Ja siinä missä Suomeen hilataan Ruotsista Skålbergejä ja Anderssoneita ja Ruotsiin menee vaihdossa Mäntymaa, on varmasti kovin vaikea tietää kumman liigan taso yksittäisestä pelaajasta/jista kohenee
Tokihan tuo on totta. Mäntymaa on hyvä pakki ja todella harmi, kun siirtyi Ruotsiin. Mutta silti on saanut naurua pidätellen lukea kuinka lähes joka toisessa viestissä toitotetaan entisestään heikkenevän liigan puolesta. Kai se vaan on helppoa lähteä mukaan kun kaikki sitä tekee mutta jotain rajaa silti. Itse en näe liigan (ainakaan toistaiseksi) heikentyneen viime kaudesta. Tänne on tullut kovia kavereita, mutta kovia on myös lähtenyt. Jatkosopimuksia on saatu pelaajille, jotka olisivat voineet mennä Ruotsiin tai KHL:ään tyyliin Seikola.
Ja jottei mene ihan offtopiciksi, niin laitetaas floppajia:
Blues-Jos niitä pelaajia nyt alkaa lähtemään, niin uskon, että Bluuserit sijoittuu sijoille 8-11, joten kaipa sitä voisi floppina pitää.
Kärpät-Vihdoin ja viimein tulee se kauan odotettu floppikausi ja jos tuo toteutuu, niin jo sen takia olen onnellinen.
Pelaajista:
J-P Haataja-Ei kestä Stadin ja Nordiksen kirkkaita valoja ja häipyy vähin äänin Helsingistä 10 pelin jälkeen teholukemien näyttäessä 1+0
Kurtis McLean-Olen tuonne toiseen ketjuun arvostellut Petruzalekin kovimpien hankintojen joukkoon, joten pakkohan sitte McLeanin on Lukon perinteiden vuoksi flopattava.