Vituttaa katsoa kun Ilves riepottele Ässiä vastaan mennen tullen. Oltaisiin varmasti haastettu paremmin. Mutta eipä auta valittaa kun ei paikoista tehdä.
No huonominkin olisi voinut mennä! :DTPS:n puolustajat tekivät runkosarjassa yhteensä 3 yv-maalia. Tuomisto 2, Kivihalme 1. Ei oikein mennyt putkeen...
Väitän että olisi. Ilves on ollut pari kautta oikeastaan melko aseeton TPS:ää vastaan . Tiedä sitten mistä se on johtunut mutta jotkut seurat vastustajina sopii vain paremmin kuin toiset. Menneellä kaudella TPS alisuoritti eniten näitä Liigan häntäpään joukkueita vastaan. Liigan kärkijoukkueita vastaan pelattiin paremmin.En tiedä oltaisiinko haastettu paremmin mitä Ässät, mutta kyllä tämäkin jengi olisi ollut ihan peurana ajovaloissa. Ilves on jokaisella osa-alueella monta askelta Tepsiä sekä Ässiä edellä.
Westerlundin Erkka ensiksi kilometritehtaalle. Sitten toimitusjohtaja, Urama, Ahokas&co, Kallio&Suoraniemi. Tästä liikkeelle. Muuten tämä seura ei tule koskaan näkemään 120 ikävuotta tai mestaruutta.Urama ensin bye bye, sitten Kallio ja Suoraniemi luopuu rekryhommistaan, sitten kartoitetaan, onko Ahokkaalle saatavissa joukkue, johon hän on tyytyväinen, jos ei niin Ahokas&Co pihalle ja Raipe puikkoihin. Jos on niin Ahokkaan mukaan loput hankinnat ja urheilujohto vaihtoon tämän kauden jälkeen.
En tiedä oltaisiinko haastettu paremmin mitä Ässät, mutta kyllä tämäkin jengi olisi ollut ihan peurana ajovaloissa. Ilves on jokaisella osa-alueella monta askelta Tepsiä sekä Ässiä edellä.
Saatan olla väärässä mut oon ymmärtänyt, et nää liiton miehet on tänne haalittu ihan tietoisesti omistajien toimesta rakentamaan pitkäjänteistä toimintaa.On jos jonkin sortin isoa rehvakasta päällikköä, suuri osa ilman tarvittavaa osaamista, touhuamassa. Lopputulos kasa haisevaa paskaa. Tää on mun TPS.
Jos rehvakkaiden päälliköiden kovat puheet hämäsivät omistajat?Saatan olla väärässä mut oon ymmärtänyt, et nää liiton miehet on tänne haalittu ihan tietoisesti omistajien toimesta rakentamaan pitkäjänteistä toimintaa.
Juu ja nythän näyttää oikein hyvältä kaikin puolin. Imu seuraan on tosi hyvä, talous on vahva, mielikuva seurasta kaikin puolin positiivinen jne.Saatan olla väärässä mut oon ymmärtänyt, et nää liiton miehet on tänne haalittu ihan tietoisesti omistajien toimesta rakentamaan pitkäjänteistä toimintaa.
Vitun vittu. Enpä uskonu tämänkään päivän koittavan, mut voisko Paananen&Kodisoja tehdä palveluksen ja irrottaa letkut tästä kuolonkorinoissaan rypevästä paskaläjästä?
Jep, itse pelkään sitä et mitään radikaalia ei tehdä.Juu ja nythän näyttää oikein hyvältä kaikin puolin. Imu seuraan on tosi hyvä, talous on vahva, mielikuva seurasta kaikin puolin positiivinen jne.
Pakko myöntää että en olis uskonut että palataan taas tähän samaan sekoiluun. Parempi varmaan ottaa taukoa kaikkeen Tepsiin liittyvään, katsellaan sitten taas joskus.Jos edes osa näistä jutuista on totta mitä tällekkin palstalle on paukutettu vuorokauden aikana niin voi nyt vittu taas. No odotellaan mahdollisia faktoja mutta kyllä tässä alkaa menemään usko koko organisaatioon taas kerran. Näinkö se on taas paluu vanhaan edessä.
Ei palaa.. sillä Sveitsistä tarjotaan viisi kertaa enemmän ja maisematkin ovat hienot.Et näköjään lukenut sitten viestiä. Hänhän sanoi ettei ongelmana ole, että palaisivat muihin seuroihin vaan pelaavat pitkät NHL-urat ja lopettavat huipulla. Toki paluumuuttajia saattaa alkaa tulemaan, jos tuolta esimerkiksi Pajuniemi, Nurmi ja Viro palaavat takaisin Eurooppaan. Nurmen uskon ainakin valitsevan Tepsin, koska viime vuonnakin kuitenkin teki pitkän jatkosopimuksen.