Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 847 617
  • 11 314

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Jo useampaan otteeseen tätä ketjua lukiessani olen muistellut erästä vanhaa vitsiä ja löysinkin sen internetin syövereistä:

Vankilaan tuodaan uusi vanki. Illan päätteeksi vangit alkavat huudella selleistään numeroita vuorollaan ja muut nauravat kovaan ääneen. Uusi vanki ihmettelee, mikä numeroissa on niin hauskaa. Hänelle selitetään, että kaikki vangit ovat kuulleet kaikki vitsit jo niin moneen kertaan, etteivät viitsi kertoa niitä kokonaan, vaan ovat numeroineet ne. Numeroiden heittely jatkuu ja kaikilla tuntuu olevan todella hauskaa paitsi uudella vangilla. Hänkin päättää siis kokeilla ja huutaa numeron 31. Tulee aivan hiljaista… Uusi vanki ihmettelee tätä, jolloin hänen sellitoverinsa toteaa: ”Vitsin hauskuus riippuu siitä, miten taitavasti sen kertoo.”
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Yritin tänään luovuttaa verta, mutta en onnistunut. Siellä esitetään aivan liikaa kysymyksiä, kuten:
Kenen verta tämä on?
Mistä se on peräisin?
Miksi se on ämpärissä?
Pitäkää tunkkinne, saatana!
Mulla on käynyt saman suuntainen juttu spermaa luovuttaessa.
 
Tää ei ole vitsi, mutta laitanpa tiedoksi. Luin juuri, että joku kolmevuotias oli saanut huippupisteet älykkyystestistä. Siis ihmelapsi. Mitä ihmeellistä tuossa on. Siskoni mielestä minä olen todellinen ihmelapsi, olin jo kolmevuotiaana yhtä älykäs kuin nyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuulin että Aki olisi nousemassa pinnalle.
Irvileuoille tiedoksi: Aki ei muuten enää pienistä hetkahda. Se jäbä on uinut niin syvissä vesissä että heikompaa hirvittää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sitten yksi iki_vihreä:

Mitä kattila kysyi pannulta?

Ootko pannu?
Tämä juolahti itsellenikin mieleen edellissivua lukiessa.

Mutta mitä pannu vastasi?
No ei mitään, ei pannut osaa puhua. Taiat olla vähän tyhmä jos semmosta luulet.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ulkoavaruuden asukit ovat vihdoin saapuneet maahan ja Paavikin pääsee haastattelemaan alieneita kysyen: Oletteko kuulleet Jeesuksesta?
Johon alien vastaa, että: Toki. Hän käy lomalla meidän planeetallamme kahdesti vuodessa, koska hän pitää kauniista luonnostamme ja ystävällisistä alkuasukkaista. Lisäksi annamme aina paluumatkalle mukaan suklaata ja muita herkkuja.

Tähän Paavi totesi hämmästyneenä: Meillä hän on käynyt vain kerran ja sekin oli 2000 vuotta sitten.

Alien: Mitäköhän hänelle silloin on tapahtunut?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ulkoavaruuden asukit ovat vihdoin saapuneet maahan ja Paavikin pääsee haastattelemaan alieneita kysyen: Oletteko kuulleet Jeesuksesta?
Johon alien vastaa, että: Toki. Hän käy lomalla meidän planeetallamme kahdesti vuodessa, koska hän pitää kauniista luonnostamme ja ystävällisistä alkuasukkaista. Lisäksi annamme aina paluumatkalle mukaan suklaata ja muita herkkuja.

Tähän Paavi totesi hämmästyneenä: Meillä hän on käynyt vain kerran ja sekin oli 2000 vuotta sitten.

Alien: Mitäköhän hänelle silloin on tapahtunut?
Ai vittu. 5/5.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä on ikävin mielikuva, toteutunut painajainen, jonka muurahainen voi saada herättyään seuraavana aamuna elokuvaillan jälkeen?
- ”Home Alone”

Miksi blondattu Theresa punttisalilla käydessään tekee myös joogan asentoja ja käyttää raskasta hula-vannetta?
Hän on kuullut, että ne jotka osaavat kusta nimensä lumihankeen saavat parempaa palkkaa.

Rehtori kertoo oppilaalleen, että välitunnilla tapahtuneen joukkotappelun myötä täytyy pojan vanhemmille ilmoittaa asiasta ja seurauksista.
- Minun täytyy soittaa tästä isällesi, mikä on hänen nimensä?
- Iskä?
- Millä tavalla sinun äitisi kutsuu Iskääsi?
Poika miettii, ilahtuu, hymyilee ja kertoo.
- Löysäpäinen Impotentti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tutkimustulokset kertovat että riittävä raudan saanti ehkäisee muistisairauksia. Allekirjoitan tämän täysin. Siitä on yli 30 vuotta kun setäni survoi sorkkaraudan perseeseeni ja muistan sen yhä kuin eilispäivän.
 

SgtMarkov

Jäsen
Illan päätteeksi vangit alkavat huudella selleistään numeroita vuorollaan ja muut nauravat kovaan ääneen. Uusi vanki ihmettelee, mikä numeroissa on niin hauskaa. Hänelle selitetään, että kaikki vangit ovat kuulleet kaikki vitsit jo niin moneen kertaan, etteivät viitsi kertoa niitä kokonaan, vaan ovat numeroineet ne.

Mä oon kuullut tästä semmoisen version, missä eräs tyyppi alkaa nauraa jollekin numerolle kyyneleet silmissä henkeä haukkoen ja siihen joku sivullinen kommentoi, että tämä oli varmaan joku tosi hyvä vitsi kun se noin naurattaa.

Siihen yksi vitsienkertojista vastaa, "eiku se ei ollut aikaisemmin kuullut sitä."
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Animalian julkaiseman tutkimuksen mukaan ihmiset hylkäävät edelleen surullisen paljon kesyyntyneitä kotieläimiä oman onnensa nojaan.

Tiedätkö mikä oli tutkimuksen mukaan selvästi useimmiten hylätty kotieläin?

Roskissa
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Eläkeläis-pappa astui junaan, istui paikalleen ja konduktööri saapui paikalle matkalippua kyselemään.
Konduktööri: "Matkalippu"
Pappa: "Haista itse vittu"
Konduktööri: "Anteeksi mutta nyt taisitte kuulla hieman väärin"
Pappa: "Itselläsi valuu kusi pitkin sääriä"
Konduktööri: "Jos käytöksenne ei nyt parane, joudun poistamaan teidät junasta"
Pappa: "Vedähän ihan itse itseäsi munasta"
Konduktööri: "Nyt kuule ukko haista vittu"
Pappa: "Niin matkalippu, olisit heti sanonut"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös