Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

  • 444 663
  • 2 110

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tänne kirjoitan kun on asiaa. Vittu että vituttaa. Vaikka vain piste tulikin, oli sellainen ilta hallissa, että siellä ois pitäny olla paikalla. Pataljoona pistänyt hienon vaihteen silmään, kannustus kuului lähes koko ajan, tappiollakin! Yleisö mylvi paljon, tuomarit saivat osansa, vastustaja sai osansa. Pata pelasi hienoa kiekkoa kaksi erää.

Vittu että vituttaa olla kotona.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensimmäinen kerta kun vituttaa tällä kaudella, vastustaja oli huonoin mitä tällä kaudella on vastaan tullut, mutta itse perseillään ottamalla jäähyjä, koomaillaan omissa todella monesti.

2 pistettä hukattiin.

Jotenkin hassu kun mua ei vittua tämä. 1p oli enemmän kuin ansaittiin.

Jos tämä toimisi herätyksenä. Tps on paha tuplapeleissä ja näin pelaamalla ei saada hippaa.

Huolimatonta ja typerää oli Ässien ilta ja parempi sai voiton ansaitusti.

Jos joku vituttaa, niin tuo miten joukkue jatkoi typeryyksiä läpi illan. Anttalainen kirkkaimpana aasina.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Ensimmäinen kerta kun vituttaa tällä kaudella, vastustaja oli huonoin mitä tällä kaudella on vastaan tullut, mutta itse perseillään ottamalla jäähyjä, koomaillaan omissa todella monesti.

2 pistettä hukattiin.
Kuin omalta näppikseltä tää teksti. Ei tappiot hyvällä pelillä harmita, mutta tällainen kuriton perseily kyllä.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Nyt voi rauhassa kirjoitella jo, olen pyrkinyt tällä kaudella olemaan kirjoittamatta otteluiden ajan koska haluan keskittyä peliin. Eilen illalla ajattelin että tuomarivirheen, eli Ruuttun maalin jälkeen tulen kirjoittamaan mutta onneksi en.

On käsittämätöntä miten tuo tuomaritoiminta heittelee noin paljon, selvät rikkeet puolin ja toisin jätetään viheltämättä ja sitten pieni kosketus on nyky säännöillä estäminen.

Ässien jatkoajasta tuskin mitään tarttee sanoa, täyttä kuraa ja junnumaista höntyilyä, Jukureilla tekijämies rokottaa noista paikoista.

Eiköhän Pike ole pojat pistänyt hiihtämään Mikkelistä Poriin tuon jälkeen ainakin ajatuksissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös