Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 949
  • 11 316

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Entä miksi Saksan jalkapallomaajoukkue on menestynyt niin hyvin vuosien varrella?

Heillä panostettiin jo kauan sitten voimakkaasti keskitysleireihin
Ei vaan siksi, koska Müller, Hässler ja Günter opetettiin ampumaan kaikki puolustusmuurin läpi tunkeutujat jo 59 vuotta sitten.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Varmastikin monet etenkin 70/80 -luvulla syntyneet lapsukaiset muistavat ja pelailivatkin nyt jo satavuotiaaksi veteraaniksi ehtinyttä Baltiasta kotoisin olevaa peliä Korona.

Pelin idea ei ole muuttunut mihinkään vuosikymmenien kuluessa. Nyt etenkin Aasian suunnalla, Wuhanin maakunnassa Kiinassa on innostuttu pelistä oikein tosissaan. He ovatkin kehittäneet kaikessa hiljaisuudessa uuden, nykyaikaisemman version, Korona V2020. Siinä pelinappulat (jopa useampi tuhat) sijoitetaan puualustan sijaan risteilyalukselle. Voittaja on edelleen se kenen nappula pysyy viimeisenä hengissä.

Lajin ensimmäiset MM-kisat ovat jo parhaillaan hyvässä käynnissä Diamond Princessillä. Pelit on saatu mukavasti käyntiin ja pudotusuhan alla on jo lukuisia pelaajia. Kisat oli alunperin tarkoitus järjestää Turku-Tukholma -akselilla operoivalla Baltic Princessillä, mutta ympäristöviraston vastustuksen johdosta prosessista luovuttiin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jos sinun pitäisi valita ihanan vaimon tai uuden loistoauton välillä, niin kumman valitsisit:

Manuaalivaihteiston vai automaatin?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Greta Thunberg on saanut miljoonat ihmiset, minä mukaan lukien, vähentämään sähkönkulutusta. Joka kerta kun sen pärstä hyppää ruutuun, sammuu TV samantien.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Missä menee hyvän ja huonon maun raja?
Välilihassa
riippuu moderaattorista
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikä voisi olla Japanin koripallomaajoukkueen lempinimi?
Sushijengi.
Sakea vitsi, oma_keksimä. #Wolfgang
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi juutalaiset on niin huonoja koripallossa?

- Ne on tuhkaa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pikku pupu lähti kotopesästä isoon maailmaan, vastaan asteli susikoira. "hei, kukas sinä olet"? " Minä olen susikoira". Miten se on mahdollista? No, äiti oli susi ja isä oli koira. Jaaha, vastasi pupu ja jatkoi matkaa. Vastaan liihotteli kanahaukka. Hei, kukas sinä olet? Minä olen kanahaukka. Mitenkäs se? No, äiti oli kana ja isä oli haukka. Jaaha, totesi pupu. Hetken kuluttua tuli polulla vastaan muurahaiskarhu. Hei, kukas sinä olet? Minä olen muurahaiskarhu. No vittu, tota mä en ainakaan usko.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lueskelin tuossa juttua sanojen alkuperistä.

Mitä tarkoittaa vegetaristi?

Se on vanha Amerikan intiaanien nimitys heimon idiootille, joka ei osaa kalastaa, metsästää eikä sytyttää nuotiota.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pikku pupu lähti kotopesästä isoon maailmaan, vastaan asteli susikoira. "hei, kukas sinä olet"? " Minä olen susikoira". Miten se on mahdollista? No, äiti oli susi ja isä oli koira. Jaaha, vastasi pupu ja jatkoi matkaa. Vastaan liihotteli kanahaukka. Hei, kukas sinä olet? Minä olen kanahaukka. Mitenkäs se? No, äiti oli kana ja isä oli haukka. Jaaha, totesi pupu. Hetken kuluttua tuli polulla vastaan muurahaiskarhu. Hei, kukas sinä olet? Minä olen muurahaiskarhu. No vittu, tota mä en ainakaan usko.
Ja poliisikoiran kohdattuaan pikku pupu palasi kotiinsa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mies yllätettiin hotellin aamiaisbuffetissa hieromassa vehjettään tarjoiluastialle. Mikä oli hänen puolustuksensa?

Siinä oli lukenut, että "munakasta"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kotimatkallaan hän pysähtyi merenrannalle, jossa törmäsi hain ja esiteini-ikäisen tytön valkovuodon jälkeläiseen, joka voi jo haistaa veren.
Millä liikanimella kutsutaan Valtea joka on murhannut kolme kaajetta?

TappajaHai
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miksi S-ryhmä aloitti YT neuvottelut?

liikevoitto oli mennyt kokonaan plussalle
Tällainen tuli eilen vastaan:

Mitä hyvää on Sveitsissä?
Ainakin lippu on iso plussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös