Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 742
  • 11 248

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä karhut tekevät herätessään pesäkolostaan, jossa ovat piereskelleet koko talven?

- Otsonoivat
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaverukset näkivät koiran joka nuoli muniaan.
-olisipa kiva osata tehdä noin.
-kyllä se onnistuu, muistat vaan samalla rapsuttaa sitä korvan takaa ettei se pure.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Alkoholiton olut on kuin sisarensa pimpin nuoleminen.
Maistuu samalle, mutta on silti väärin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tulevaisuuteni on vaakalaudalla...

Ilmoittauduin mukaan Suurimman pudottajan seuraavalle tuotantokaudelle
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Mikä olisi Happoradio yhtyeen nimi todennäköisesti, mikäli Juicen hoviin kuulunut Asmo Hurula olisikin bändin solisti?

Apporadio
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Sairaala hankki neuvostoliittolaisen nostolaitteen, eli niin sanotun politrukin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anoppi läimäytti pakastearkun kannen voimallisesti alas ja sanoi.
- En oikein tiedä mikä toimii ja mikä ei .
- Kuinka niin?
- Avasin pakastimen kannen ja tuo vaaleansininen liftarityttö sanoi, että tämä ei oikein toimi näin.

Vaimo pistää itseänsä kuntoon. Pitkän hiustenvärjäyksen, ripsien kiinnittämisen jälkeen hän pyysi minua laittamaan hänelle hieman huulikiillettä. Pistin vahingossa pikaliimaa – ei silti ole valittanut.

Pitkän pohdinnan jälkeen päätimme vaimoni kanssa, että emme pidä lapsista tai haluta lapsia.
Siis, ole hyvä ja lähetä osoitteesi tekstiviestinä, niin samana päivänä paiskaamme muovikassin portaillesi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En unohda isäni viimeisiä sanoja:
- Aiotko rikkoa tämänkin verenpainemittarin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies tuli kotiin ja löysi vaimon wc:stä ihailemassa rintojansa.
Mies kysyi:"Mitä sä oikein touhuat?"
Vaimo vastasi tyytyväisenä: "Olin lääkärissä tänään ja se sanoi, että mulla on rinnat kuin 25-vuotiaalla!"
Tähän mies jatkaa: "Ei se sit sanonut mitään 50-vuotiaasta perseestä, jota sä raahaat mukanas?"
Johon vaimo vastaa: "Ei, me ei ylipäätään puhuttu susta mitään..."
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kehunut silloin tällöin suomen kielen moninaisuutta. Mutta, lähetän nämä käännettäväksi, jotta ne olisivat viimeinkin hauskoja:

My wife hates that I have no sense of direction.
- So I packed up my stuff and right.

Why couldn’t the bicycle stand on its own?
- It was two tired.

Joskus vaikeaa ja joskus vaikeampaa. Palkinnoksi lähetän sähköpostitse sinulle palkinnoksi pähkylän, jonka voi syöttää takapaihallasi lempioravallesi.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kehunut silloin tällöin suomen kielen moninaisuutta. Mutta, lähetän nämä käännettäväksi, jotta ne olisivat viimeinkin hauskoja:

My wife hates that I have no sense of direction.
- So I packed up my stuff and right.

Why couldn’t the bicycle stand on its own?
- It was two tired.

Joskus vaikeaa ja joskus vaikeampaa. Palkinnoksi lähetän sähköpostitse sinulle palkinnoksi pähkylän, jonka voi syöttää takapaihallasi lempioravallesi.
Tuo ensimmäinen olisi vähän helpommin käännettävissä, jos sitä muokkaisi vähän.

My wife told me that I have no sense of direction.
I said “Where did that come from?”
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Seisaaltaan kusemaan oppiminen on tärkeä virtsanpylväs.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olen kehunut silloin tällöin suomen kielen moninaisuutta. Mutta, lähetän nämä käännettäväksi, jotta ne olisivat viimeinkin hauskoja:

My wife hates that I have no sense of direction.
- So I packed up my stuff and right.
Vaimo sanoi, että minulla ei ole lainkaan suuntavaistoa.
Lakkasinkin sitten tulemasta suoraan töistä kotiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oli kesä ja maalarimestarilla oli kiireitä. Keikkaa olisi ollut, vaikka millä mitalla, mutta ei ollut työntekijöitä. Niinpä mestari soitti TE-toimistoon ja kyseli maalareita.
"Valitettavasti meillä ei ole maalareita, muta meillä on pari työtöntä gynekologia", sanoi työvoimaneuvoja.
"Voihan pentele", manasi maalarimestari, mutta päätti ottaa molemmat gynekologit.

Parin päivän kuluttua maalarimestari soittaa uudelleen TE-toimistoon ja kysyy jos siellä olisi enemmänkin gynekologeja. Ei ollut, mutta olisi pari maalaria.
"Ei ne nyt oikein kiinnosta. Pitäisi olla gynekologeja", sanoi maalarimestari.
"Asia ei tietysti minulle kuulu", ihmetteli työvoimaneuvoja, "mutta mikä niissä gynekologeissa niin kiinnostaa?"
"Minulla ei ole koskaan ollut niin hyviä työntekijöitä. Vaikka isäntäväki oli poissa kotoa, niin ne maalasi eteisen seinät postiluukusta", selitti maalarimestari.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vanha venäläinen arvoitus:

Kylmää ja karvoja ulkopuolella, mutta lämmintä ja lääkettä sisäpuolella?

Kissa hieroo talvella kylkeään apteekin seinään
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Raumalainen Jani-Petteri ja vaimonsa olivat saaneet kuudennen lapsensa. Koska perheen ainoa sänky kävi ahtaaksi, J-P kertoi lääkärille, että nyt riittää lasten saanti.
Lekuri väänsi rautalangasta Jani-Petterille vasektomian toimintaperiaatteen, mutta J-P:llä ei ollut varaa toimenpiteeseen.
Onneksi lääkäri tunsi raumalaisten järjenjuoksun ja ehdotti halvempaa vaihtoehtoa:
Hankit suurimman mahdollisimman ilotulitteen, sytytät sen, laitat olutpurkkiin, asetat sen korvallesi ja lasket kymmeneen.
J-P totesi tähän: En ole ehkä maailman terävin kaveri, mutta jopa minä ymmärrän, ettei tämä konsti voi toimia.
Lääkäri vakuutti keinon toimivan, joten J-P teki työtä käskettyä.
Kotiin päästyään hän sytytti ilotulitteen, pudotti sen oluttölkkiin, asetti purkin korvalleen ja alkoi laskemaan: 1, 2 , 3, 4, 5.
Tässä vaiheessa Jani-Petteriltä loppuivat sormet kesken ja hän asetti tölkin jalkojensa väliin, jotta voisi jatkaa laskemista toisen käden sormilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös