Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

  • 433 001
  • 2 097

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kausikortin kun on mennyt ostamaan niin mukana seisotaan nousut ja laskut. Toivottavasti nyt alkaa nousu kun lock- out päättyy. Taivaan lahjana tuli Ässille tuo NHL:n alkaminen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Äänestetään edes jaloilla. Jos Kivi on penkin takana tiistaina, niin toivon että hallilla on max. 3000 ihmistä tiistaina...

Eihän tuo luku välttämättä ole kaukana tiistaina, sen verta surkeasti on mennyt..

No, veikataan ettei ihan noin alas mennä, mutta joku 3300-3500 on ihan realismia.

Satuttaa eniten tietysti seuraa nuo huonot yleisömäärät, mikä on vähän harmillista.

Sitäkin tärkeämpää olisi päästä edes sääleihin, jotta saisi 1-2 kotipeliä lisää, kun yleisötavoitteesta tällä kaudella jäätäneen joka tapauksessa hieman.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mua ainakin vituttaa se ettei yleisö edes kunnolla enää reagoi valmennukseen. Saatana. Tyytyväisen myhäillään pelin jälkeen kun ollaan hävitty kolmas kotipeli putkeen aivan saatanan huonolla asenteella.

Tämä on tällaista mustavalkoisuutta mikä ei johda mihinkään. En ole nähnyt kenenkään myhäilevän tyytyväisenä viime aikaisten tappioiden jälkeen. Jos Etulinjassa joku onkin hymyillyt, niin se on sitten johtunut ryhmän toiminnasta eikä Ässien peliesityksistä. Kun tytöt ja pojat saa olla luvan kanssa lähekkäin, niin hymyilyttää se väkisinkin ;)

En mielelläni tuomitsisi toisten fiiliksiä, mutta tosi oudolta tuntuu että jos seura heittää hanskat tiskiin(mitä seura tosin tuskin on tehnyt), niin sitten fanien pitäisi heittää perässä. Kannattamiseen löytyy aina joku uusi näkökulma, vaikka musta huumori jos ei muuta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikki saa kannattaa tyylillään. Itse vaan vihaan tuollaista mitä kentällä on nähty. Rockyn aikana tuollaista välinpitämätöntä meininkiä ei jengiltä nähty.

Maksava asiakas ei saa rahoilleen vastinetta koska tuote ei ole kunnossa. Perjantai vastassa Lukko, lipuissakin on extrahintaa lukkolisästä, mutta joukkue on haluton ja pelaa tylsintä kiekkoa mitä ässät on isomäessä pelannut pitkään aikaan.
Minua vituttaa se että kaudella 2012/2013 Ässät on sarjan yksi isoimmista hmv joukkueista. Isomäki lauantai ja eka kymppi, joskus siinä oli sitä jotain. Nyt se on enää pelkkä vitsi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikki saa kannattaa tyylillään. Itse vaan vihaan tuollaista mitä kentällä on nähty. Rockyn aikana tuollaista välinpitämätöntä meininkiä ei jengiltä nähty.

Nämä ovat tosiaan aika yksilöllisiä näkemyksiä. Minun on vaikea ajatella että peli olisi "tuote" josta maksan rahaa.

Vitutukseen on tietysti jokaisella oikeus, siitä ei kahta sanaa.
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Minun on vaikea ajatella että peli olisi "tuote" josta maksan rahaa.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä se sitten sinulle on?
Minä koen jääkiekko otteluissa käymisen viihteenä, josta olen (tai ainakin olin) valmis maksamaan tietyn summan. Samalla oletan saavani rahalle jotain vastinetta. Tällä kaudella näin on käynyt vain aniharvoin, joten en käy jatkossa tällä kaudella enää, ainakaan tämän päävalmentajan ollessa puikoissa.
Toiset käyvät konserteissa, elokuvissa, ulkomaanmatkoilla, kirkossa jne, ja oletettavasti ihmiset olettavat saavansa jotain rahallaan/ajallaan. Kai näissä vapaa-ajan harrasteissa pyritään saamaan rentoutumista ja hyvää mieltä, mutta tämän kauden Ässät peleissä ei ole saaneet muut kuin sadomasokistit mielensä rennoiksi ja hyviksi..

Toivottavasti seuraavaksi saadaan positiivisia uutisia Ässiin liittyen, ihan sama minulle, lähteekö Karri vai lakkokenraalit/pahan ilman linnut (keitä sitten ovatkin), mutta jotain täytyy nopeasti tapahtua, koska itsestään asiat eivät tunnu tässäkään asiassa paranevan. Parempaa ja viihdyttävämpää jääkiekkoa täytyy pystyä pelaamaan, tämän kauden "murhenäytelmää" en todellakaan haluaisi enää seurata.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielenkiinnosta kysyn, että mitä se sitten sinulle on?

Nähdäkseni tuote ja hyödyke on jotakin jonka hyötyarvo on jossain määrin stabiili, peli taas on lähtökohtaisesti aina ennalta-arvaamaton. Sen takia pyrin olemaan tyytyväinen siihen mitä peli kulloinkin tarjoaa. Aina se ei tietysti onnistu, turha sitä on kiertää. Mutta tavallaan sijoitan siis rahaa siihen kokemukseen, jossa jättäydyn absurdien sattumusten varaan ja saan elämyksiä niiden seuraamisesta ja kokemisesta.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Pelin pitäminen kulutushyödykkeenä siinä missä muutkin kulttuurin tuotteet on täysin ymmärrettävä ja oikeutettu, mutta se ei istu yhteen perinteisen kannattajamallin kanssa. Sanoisin jopa, että jos ihminen kokee ettei saa pelistä rahoilleen vastinetta, kannattaa pitää mölyt mahassaan pelaajienkin suhteen kun puhutaan seurauskollisuudesta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pelin pitäminen kulutushyödykkeenä siinä missä muutkin kulttuurin tuotteet on täysin ymmärrettävä ja oikeutettu, mutta se ei istu yhteen perinteisen kannattajamallin kanssa.

Niin, siis sananmukaisesti: kannattaja, kannattelija, kantaja... Ei minulla ole mitään ns. asiantuntijafaniutta vastaan, yritänhän itsekin leikkiä välillä asiantuntijaa, mutta jos ihan ns. viime käteen mennään, niin kysymys on jostakin muusta. Tai ainakin minulla on enkä ihan yksin ole.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt voin ihan rehellisesti sanoa, että vituttaa niin paljon että!! Minipleijarit 2 pistettä ylempänä olevaa vastustaja vastaan ja näistä ei saada pisteen pistettä. Eikä edes kunnolla viitsitä taistella.

Sitten on näitä "eihän 10.sijaan ole kuin 4 pinnaa". Vittu se on ihan sama jos ollaan nippa nappa joku kymmenes runkosarjassa, ei se peli siitä taikaiskusta parane. Itsepetosta parhaimmillaan sellainen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missä oltaisiinkaan jos valmentaja osaisi hommansa.

Tätä kautta ja Kiven valmentamista ei voi mitenkään puolustella. Sm-Liigan heikoin valmentaja kaudella 2012/2013.

Tällä viikolla kauden kolme tärkeintä ottelua, kolme kertaa ollaan oltu kolme maalia perässä.

Ylivoima on niin hirveetä paskaa että tämä nykyinen touhu oli aavistettavissa jo ennen Joulua.
Patrik Parkkoselle ei kannata edes antaa kunnon mahdollisuutta, a:ssa 16o 9+8.

Nyt vaan lihoiksi kaikki jotka muualle kelpaa. Kivi voitaisiin siirtää katsomoon ja annetaan Kaukorannan vetää kausi loppuun.

Ässien isoimmat flopit tällä kaudella: 1. Valmennus 2. Ylivoima 3. Tuomas Pihlman
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime kädessä pelaajat ja valmentajat ovat tuotannontekijöitä, joiden on tarkoitus tuottaa voittoa (=positiivisia elämyksiä voittojen ja menestyksen kautta) seuran todellisille omistajille, eli kannattajille. Jokainen huomaa, että tämä ei nyt onnistu. Vittu kun isä vei peliin ollessani 6-vuotias.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
29.1 seuraava kotipeli ja siinä kohdataan tämä Kivelle mieleinen vastustaja eli blues.

En taputa kertaakaan tuolle joukkueelle. Tuo haluton velliperselauma ei ansaitse kannattajiltaan yhtään mitää muuta paitsi buuauskonsertin. Taidan rantapallon heittää kuitenkin pojille kun selkeästi jo kesää odotellaan ilolla.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
29.1 seuraava kotipeli ja siinä kohdataan tämä Kivelle mieleinen vastustaja eli blues.

