Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

  • 2 893 320
  • 13 881

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
VVV on kokoonpanossa, Spina ja Nummelin sen sijaan eivät. Eipä anneta niitten vitutuskäyrien siis ainakaan vielä liian korkealle nousta.
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, kärpäsiltäkin Pulju ja Junttila pois.
Ne pelaa ketkä kykenee.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Tepsi taistelee miehen lailla, mutta taitaa ylimääräinen Kärppä-pelaaja, tuomari, olla liikaa. Miten ei mistään puhalleta, on se nyt vittu.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Junno lahjonut tuomarit kokaiinilla? Aivan helvetin huonoja tuomioita.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jätkät hei! Vähän skarppia nyt ja vitutusketjuun viestiä, siellä oli Tepsillä peli tänään!

Tänään on kyllä mennyt kaikki TPS:n liittyvä päin persettä...

1) päivällä mulla oli aikaa hoitaa yksi asia ennen parturia. Mietin, käynkö hakemassa ennakkolipun vai katsomassa uutta puhelinta. Noh... nyt mulla on sitten taskussani uusi Samsung Galaxy S6, mutta ei lippua huomiseen matsiin...

2) kun Kärppien tasoitusmaali hyväksyttiin ajassa 55:55 ajattelin välittömästi ehtiväni noutaa kebabin ennen jatkoerän alkua tai ainakin ennen ratkaisun tuloa. Noh... kotiinpalatessani studioisäntä Laitisen Jarkko luetteli Auran Aalloilla jo matsien lopputuloksia - myös TPS:n...

3) TPS meni voittamaan tänään (nk. Big Steal), joten huomisesta matsista lähdetäänkin kotiin tappio niskassa. Noh... toisessa ketjussa lupasin lyödä silmääkään räpäyttämättä 100EUR Kärppien huomiselle voitolle...

4) huomenna pitää olla hyvissä ajoin jo ennen kymppiä liikenteessä, joten eipä tässä voi oikein sen enempää juhlia ensimmäistä kiinnitystäkään. Noh... kai sitä 6cl voittokonjakit (by T.Järvenpää) sentään voi ottaa...

JOS TPS voittaa perjantaina Raksilassa, niin mä lupaan lyödä silmää räpäyttämättä 100EUR Kärppien voitolle lauantaina - todennäköisesti huomattavasti enemmänkin, mutta siinä tapauksessa pitää ensin nähdä jo vähän kertoimia, kokoonpanoja jne.
EDIT: lisätty lainaus lupauksestani
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
1) päivällä mulla oli aikaa hoitaa yksi asia ennen parturia.
3) TPS meni voittamaan tänään (nk. Big Steal), joten huomisesta matsista lähdetäänkin kotiin tappio niskassa. Noh... toisessa ketjussa lupasin lyödä silmääkään räpäyttämättä 100EUR Kärppien huomiselle voitolle...

Kävitkö vietnameese haircutissa? Nokitan, lyön 200 euroa TPSn kotitappiolle. Parturin jätän väliin.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
-Tulin hallille

edit: Ei sittenkä
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kuten taas pahaa pelkäsin: kotiyleisöä kun on paikalla, ei heille anneta mitä toivotaan.

Enpä laske, montako kertaa tätä olen voivotellut.
 

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Näyttäisi Tepsin kotipelit menevän aivan sekaisin tämmöisinä spesiaali-iltoina. Tulee mieleen taannoinen Tappara-matsi, eikös se ollut joku juhlapeli ja kohtuu paljon jengiä? Lisäksi tämä näytettiin jopa Nelosella. Tänään eka puolivälierä 6 vuoteen ja sama homma. Tyhjät lehterit ens peliin niin saa pelata tutussa ympäristössä...
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vittu meni ihan säälittäväksi touhuksi tuo peli. Noloa uhoamista ja kustaan oma peli täysin. IFK:llä nämä bränsipelleilyt.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Joku järki tohon leipomiseenkin. En ymmärrä, mitä helvettiä tällä saavutettiin. Lisävitutusta yleisölle alivoiman kautta ja Georgieville otsakyrpä..?
 

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin, uskomattoman noloa. Ei tuossa ollut enää järjen häivää, kyllä hävitä voi ja saakin myös tyylillä. Toivottavasti tämän ottelusarjan höyryt olivat sitten tässä, ja seuraavaksi voidaan keskittyä itse asiaan.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Paska, paskempi. Paskin. tää vituttaa kun eka antaa ymmärtää ettei tepsi ehkä niin paska ookkaa ja sitku luotto kasvaa niin vedetään tylysti matto alta. Tais se eilinen olla puoliksi hyvää tuuria ja puoliksi kärppien huonoutta. Kun ei tepsin taso voi näin paljon yhdessä vuorokaudessa laskea. Ei vaan voi
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Olihan toi loppu ihan älytöntä tepsiltä.. Moision menetyksen vielä kestää, mutta Virtasen ja Pikkaraisen temput aivan turhia ja huilaavat ainakin seuraavan pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös