheilijan välillä on valovuosi.
Tää kyllä ois kova. Kauden tärkeimmillä hetkillä 5 ja 4 maalin eriä omiin vajaan 9000 ihmisen edessä.Toivottavasti Miettinen löytää itsestään edes pienen palan selkärankaa ja ymmärtää erota itse kauden päätyttyä.
Ei löydy kyllä sanoja.
Aivan totaalinen housuun paskominen toisen kerran kahden viikon sisään, helvetin ison yleisön edessä.
Ei vittu, pohjalle on tultu.
Tänään tämä joukkue häpäisi TPS-logon. Anteeksiantamaton suoritus. Turku oli tullut teidän taakse ja tässä kiitos.
Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit? Voiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi sellaiset urheilijat ja pelilliset liiderit kuten Tomi Kallio, Eric Perrin tai Henrik Tallinder olisi tehnyt noin? Todella hienosti Max päätit TPS-urasi.
Miksi vitussa minä kantaisin hallille päivän palkkani, kun pelaajat ovat pelkkiä puolella sydämellä puuhastelevia puoliamatöörejä? Luuleeko joku, että esimerkiksi suomalaiset teatteriammattilaiset ovat noin vitun vastuuttomia kesken tärkeimmän esityssesongin? He ovat todellisia alansa huippuja, jotka tekevät työnsä vakavasti.
Aivan vitun säälittävä esitys, ja aivan vitun säälittävää että jengille hankitaan tautikierre ryyppäämällä ennen tätä viikkoa.
Vituttaa niin vitusti, että otan tämän harrastuksen katsojana näin vakavasti, kun pelaajat on pelkkiä keskenkasvuisia kossuvissyttelijöitä ja surkeita surffaavia germaani-vitun-porsaita.
Vittu.
Vittu minä häpeän näitä "huippu-urheilijoita". Ennen kauden tärkeintä viikkoa edeltävä viikonloppu kiskottiin viinaa teinidiskoissa kesken pahimman influenssa- ja norokauden. Nyt kultakypärä pois koko ratkaisuviikon. Mitä vittua sinä Max Lindroth oikein ajattelit? Voiko kukaan kuvitella, että esimerkiksi sellaiset urheilijat ja pelilliset liiderit kuten Tomi Kallio, Eric Perrin tai Henrik Tallinder olisi tehnyt noin? Todella hienosti Max päätit TPS-urasi.