En taputa kertaakaan tuolle joukkueelle. Tuo haluton velliperselauma ei ansaitse kannattajiltaan yhtään mitää muuta paitsi buuauskonsertin. Taidan rantapallon heittää kuitenkin pojille kun selkeästi jo kesää odotellaan ilolla.

Hyvä idea.

Tulen tuohon ihan mielenkiinnosta katsomaan kun yleisöä on alle 3000.
Kausikorttilaisena minut kuitenkin lasketaan mukaan.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvä puoli tässä on se, että pelaajapuolella on kyllä myyjän markkinat. Lihoiksi vaan kaikki jotka kelpaa ja puskuria halliremppaan. Melko murheelliset fiilikset kun tolla nipulla ollaan ulkona play-offeista jo tammikuun puolivälissä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Onneksi Ilveskin hävisi molemmat ottelut.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Melko murheelliset fiilikset kun tolla nipulla ollaan ulkona play-offeista jo tammikuun puolivälissä.

Ei tässä nyt vielä olla pihalla, mutta nyt pitää tehdä jotain radikaalia. Kivi pihalle ja mennään Kaukorannan opeilla loppukausi. En tiedä auttaako se mitään, mutta ei sillä kokeilulla ainakaan mitään häviä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En muista, olenko tähän ketjuun aiemmin kirjoitellut, mutta nyt on pakko todeta, tämän päivän perseilyssä paikalla olleena:

Vituttaa niin ettei veri kierrä päässä!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En muista, olenko tähän ketjuun aiemmin kirjoitellut, mutta nyt on pakko todeta, tämän päivän perseilyssä paikalla olleena:

Vituttaa niin ettei veri kierrä päässä!

Olen seurannut Ässien taivalta 70-luvulta lähtien, istunut katsomossa silloinkin kun piti pelätä tuleeko seuraavaa kotipeliä vai tuleeko konkurssi. Tästä johtuen Ässien tilanne harmittaa, mutta päivä pitenee ja tämän kauden epäonnistuminen unohtuu pian laiturin nokassa istuen.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Olen seurannut Ässien taivalta 70-luvulta lähtien, istunut katsomossa silloinkin kun piti pelätä tuleeko seuraavaa kotipeliä vai tuleeko konkurssi. Tästä johtuen Ässien tilanne harmittaa, mutta päivä pitenee ja tämän kauden epäonnistuminen unohtuu pian laiturin nokassa istuen.

Itse en ole noin kauan seuraillut, mutta juuri tuossa myös mietiskelin, että pelejä seurattiin aktiivisesti silloinkin, kun oltiin melkein konkursissa ja Kauppila kertoi lehdessä, että Porissa joukkueen budjetti pitää rakentaa 2000 katsojan keskiarvolla, koska enempää väkeä täällä ei käy katsomassa.
Ehkä kaikki tuo kasvatti niin paljon, että nykyään näihin huonompiinkin aikoihin tulee suhtauduttua aika kevyesti.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Juu, ei tää enää edes vituta niin pitkään (tällä kaudella) on jo kontattu. Nyt pitää vaan ottaa kaikki irti Veikkaukselta ja pelolla odotella ensi kauden rakennusta...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä nää pelipäivän iltana aina vituttaa rankasti vähän aikaa, mutta nykyään pääsee aika nopeasti näistä yli. Huomenna on jo uusi päivä.

Toista se oli nuorempana, muistan 80-luvulta monta synkkää sunnuntai-iltaa kun Ässät haki ties mistä Kouvolasta tms selkäsaunoja niin siinä meni koko seuraava viikko kaikilta osin ihan päin vittua.

Onneksi enää ei ole noita sunnuntaiotteluja. Lauantaina on mukavampi hukuttaa pettymykset vaikka alkomaholilla alas.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Sm-liiga kauden kovimmat putous hahmo(t) ovat Sisko Kivi ja Veli Toivola. Uuh. Ihana kausi. Täydellisestä kiekkokontrollista ristikulmakiekkoon alle kuukaudessa. Hyvät pojat.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kyllä Padan tappion jälkeen näyttää nykyäänkin menevän kaikki sen jälkeen päin vittua. Pennsylvaniassa otettiin vissiin vähän mallia Philmanista (Simmonds tyhjä maali > ohi) Päät ylös ja uuteen viikkoon eiku... vittu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös