Ai saatana, olet kyllä aivan oikeassa.Peli on saman näköistä kuin Maven vielä vaikuttaessa Ässissä. Ai niin, Mave on taas Ässien miehiä...
HERÄÄ NYT ROCKY PERKELE TÄHÄN PÄIVÄÄNN!! YKKÖSKETJU EI SAATANA TOIMI! ERIKOISTILANNEPELAAMINEN PASKAAAAAA!
Alivoima on järkyttäväääää! Annetaan aivan vitusti tilaa mikä on niin vitun väääärin. Meidän vahvuus runkosarjassa oli liike ja painettiin neljällä ketjulla..nyt meillä on yksi ketju ja puolustus täynnä lampaita. Jyrkkiötä ja KKta ikävä...
Maanantaina pakkovoitto ja on pystyttävä ryöstämään vielä seuraavasta espoon reissusta voitto.
Onko siellä saatana maha täynnä?
Toivotaan parasta mutta äskeisen esityksen jälkeen uskominen on vaikeaa...
Toivottavasti ens kausi menee normaaliin tapaan päin persettä että ei sitten synny odotuksia ja sitten vituta näin rankasti kun otetaan oikeutetusti turpaan edestä ja takaa.
Nyt kun perheenjäsenet ovat saaneet osansa lapsellisesta kiukuttelustani ajattelin antaa osan myös Jatkoajan yhteisölle.
- Mihin vittuun
Taas kerran olisi syytä perustaa satakuntalainen vertaistukiryhmä?
Ymmärrän vitutuksen paremmin kuin hyvin tällä hetkellä, mutta tottahan te sieltä vielä nousette taistelemaan jatkopaikasta. Meillä on jumankauta keskinäinen finaali tällä kaudella, joten ei ryssitä tätä homma nyt.
Samoilla linjoilla ollaan. Isoja asioita ei ole pielessä. Kokemattomuuden piikkiin voidaan varmaan laittaa osa jännittämisestä yms. Tänään Ässillä ei luistin kulkenut jostain syystä. Oltiinko eilinen tappio nollattu liiankin kanssa ja peliin lähdettiin liian rennosti, "ei tässä mitään hätää, ihan rauhassa vaan". Tätä vaihdetta ei saatu paria väläystä lukuunottamatta vaihdettua isommalle. Luistele, taistele, taklaa, vai millai sen nyt piti mennä?Ymmärrän, että vituttaa, mutta tätä ketjua en ymmärrä. Ässät on hävinnyt kaksi peliä, joista toista hallitsi selvästi ja täällä ollaan lynkkaamassa valmennus ja pelaajat. Lauantain peliä Ässät hallitsi selvästi, tänään Blues pelasi Ässät aseettomaksi ja teki paria maalia. Tästä huolimatta en ymmärrä tämän ketjun yliampuvaa kiihkoilua, nyt pitää vaan saada oma peli kuntoon eikä panikoida. Nyt vaan näkyy valitettavasti Ässien pelaajien kokemattomuus painetilassa, yritetään ratkaista otteluita itse, pelataan tilanteet pelokkaasti ja vastustaja käyttää sen hyväkseen. Näköjään sama tilanne on katsomossa...
Älkääs nyt pikkuveljet haeskelko sympatiaa täältä. Sakke Salminen upottaa Lukon ja pata porskuttaa finaaliin. Ja kaikki on valtakunnassa hyvin.
Ruvetaas me Satakunnan joukkueet taistelemaan! Vaikka ollaan verivihollisia niin itse olen sitä mieltä, että kummatkin joukkueet kuuluvat nyt välieriin!
Ymmärrän, että vituttaa, mutta tätä ketjua en ymmärrä.
Erittäin vahva sama. Todella ala - arvoista paskanheittoa muutamalta nimimerkiltä. Te saatanan kitisijät että ansaitse menestyvää Ässä - joukkuetta, koska käännätte heti selkänne kun tulee vaikeaa. Vetäkää vittu päähän, se rauhoittaa.
Olen puhunut.
Selkäähän ei joukkueelle käännetä missään vaiheessa. Itse ainakin tykkään antaa suoraa palautetta jos ja kun sille on paikkansa...
Pitäisikö tässä sitten saatana hymistellä kun Ässät on ollut 4erää täysin aseeton Bluesin edessä.
Fanien ei pidä sylkeä toistensa niskaan.
Miksi ei?
Ja kyllä minua vituttaa vallitseva tilanne siinä missä kaikkia muitakin, mutta paljonpa se siitä muuttuu että minä täällä joukkuetta solvaan. Se mihin itse kukin voi vaikuttaa on oma asenne; yliampuvaa negatiivisuutta on Porissa ihan tarpeeksi, en ymmärrä miksi kahden hävityn pelin jälkeen pitää perustaa oikein erillinen vitutusketju kun paskaa lentää joka suunnasta muutenkin. Olen todella pettynyt siihen että 60 pelin hyvä suorittaminen ei ole luonut kannattajiin tämän enempää uskoa ja järjenkäyttöä, sama hysteria on vallalla kuin aina ennenkin.
Huomenna on uusi peli ja sen jälkeen uusi päivä ja jos tiputaan, niin sitten tiputaan, mutta tuolla poraamisella tehdään vaan vahinkoa.