Urama, ovi on vasemmalla.
[MEDIA=twitter]1637391409274601472[/MEDIA]
Urama, ovi on vasemmalla.
Ooks mä ainoa, joka näkee mitä tässä on meneillään? Ping @Pressiboxi @Jaakko @Jalasvaara ja muut wanhan liiton miehet.
En kyl itse aio avata tätä sen enempää täällä.
Ooks mä ainoa, joka näkee mitä tässä on meneillään? Ping @Pressiboxi @Jaakko @Jalasvaara ja muut wanhan liiton miehet.
Sieltä löytyi ensimmäin posipetteri ja uraman puolustaja?Rafkin sotaretkellä? Kaikki Sashan tiedot ovat selvästi Rafkinin suusta peräisin.
Tämä.Rafkin sotaretkellä? Kaikki Sashan tiedot ovat selvästi Rafkinin suusta peräisin.
Sieltä löytyi ensimmäin posipetteri ja uraman puolustaja?
Totta puhut. Seuran sisällä kaikki ei ole hyvin ja sen näkee jokainen. Eiköhän tämä tästä aukea vielä kunnolla ja saadaan totuuksia muultakin.Voit lukea viestihistoriaani ja päätellä olenko posipetteri tai Uraman puolustaja.
Sashan tietolähde vain selvästi on pelkkä Ruben Rafkin ja tämän tyytymättömyys oli jo tiedossa.
Oman käsitykseni mukaan kaikki tässä liittoklaanissa on päin vittua, mutta asian vahvistamiseen tarvitaan muutakin kuin Ruben Rafkinin sana. Kiviharju on tietysti myös todiste, mutta toisaalta asia erikseen, sillä isona syynä miehen välirikkoon ymmärtääkseni pelityyliasiat, eikä se että vain Aki Berg puolustaisi tätä Uramaa vastaan.
Sen verran halusit kuitenkin kertoa, että tiedät, mitä on meneillään, mutta et aio kertoa?Ooks mä ainoa, joka näkee mitä tässä on meneillään? Ping @Pressiboxi @Jaakko @Jalasvaara ja muut wanhan liiton miehet.
Klikki. En aio puhua tai spekuloida nimillä.Sen verran halusit kuitenkin kertoa, että tiedät, mitä on meneillään, mutta et aio kertoa?
Niin kun Tepsiltä näitä NHL-miehiä ei olekkaan tullutIlves ottanee mielellään Marjalan ja Rafkinin.
Tehdään heistä NHL-miehiä kuten Maccellista.
Ahokas ei ole se kenestä teidän pitää ensimmäisenä irti päästää. Melkein sanoisin että niitä joista kannattaa pitää kiinni.
No ehkä teillä sitten on asiat ihan hyvin. Ei siis huolta.. kohti ensikautta.Niin kun Tepsiltä näitä NHL-miehiä ei olekkaan tullut
NHL:n ylivoimaisesti paras suomalainen tulee Tepsistä. Siinä on ihan tarpeeksi rimaa muille.No ehkä teillä sitten on asiat ihan hyvin. Ei siis huolta.. kohti ensikautta.
On teiltä tullut ja enemmänkin olisi, jos pelaajia oiisi saatu pidettyä.
Pahoittelut. Ymmärrän että aihe on herkkä.Onko paha olla kun pitää huvikseen tulla länkyttämään päätään?
Varmaan myös hiukan kirpaisee, kun yhdellä pronssilla viimeiseen 20 vuoteen tullaan tänne kertomaan suurseuroista. Toisaalta se ei ole mitään uutta Ilves-leiristä.Pahoittelut. Ymmärrän että aihe on herkkä.
Oikeastaan paha olo on perinteisen seuran puolesta. Tps voisi olla vieläkin suurseura.
Jätän länkyttämiseni tähän.
En minä tänne ilkkumaan tullut.
Väitän että olisi. Ilves on ollut pari kautta oikeastaan melko aseeton TPS:ää vastaan . Tiedä sitten mistä se on johtunut mutta jotkut seurat vastustajina sopii vain paremmin kuin toiset. Menneellä kaudella TPS alisuoritti eniten näitä Liigan häntäpään joukkueita vastaan. Liigan kärkijoukkueita vastaan pelattiin paremmin.
Kyllä siellä on aika paljon tyytymättömiä. Monia pelaajia vituttaa mm. Ahokas ja Risto.Voit lukea viestihistoriaani ja päätellä olenko posipetteri tai Uraman puolustaja.
Sashan tietolähde vain selvästi on pelkkä Ruben Rafkin ja tämän tyytymättömyys oli jo tiedossa.
Oman käsitykseni mukaan kaikki tässä liittoklaanissa on päin vittua, mutta asian vahvistamiseen tarvitaan muutakin kuin Ruben Rafkinin sana. Kiviharju on tietysti myös todiste, mutta toisaalta asia erikseen, sillä isona syynä miehen välirikkoon ymmärtääkseni pelityyliasiat, eikä se että vain Aki Berg puolustaisi tätä Uramaa vastaan.
Kyllä siellä on aika paljon tyytymättömiä. Monia pelaajia vituttaa mm. Ahokas ja Risto.
Jussin ”pilluilu” erätauoilla kopissa ja siihen päälle Riston rääkki. Kertoo aika paljon myös koutsin auktoriteetista ja luotosta jos pelaajat naureskelee pelin jälkeen Jussin antamia ohjeita ja kommentteja.
Ilveksen historia on erittäin hyvin tiedossani. Se ei oikeastaan kuitenkaan vaikuta mitenkään Tepsin tekemiseen. Me yritämme tulevaisuudessa olla jotakin ja siinä on vielä paljon työtä tehtävänä. Vielä ei ole Ilves saavuttanut kuin mainitsemasi pronssin. Tulevaisuus näytttää onnistuiko, vai menikö täysin persiilleen.Varmaan myös hiukan kirpaisee, kun yhdellä pronssilla viimeiseen 20 vuoteen tullaan tänne kertomaan suurseuroista. Toisaalta se ei ole mitään uutta Ilves-leiristä.
Jussi on valmentanut nuorten maajoukkuetta ja tämän jälkeen Liigassa KooKoo:ta. Onko miehen tyyli tai auktoriteetti jotenkin muuttunut nyt Tepsiin tullessa vai miksei tälläistä ole aikaisemmin kuulunut?Kyllä siellä on aika paljon tyytymättömiä. Monia pelaajia vituttaa mm. Ahokas ja Risto.
Jussin ”pilluilu” erätauoilla kopissa ja siihen päälle Riston rääkki. Kertoo aika paljon myös koutsin auktoriteetista ja luotosta jos pelaajat naureskelee pelin jälkeen Jussin antamia ohjeita ja kommentteja.