Minun on vaikea ajatella että peli olisi "tuote" josta maksan rahaa.
Mielenkiinnosta kysyn, että mitä se sitten sinulle on?
Minä koen jääkiekko otteluissa käymisen viihteenä, josta olen (tai ainakin olin) valmis maksamaan tietyn summan. Samalla oletan saavani rahalle jotain vastinetta. Tällä kaudella näin on käynyt vain aniharvoin, joten en käy jatkossa tällä kaudella enää, ainakaan tämän päävalmentajan ollessa puikoissa.
Toiset käyvät konserteissa, elokuvissa, ulkomaanmatkoilla, kirkossa jne, ja oletettavasti ihmiset olettavat saavansa jotain rahallaan/ajallaan. Kai näissä vapaa-ajan harrasteissa pyritään saamaan rentoutumista ja hyvää mieltä, mutta tämän kauden Ässät peleissä ei ole saaneet muut kuin sadomasokistit mielensä rennoiksi ja hyviksi..
Toivottavasti seuraavaksi saadaan positiivisia uutisia Ässiin liittyen, ihan sama minulle, lähteekö Karri vai lakkokenraalit/pahan ilman linnut (keitä sitten ovatkin), mutta jotain täytyy nopeasti tapahtua, koska itsestään asiat eivät tunnu tässäkään asiassa paranevan. Parempaa ja viihdyttävämpää jääkiekkoa täytyy pystyä pelaamaan, tämän kauden "murhenäytelmää" en todellakaan haluaisi enää seurata.