Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 849 144
  • 11 316
K

Kiekkokatsoja

Minä poika se harrastan seksiä 24/7

Eli tänään on sitten taas se päivä
Aika hyvä, ja ajankohtainen juttu.
Bändin jäsen erotettiin seksiseikkailujen vuoksi. Edessä on sooloura.
Tollasen hätäisesti keksin vaihtarina.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Pikku-Liisan pikkusiskon ristiäisissä Liisa söi tikkaria. Tikkari putosi vahingossa Liisan suusta kokolattiamatolle. Pappi huomasi tapahtuneen ja tuli kysymään Liisalta: "Onkos pikkuneidin namusessa karvoja?"

Liisa vastasi: "Ei oo, mä oon vasta viis."
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mistä tietää, että tyttöystävä on alkanut lihomaan?
Siitä, että vaimosi vaatteet ovat hänelle sopivan kokoisia.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kerran baarissa kysyin viereiseltä mieheltä, että haluaako tämä kuulla Rauman Lukko-vitsin?
Mies vastasi, että hän 193cm/100kg ja pelannut Lukossa. Vieruskaverini on vielä isompi ja myös pelannut Lukossa. Tämä kolmas kaverini pelaa Lukossa parasta aikaa, joten oletko varma, että haluat pilkata Lukkoa?
Vastasin, että ei kiitos. En jaksa selittää vitsiä kolmeen kertaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Bändin jäsen erotettiin seksiseikkailujen vuoksi. Edessä on sooloura.
Tollasen hätäisesti keksin vaihtarina.
Rivo-Riitta: "Minä sulle soolouran näytän."

Oma_keksimä nopee.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Urheilumiehiä on ikuistettu patsaiksi, kuten Paavo Nurmi ja Jari Litmanen, mutta kenestä on tehty eniten patsaita?

Hannu "Jelly" Jortikasta

Mistä niiden suosion voi todeta?

ne on jatkuvasti vähän kaikkien huulilla
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
En ole oikein koskaan ollut pissaleikkien ystävä. Viime yönä tyttöystäväni sanoi sängyssä, että "kuse päälleni". Noh, tein työtä käskettyä ja huomasin, että tämähän on kivaa. Kuitenkin homma katkesi lyhyeen, tyttöystäväni raivostui minuun lähes oitis. Ihan kuin se olisi minun vikani, että hän puhuu unissaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo ilmoitti, että hän on kyllästynyt huutamaan iltaisin, että lelut pitää kerätä pois ja mennä iltapuuhiin. Mun pitäis nyt saada muutos aikaan, mutta en mä haluis, kun en saanu lapsena leikkiä näin hienoilla leluilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies, vaimo ja yhdeksän tenavaa odottelivat bussia. Paikalla oli myös sokea mies. Kun bussi saapui, oli se jo niin täysi, että kyytiin mahtui vain nainen ja tenavat. Niinpä isä ja sokea mies päättivät kävellä.

Jonkin ajan kuluttua isä hermostui sokean miehen kepin kopinaan katua vasten. Hän tokaisi sokealle: "Miksi et laita jotain kumia keppiisi, sen ääni ärsyttää minua."
Sokea mies vastasi: "Jos sinä olisit laittanut kumin keppiisi, olisimme kaikki mahtuneet bussiin."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi pankki ei lainannut miehelle rahaa polkupyörän ostoon?

he tiesivät pyörän olevan vaarallinen, koska tämä mies ei pysy balanssissa
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pentti harrasti seksiä uuden thaimaalaisen tyttöystävänsä kanssa.
Aktin jälkeen tyttöystävä alkoi hieromaan Pentin palleja, koska kuulemma nauttii siitä kovasti.
10 minuutin jälkeen Pentti kysyi, että miksi neito pitää pallien hieromisesta niin paljon?
"Koska minulla on niin kova ikävä omiani"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eräänä iltana keksin uuden urheilulajin.
Nukahtamista odotellessa päästin mojovan pierun.
Vaimo siihen, että mitä vittua?
Totesin, että tämä on uusi urheilulaji. Sänkyjalkapallo. Minä johdan 1-0. Vaimo tasoitti samantien töräyttämällä. Siirryin uudestaan johtoon ja vaimo tasoitti taas.
2-2 tilanteessa hain riskillä voittomaalia ja tärähti paskat sängylle.
Taas vaimo ihmettelemään, johon vastasin: ensimmäinen jakso on ohi. Seuraa puolten vaihto.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä keskisuomalainen suomisarjakiekkoilija sanoi joukkuekaverilleen, kun he olivat siirtyneet paikallisvastustajan riveihin?

Lirissä ollaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mihin italialaiset Tortellinin veljekset halusivat pelaamaan?

Google translator antoi heille houkuttelevan kuvan SaiPasta

Entä mitkä oli veljesten etunimet?

Penne ja Fusilli
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräänä iltana keksin uuden urheilulajin.
Nukahtamista odotellessa päästin mojovan pierun.
Vaimo siihen, että mitä vittua?

Päästin vuoteessa peitteen alla varovasti piiiitkän äänettömän pierun. Hetken kuluttua vaimo huutaa tukahtuneella äänellä, että olen aivan käsittämätön sika ja löyhkään todella kammottavalle. Kaiketi hän oli oikeassa, sillä hän oli vielä alakerrassa katselemassa telkkaria.

Pahimpia töppäyksiä, mitä voi tehdä orgasmin saavutettua on huutaa väärää naisen nimeä. Huusin nimittäin pikkusisareni nimeä. Isääitini loukkaantui siitä todella pahasti.

Kysyin luennon jälkeen tähtitieteilijä Esko Valtaojalta, että miksi tähdet hitaasti sammuvat ja viimein kuolevat kokonaan pois?
- Yleensä liiallisen alkoholin ja kokaiinin annostelun vuoksi.

Vaimo saa aina hirveän kohtauksen, kun ulostan ovi auki. Ei siinä mitään ongelmaa pitäisi olla – pidän koko ajan molemmat kädet ratissa ja katseeni tiukasti kiinni ajoradassa.

Iskää, tule äkkiä katsomaan! Olen oikea 3-d printteri!
Poika perkele, pistä se vessan ovi kiinni, jos olet taas paskalla!

Tuli vähän paskajuttuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös