Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 494 165
  • 2 464

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Itse katsoin, että onko jäähyn paikka? Viljanen pelasi kyllä tilanteen juuri kuten ei pitäisi pelata.
Noin käy kun päätä lyhyempää pelaajaa taklataan. Turhan jäähyn vihelsivät.

Miten tuo sääntö menee kädellä tehdyissä maaleissa? Mä en kuutiolta ainakaan huomannut että olisi mailasta otettaan irroittanut.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Enemmin keskittyisin siihen Erholtzin maalin hylkäämiseen. Joo osui varmasti hanskaan mutta liike oli kuitenkin lyönti mailan kanssa eikä puhdas kädellä huitaisu.
Samahan se on esim pesäpallossa. Et sä kädellä palloa lyö tai voit lyödä ja lyönti on laiton. Vähän sama tässä.

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Se Kucerikin tilanne missä tuli IFK pelaajan maila naamaan oli käsittämätön, ettei tullut jäähyä. Jatkoilla tuo hylkäys oli käsittämätön, koska käsi oli kiinni mailassa, jolla se kiekko maaliin lyötiin.

Mun kirjoissa Ässät sai tänään kaksi pistettä ja tämä on jo sellainen vääryys, että tekisi mieli vaatia lopputuloksen korjausta jostain korkeimmasta oikeudesta.
Jotenki tragikoominen ja aivan selkeä jäähyn paikka, jota ei edes millään tasolla mietitty jäähyksi sekunnin murto-osaakaan. Täysin käsittämätöntä.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No en nyt sanoisi ihan noinkaan. Jos joku on niin tyhmä, että vippaa kiekon yli laidan 5vs4 tilanteessa niin mitä muuta siitä voi antaa kuin lisää penalttia?
Joo ei tuossa mitään, mutta tuskin olisi tapahtunut ilman tuota päivänselvää sukellusta minkä nämä olemattomat ostivat muna pystyssä.

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Itse katsoin, että onko jäähyn paikka? Viljanen pelasi kyllä tilanteen juuri kuten ei pitäisi pelata.

Knot oli käsi edellä tilanteessa = jäähyn paikka.

Jos olisi pelannut kädet alhaalla ja paineistanut kropalla Viljasen laitaan, ei jäähyä olisi kuulunut antaa.

Näin sen itse ainakin näen.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei viitti edes sanoa mitään. Tulee vaan itselle paha mieli. Perkele.

Viimeksi muokattu:

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Yö nukuttu ja edelleenkään en hyväksy tota Ässien maalin hylkäystä. Jos kerran hanskaan ei saa edes kiekkoa osua vaikka hanska on tukevasti kiinni mailassa, jolla on täysin todistettava tarkoitus lyödä kiekko maaliin, niin kyllä sitten jokaisesta polvisuojaan/luistimeen/tai mihin vaan kehonosaan osuvasta ohjautumisesta pitää maali hylätä. Vain mailalla kiekko maaliin, ei mitään poikkeusta.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yö nukuttu ja edelleenkään en hyväksy tota Ässien maalin hylkäystä. Jos kerran hanskaan ei saa edes kiekkoa osua vaikka hanska on tukevasti kiinni mailassa, jolla on täysin todistettava tarkoitus lyödä kiekko maaliin, niin kyllä sitten jokaisesta polvisuojaan/luistimeen/tai mihin vaan kehonosaan osuvasta ohjautumisesta pitää maali hylätä. Vain mailalla kiekko maaliin, ei mitään poikkeusta.
Tässä Erholtzin tilateessa pelaaja lyö kädellä (oli tarkoitus sitten osua mailalla tai hanskalla) kiekon maaliin eikä kyse ole mistään kimmokkeesta tai ohjautumisesta. Itse en haluisi, että jatkossa kaikki polvisuojakimmokkeet hylättäisiin tai lähdettäisiin videoille katsomaan, hipaisiko kiekko pelaajaan maalin edessä vai ei.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos kerran oman käden oikeutta ei hyväksytä niin samalla voi kaikki kehonosista kimmonneet maalit hylätä. Linja olisi ainakin yksinkertainen, niin kuin valvojansakkin.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jos kerran oman käden oikeutta ei hyväksytä niin samalla voi kaikki kehonosista kimmonneet maalit hylätä. Linja olisi ainakin yksinkertainen, niin kuin valvojansakkin.
Luistimellakin saa ohjata, muttei potkaista, mutta hanskaan ei saa osua edes vahingossa? Parempi olisi pistää pannaan kaikki kimmokkeet, kun näissä ole mitään järkeä.

passenger

Jäsen
Mielestäni se ei ollut edes jäähyn arvoinen mutta oli pakko hyvitellä. Viljanen itse pelasi sen kyllä huonosti ja Knot ei ehtinyt reagoimaan Viljasen kurviin. Mutta varmaan se Kucerikiin kohdistunut korkea jäi tuomareita kaivelemaan.
Juu viestittelin toisen tuomarin kanssa pelin jälkeen ja ei siellä kauhean onnistunut fiilis ollut eilisestä. Oli mennyt se korkea vaan ohi kaikilta neljältä niin ei sitä oikein voi videollekaan lähteä kun kukaan ei näe.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu viestittelin toisen tuomarin kanssa pelin jälkeen ja ei siellä kauhean onnistunut fiilis ollut eilisestä. Oli mennyt se korkea vaan ohi kaikilta neljältä niin ei sitä oikein voi videollekaan lähteä kun kukaan ei näe.
Meni siellä muutenkin ohi niin paljon, että samaan satsiin tuokin osui hyvin, että kun me ei nyt vaan nähty. Onneksi pitkällä tuijottamisella nähtiin sopiva lopputulos niin mitä näitä suremaan. Vahinkoja sattuu ja ammattimiehetkin on vain ihmisiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy