Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 852 920
  • 11 328

Glove

Jäsen
Kaksi miestä käveli metsässä ja vastaan sattui tulemaan kohtalaisen pahalla päällä oleva meskämmen. Toinen miehistä alkoi rukoilemaan pelastusta, toinen alkoi sitomaan kengännauhojaan. Kaveri sitten kysyi:
- Luuletko todellakin voivasi juosta karhua pakoon?
- En, mutta riittää kun juoksen nopeammin kuin sinä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suomi-Viro matsin kapteenit kolikonheitossa:
Sparv otti kruunan, Ragnar Klavan.

Mitä ruokaa voi syödä kuussa ja maassa?
Kuumaa ruokaa

Miksi koirat ovat hyödyttömiä leikkaussalissa?
Ei haukku haavaa tee
 

lihaani

Jäsen
On varmaan täällä ollut, mutta kertaus on opintojen äiti:

Prinsessa Ruusunen, Teräsmies ja antiikin tarujen Narkissos juttelivat:
- Minä olen maailman kaunein, sanoi Ruusunen.
- Minä olen maailman vahvin, sanoi Teräsmies.
- Minä olen maailman omahyväisin, sanoi Narkissos.

Päätettiin kysyä hyvältä haltijalta:
Ensin kävi haltijan luona Ruusunen ja tullessaan pois hän hymyili.
- Haltija sanoi, että olen maailman kaunein!
Sitten meni Teräsmies ja pois tullessaan hymyili.
- Haltija sanoi, että olen maailman vahvin!
Sitten meni Narkissos ja tullessaan oli todella hämmästyneen näköinen.
- Kuka vittu on Juhani Tamminen?
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Suuren amerikkalaisen pankin pääjohtajalla oli tapana kiillotuttaa kenkänsä vanhan miehen kojulla pankin edessä työmatkalla joka aamu ja lukea samalla Wall Street Journalia.
Tätä oli jatkunut vuosien ajan, kunnes eräänä aamuna vanha kengänkiillottaja kysyi: Herra pääjohtaja, olisiko teillä antaa minulle mitään sijoitusvinkkejä osakemarkkinoille?
Pääjohtaja ihmetteli asiaa ja kysyi: onko teillä ylimääräistä rahaa sijoitettavaksi?
Vanhus vastasi: minulla on itse tilillä teidän pankissanne melko paljon rahaa.

Pankinjohtaja meni työpaikalle ja pyysi virkailijaa etsimään vanhuksen tilitiedot.
Virkailijan mukaan tilillä on 12,6 miljoonaa dollaria.
Tässä vaiheessa pankinjohtaja kiinnostui asiasta ja pyysi seuraavana aamuna miestä kertomaan elämäntarinansa.

Vanhus alkoi kertomaan: Tulin Amerikkaan pienestä itä-eurooppalaisesta maasta nuorena miehenä 60 vuotta sitten.
Etsin töitä täältä New Yorkista jonkin aikaa, mutten löytänyt mitään sopivaa, joten aloin kiillottamaan kenkiä.
Tein kovasti töitä seitsemän päivää viikossa vuoden ympäri ja säästin jokaisen mahdollisen sentin. Ensin kojuni sijaitsi Bronxissa, mutta parikymmentä vuotta sitten kuulin, että tämä paikka ison pankin edessä Wall Streetilla vapautui, joten siirsin kojun tänne.
Tein edelleen töitä joka päivä ja säästin kaiken ylimääräisen rahan.
Olen työskennellyt 60 vuotta ilman yhtään vapaapäivää, kunnes muutama kuukausi sitten Chicagossa huorana ollut siskoni kuoli ja jätti minulle perinnöksi 12 550 000 dollaria.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kaksi kaverusta oli perustamassa kivijalkaliikettä Helsingin keskustaan.
Eräänä päivänä he olivat kaupassaan asentamassa hyllyjä ja päättivät pitää kahvitauon.
Siinä kahvia siemaillessa toinen sanoi: kymppi vetoa, että viiden minuutin sisään joku eläkeläinen tulee ihmettelemään, että mitä täällä myydään.
EIkä mennyt aikaakaan, kun ikivanha mummo kelkotteli paikalle rollaattorillaan ja kysyi: Mitäs poijjaat täällä kauppaavat?
Hauskempi kaveruksista vastasi: persereikiä.
Mummo siihen: On vissiin kauppa käynyt hyvin, kun on enää kaksi jäljellä?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä eroa on prostituoidulla ja feministisellä tyttökaverillasi?
- Haarat levällään oleva lumpukka pyytää kaikki ansaitut rahat ennen yhdyntää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Poliisi pysäytti tossa kotimatkalla, tuli ikkunan viereen ja sanoi "paperit". Hihkaisin siihen, että "sakset" Ja kaasutin tieheni.

Itse kosketin poliisia papereita pyytäessä. Hihkaisin siihen, että "hippa" ja kaasutin tieheni.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävellessä metsässä nainen kompastui johonkin, joka lähemmän tarkastelun jälkeen paljastui öljylampuksi. Kun nainen pyyhki sitä tuli tietenkin henki esiin. "Saanko nyt kolme toivomusta?", nainen kysyi.
"Et", vastasi henki, "huonojen aikojen ja muun sellaisen takia saa nykyään esittää vain yhden toivomuksen..."

"No, mikäs se olisi? No siinä tapauksessa haluaisin rauhan Lähi-itään.", sanoi nainen ja kaivoi esiin kartan. "Näetkö tämän kartan? Haluan, että nämä maat lopettavat taistelemasta keskenään."

Henki katsoi karttaa ja sanoi:
"Voi herranjestas sentään, nämä maathan ovat tapelleet keskenään jo tuhansia vuosia. Luulenpa, että asialle ei ole mitään tehtävissä. Olen hyvä, mutta en NIIN hyvä. Toivo jotain muuta."

Nainen mietti hetken ja sanoi:
"En ole vielä onnistunut tapaamaan sitä oikeaa miestä. Miestä, joka on ajattelevainen ja rakastavainen, joka ottaa muut huomioon, osaa laittaa ruokaa ja tekee puolet kotitöistä. Joka on uskollinen, hyvä sängyssä, eikä katso urheilua koko ajan. Lyhyesti sanottuna ihanteellinen elämänkumppani".

Henki oli hetken aikaa hiljaa ja murahti sitten: "Näytä nyt vielä sitä saatanan karttaa!!!"
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lindallakin sellainen on. Oon nähnyt.
 

Liitteet

  • Vitsiä pukkaa.jpg
    Vitsiä pukkaa.jpg
    72,1 KB · kertaa luettu: 512
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös