Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

  • 432 873
  • 2 097

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ei tahdo ymmärtää miksi tämä pitää olla täyttä paskaa juuri kauden tärkeimmissä peleissä. Herätys nyt vittu siellä!
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Peli on saman näköistä kuin Maven vielä vaikuttaessa Ässissä. Ai niin, Mave on taas Ässien miehiä...
Ai saatana, olet kyllä aivan oikeassa.

Hirsi, Sulo ja muut "ystävät" olisivat saaneet kyllä julkistaa Meidän Markon suojatyöpaikan vasta kauden jälkeen, totta vitussa se vaikuttaa koko patteristoon.

Katsos, kun paljosta ottaa vaan vähän, niin sekin voi olla paljon...
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
HERÄÄ NYT ROCKY PERKELE TÄHÄN PÄIVÄÄNN!! YKKÖSKETJU EI SAATANA TOIMI! ERIKOISTILANNEPELAAMINEN PASKAAAAAA!

Alivoima on järkyttäväääää! Annetaan aivan vitusti tilaa mikä on niin vitun väääärin. Meidän vahvuus runkosarjassa oli liike ja painettiin neljällä ketjulla..nyt meillä on yksi ketju ja puolustus täynnä lampaita. Jyrkkiötä ja KKta ikävä...
Maanantaina pakkovoitto ja on pystyttävä ryöstämään vielä seuraavasta espoon reissusta voitto.

Onko siellä saatana maha täynnä?

Toivotaan parasta mutta äskeisen esityksen jälkeen uskominen on vaikeaa...


Erikoistilannepelaaminen ei ole toiminut koko vuonna kunnolla - enintään välttävästi. Jokaista tehtyä maalia kohden on ties kuinka ja paljon hukattuja paikkoja. Ja tunnetusti pleijareissa ei niitä paikkoja siunaannu sillä tavoin kuin jossain lokakuun ottelussa sarjajumboja vastaan.

UrpoTV:stä katseltuna tuo ottelu oli kyllä Ässiltä harvinaisen munatonta peliä. Blues voitti liki kaikki kaksinkamppailut, oli huomattavasti paremmin hereillä sota-alueilla.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Tappiossa ja vitutuksessa on se hyvä puoli, että se voi saada Ässien pelin kulkemaan. Ei joukkueen taidot ole mihinkään kadonneet. Kaikki on nyt korvien välistä kiinni. Mun usko ei ainakaan lopu.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ruvetaas me Satakunnan joukkueet taistelemaan! Vaikka ollaan verivihollisia niin itse olen sitä mieltä, että kummatkin joukkueet kuuluvat nyt välieriin!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Taas kerran olisi syytä perustaa satakuntalainen vertaistukiryhmä?

Ymmärrän vitutuksen paremmin kuin hyvin tällä hetkellä, mutta tottahan te sieltä vielä nousette taistelemaan jatkopaikasta. Meillä on jumankauta keskinäinen finaali tällä kaudella, joten ei ryssitä tätä homma nyt.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taas kerran olisi syytä perustaa satakuntalainen vertaistukiryhmä?

Ymmärrän vitutuksen paremmin kuin hyvin tällä hetkellä, mutta tottahan te sieltä vielä nousette taistelemaan jatkopaikasta. Meillä on jumankauta keskinäinen finaali tällä kaudella, joten ei ryssitä tätä homma nyt.

Älkääs nyt pikkuveljet haeskelko sympatiaa täältä. Sakke Salminen upottaa Lukon ja pata porskuttaa finaaliin. Ja kaikki on valtakunnassa hyvin.
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ymmärrän, että vituttaa, mutta tätä ketjua en ymmärrä. Ässät on hävinnyt kaksi peliä, joista toista hallitsi selvästi ja täällä ollaan lynkkaamassa valmennus ja pelaajat. Lauantain peliä Ässät hallitsi selvästi, tänään Blues pelasi Ässät aseettomaksi ja teki paria maalia. Tästä huolimatta en ymmärrä tämän ketjun yliampuvaa kiihkoilua, nyt pitää vaan saada oma peli kuntoon eikä panikoida. Nyt vaan näkyy valitettavasti Ässien pelaajien kokemattomuus painetilassa, yritetään ratkaista otteluita itse, pelataan tilanteet pelokkaasti ja vastustaja käyttää sen hyväkseen. Näköjään sama tilanne on katsomossa...
Samoilla linjoilla ollaan. Isoja asioita ei ole pielessä. Kokemattomuuden piikkiin voidaan varmaan laittaa osa jännittämisestä yms. Tänään Ässillä ei luistin kulkenut jostain syystä. Oltiinko eilinen tappio nollattu liiankin kanssa ja peliin lähdettiin liian rennosti, "ei tässä mitään hätää, ihan rauhassa vaan". Tätä vaihdetta ei saatu paria väläystä lukuunottamatta vaihdettua isommalle. Luistele, taistele, taklaa, vai millai sen nyt piti mennä?

Ei Ässät missään vaiheessa kautta ole täydellistä peliä esittänyt. Virheitä tehdään jatkossakin, mutta tuo taistelu on saatava taas esiin maanantaihin mennessä. Ei tämän helppoa pitänytkään olla. Liikettä!!!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Älkääs nyt pikkuveljet haeskelko sympatiaa täältä. Sakke Salminen upottaa Lukon ja pata porskuttaa finaaliin. Ja kaikki on valtakunnassa hyvin.

Eipä tässä mitään sympatiaa teiltä ole haettu, eikä tulla hakemaankaan. Eiköhän tuo Lammassaari siinä pudota teikäläiset kuin Salminen meikäläiset. Nähtäväksi jää.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketään ei teloiteta, vaikka tästä sarjasta tulisi tappio. Uskaltaa yrittää, luistelkaa. Kiekko liikkuu, äijät liikkuu. Nauttikaa peleistä, älkääkä pelätkö. Tämä on mahtava mahdollisuus, eikä ole mitään järkeä pilata tätä jännittämällä.

Huolellisuutta, asennetta ja kunnon valmistautumista.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruvetaas me Satakunnan joukkueet taistelemaan! Vaikka ollaan verivihollisia niin itse olen sitä mieltä, että kummatkin joukkueet kuuluvat nyt välieriin!

Eilisellä esityksellä Pata ei olisi kuulunut edes sääleihin. Oma peli-ilo on kadoksissa. Tarvitaan jonkin sortin herätysliike että saataisiin oma pelaamisen taso takaisin. Josko maanantain kotiottelu herättäisi? Toivottavasti yleisö ei hylkää.
 
Jos Ässiä ei pidetty ottelusarjassa haastajana, niin kyllä se viimeistään tässä kohtaa on haastajan asemassa. Jotenkin tuli eilen sellainen tunne, että pelaajat eivät noudattaneet sitä "vain vaihto kerrallaan".
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ymmärrän, että vituttaa, mutta tätä ketjua en ymmärrä.

Erittäin vahva sama. Todella ala - arvoista paskanheittoa muutamalta nimimerkiltä. Te saatanan kitisijät että ansaitse menestyvää Ässä - joukkuetta, koska käännätte heti selkänne kun tulee vaikeaa. Vetäkää vittu päähän, se rauhoittaa.

Olen puhunut.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Turha on vielä heittää pyyhettä kehään. Nyt on kasvun paikka. Edelleenkin, omalla pelillä Ässät tulee viemään tämän sarjan, lumpparipallo pitää vaan saada pyörimään toiseen suuntaan. Eilen se olisi maalilla kolmannessa erässä varmasti kääntynyt. Nyt pitäisi palata vanhoihin ketjuihin ja hakea muutosta sitä kautta, näin uskoisin maanantaina tapahtuvan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Erittäin vahva sama. Todella ala - arvoista paskanheittoa muutamalta nimimerkiltä. Te saatanan kitisijät että ansaitse menestyvää Ässä - joukkuetta, koska käännätte heti selkänne kun tulee vaikeaa. Vetäkää vittu päähän, se rauhoittaa.

Olen puhunut.

Selkäähän ei joukkueelle käännetä missään vaiheessa. Itse ainakin tykkään antaa suoraa palautetta jos ja kun sille on paikkansa...
Pitäisikö tässä sitten saatana hymistellä kun Ässät on ollut 4erää täysin aseeton Bluesin edessä.
Runkosarjan 2. Kaikki alle mitalipelien on todellakin helvetin iso pettymys.
Lisäksi jos joukkue pelaa käyttäen omasta potentiaalistaan vain 50% on oikeutettua antaa palautetta. Tällaiset ketjut ovat hyviä tapoja päästää höyryjä heti ottelun jälkeen jolloin vitutuskäyrä on korkeimmillaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Selkäähän ei joukkueelle käännetä missään vaiheessa. Itse ainakin tykkään antaa suoraa palautetta jos ja kun sille on paikkansa...
Pitäisikö tässä sitten saatana hymistellä kun Ässät on ollut 4erää täysin aseeton Bluesin edessä.

Tämä on vitutusketju ja minä ilmaisin vitutukseni. Siinä kaikki.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinäpä vain kohdistit paskaa muihin kirjoittajiin, aika moni muu vain joukkueen esityksiin.
Fanien ei pidä sylkeä toistensa niskaan...
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Itse kylllä ymmärrän hyvin tämän ketjun ja myös turhautumisen. Ainakaan mua ei niin paljon vituttaisi, harmittaisi toki paljon, jos joukkue pelaisi hyvin, mutta häviäisi silti paremmalleen. Eilinen esitys oli häpeällinen ja muistutti enemmän jotain Pitsiturnaus-höntsää kuin tärkeää playoffmatsia.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Fanien ei pidä sylkeä toistensa niskaan.

Miksi ei?

Ja kyllä minua vituttaa vallitseva tilanne siinä missä kaikkia muitakin, mutta paljonpa se siitä muuttuu että minä täällä joukkuetta solvaan. Se mihin itse kukin voi vaikuttaa on oma asenne; yliampuvaa negatiivisuutta on Porissa ihan tarpeeksi, en ymmärrä miksi kahden hävityn pelin jälkeen pitää perustaa oikein erillinen vitutusketju kun paskaa lentää joka suunnasta muutenkin. Olen todella pettynyt siihen että 60 pelin hyvä suorittaminen ei ole luonut kannattajiin tämän enempää uskoa ja järjenkäyttöä, sama hysteria on vallalla kuin aina ennenkin.

Huomenna on uusi peli ja sen jälkeen uusi päivä ja jos tiputaan, niin sitten tiputaan, mutta tuolla poraamisella tehdään vaan vahinkoa.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Miksi ei?

Ja kyllä minua vituttaa vallitseva tilanne siinä missä kaikkia muitakin, mutta paljonpa se siitä muuttuu että minä täällä joukkuetta solvaan. Se mihin itse kukin voi vaikuttaa on oma asenne; yliampuvaa negatiivisuutta on Porissa ihan tarpeeksi, en ymmärrä miksi kahden hävityn pelin jälkeen pitää perustaa oikein erillinen vitutusketju kun paskaa lentää joka suunnasta muutenkin. Olen todella pettynyt siihen että 60 pelin hyvä suorittaminen ei ole luonut kannattajiin tämän enempää uskoa ja järjenkäyttöä, sama hysteria on vallalla kuin aina ennenkin.

Huomenna on uusi peli ja sen jälkeen uusi päivä ja jos tiputaan, niin sitten tiputaan, mutta tuolla poraamisella tehdään vaan vahinkoa.

Tämä on kyllä erittäin hyvä kirjoitus. Valitettavasti vain ne tahot, jotka mielellään saisivat ottaa tästä itseensä tulevat ottamaan vain herneen nenään.

Itseäni ainakin vituttaa tällä hetkellä enemmän porilaisten perinteinen yltiönegatiivisuus ja ranteiden auki vetäminen kuin joukkueen esitykset. Se on paljon se.

Ja kyllä, kritiikkiä sopii esittää, mutta hyvin harva tuntuu kritiikin kautta tähtäävän mihinkään positiiviseen: ts. kritiikki ei ole rakentavaa, vaan oman pahan olon purkamista. Fiksumpaa saattaisi olla vaikka mennä metsään potkimaan kiviä kuin tulla tänne nillittämään.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa mieltä. Tulkaa sitten vasta itkemään kun sarja on ohi. Nyt on tiukka tilanne, mutta itse luotan joukkueeseen edelleen, että se tarvittava terävyys saadaa kalkkiviivoilla jostain kaivettua. Onhan sitä tällä kaudella muutenkin noustu useita kertoja pahastakin sillasta, miksei nyt kävisi samoin? Niin hieno kausi ollut muutenkin tähän asti, ettei tässä maailma kaadu, vaikka Blues sarjan veisi. Harmittavaa sinänsä, että ennakkosuokikin paineet ei ainakaan näyttäneet istuvan kovin hyvin, ja tottakai sitä olisi toivonut, että sarja nyt olisi ollut 2-0 tässä vaiheessa eikä 0-2.

Mutta katsellaa nyt kaksi seuraavaa peliä vielä rauhassa ja vedetään sen jälkeen uudelleen yhteen missä mennään. Joukkue tarvii nyt kaiken tukemme ja kaivetaan ennemminkin esiin se ruotsalainen asenne ja tullaan takaa ohitte ja hoidetaan homma himaan eikä ruveta mitään paniikkinappuloita painelemaan!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös