Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 874 983
  • 13 835

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäköhän vittua Jatkoaika nyt keilaa; ensin ei saada seurakohtaisia otteluseurantoja aikaan ja kun ne itse avataan niin lukitaan ketjut...

No, piti sanomani että en vaan pysty ymmärtämään tätä hitsarien invaasiota tässä osiossa. Joo pitkästä aikaa taas Liigakiekkoa ja ihan kivaa kun on tunnetta ja vastakkainasettelua ja itselläkin meinaa vähän räiskyä, mutta ei ole tullut mieleenkään mennä vastustajan hiekkalaatikolle soittamaan poskea, kaikkein vähiten jos oma joukkue on voittanut. No ehkä nyt on suurimmat höyryt päästelty ja touhu taas rauhoittuu.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aivan käsittämättömän hienosti puolustettu. Nyt tuosta tuomiosta henki päälle huomiseen matsiin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Katselin tuon Larssoniin kohdistuvan taklauksen muutaman kerran uudestaan ja kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että päähän kopsahtaa. Jo Larssonin lentoasento kertoo siitä. Jos joku haluaa lähetystä kelailla niin se on noin 1.26:n kohdalla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselin tuon Larssoniin kohdistuvan taklauksen muutaman kerran uudestaan ja kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että päähän kopsahtaa. Jo Larssonin lentoasento kertoo siitä. Jos joku haluaa lähetystä kelailla niin se on noin 1.26:n kohdalla.

Oliko sun mielestä mitään jalkapumppua tossa?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Illan päätuomareina Stevie Wonder ja Ray Charles.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Katso tarkemmin. Tarkkasilmäinen vois ehkä löytää jotain jalkapumpun kaltaista..
Larsson ottaa osuman yhdellä jalalla vastaan ja Merkley on siinä ja siinä hyppääkö. Ei taida ihan kintut irrota mutta kyllä, hyvin pumppaa ylöspäin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Katselin tuon Larssoniin kohdistuvan taklauksen muutaman kerran uudestaan ja kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että päähän kopsahtaa. Jo Larssonin lentoasento kertoo siitä. Jos joku haluaa lähetystä kelailla niin se on noin 1.26:n kohdalla.

Eihän se päähän osu. Ylävartaloon, kyllä. Larssonilla vähän huono tuuri, että siinä on Bibic edessä eikä näe taklausta ennen viimehetkeä. Larssonin kokokaan ei varsinaisesti tilanteessa auttanut.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eihän se päähän osu. Ylävartaloon, kyllä. Larssonilla vähän huono tuuri, että siinä on Bibic edessä eikä näe taklausta ennen viimehetkeä. Larssonin kokokaan ei varsinaisesti tilanteessa auttanut.
Oon eri mieltä mutta ei se mitään muuta, kuva niin huono ja väärästä kulmasta. Larsson ei todellakaan ole filmaajan maineessa, päinvastoin. Toivotaan vaan että Larsson on kunnossa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Salibandyssa tuo nyt olisi ollut selvä rankkari, mutta miten helvetissä tuosta saadaan jääkiekossa kaivettua koukkaaminen? Nostat mailaa ja kaveri suhasee kiekosta ohi ja tuomari paskoo housuihinsa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ihan kauhuleffaa tuo TPS:n yv. Koko ajan saa pelätä AV maalia.

Kaksi ekaa peliä on kyllä saanut oikeasti pelätä aina ylivoimalla. Eikä suotta, eilen av rankkarista voittomaali ja tänäänkin kolisi alivoimalla.

Ensi viikolla Lajunen messiin, josko se alkaisi siitä asettua uomiinsa. Lähdetään nyt ainakin siitä, että omissa ei soi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös