Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 894 636
  • 11 479

#17:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi kutsutaan kaunista naista basistin käsivarressa? Tatuoinniksi.
 

Baldrick

Jäsen
Jos jatketaan näillä vanhoilla kummajaisvitseillä.

Mitä Michael Jackson sanoi, kun lapselta murtui käsi?

- Pannaan lasta.



Oisko nuo Timo T.A:t aika lopettaa, kun rupee jo enempi vituttamaan. Toki jos löytyy joku oikeakin vitsi siitä apinasta niin antaa palaa vaan.

Edit. Onhan noita parit, jotka "yksinkertaisuudessaan" jaksaa ehkä vähän hymyilyttää, mutta tokkopa sitä jokaisen pitää vuorollaan keksiä oma juttunsa.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä eroa on Timo T.A. Mikkosella ja Stephen Hawkingilla?
- Timo on tyhmä

Miksi Timo T.A. Mikkonen ylitti tien?
- Pyörätuolista oli käsijarru rikki

Timo T.A. Mikkonen meni kauppaan. Myyjä kysyi:
- Mitä teille saisi olla?
Timo T.A. Mikkonen ei vastannut mitään, koska hän oli saanut aivoinfarktin.

Koulussa oli päivä, jolloin lapset saivat tuoda vanhempansa kouluun kertomaan ammatistaan. Yhden isä oli poliisi, toisen äiti sairaanhoitaja, kolmannen isä junakuski. Mutta yksi lapsista istui pää painuksissa pulpetissaan.
- Pikku-Seppo, miksi olet noin murheellinen? Eikö kumpikaan vanhemmistasi päässyt tulemaan?
- Minä olen orpo, Pikku-Seppo vastasi niiskuttaen.
Opettaja taputti Pikku-Seppoa lohduttavasti päähän, ja sanoi:
- Noh noh, ei asiat sinulla nyt niin huonosti ole, katso vaikka noita Mikkosten poikia.
Ja totta, Mikkosen pojat häpesivät silmät päästään, heidän isänsä kun oli tuotu paikalle kottikärryillä, ja se makasi sykkyrässä keskellä luokkahuonetta kuolaamassa. Tästäkös Pikku-Seppo riemastui, ja huudahti innoissaan:
- On se vaan ihan helvetin hienoa että mä oon orpo enkä Mikkosten lapsi!

Ja niin koko luokka repesi raikuvaan nauruun, oppilaat ja vanhemmat ja itse herra opettajakin. Kaikki räkättivät vedet silmissä lattialla makaavalle Timo T.A. Mikkoselle.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä yhteistä on köyhän lapsen pleikkarilla ja Timo T.A:lla?

Kumpaakaan ei, toiveista ja odotuksista huolimatta, löytynyt jouluna kuusen alta... Paitsi tänä vuonna Timo T.A.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mitä saadaan, kun yhdistetään basisti ja roudari?
-Tyhmä roudari

Mikä on Timo TA Mikkosen nykyinen sotilasarvo?
- Majuri evp = ei vilku pupillit
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Mikä on parempaa kuin olla Timo T.A Mikkonen?

- Se että ei ole naimisissa Nina Mikkosen kanssa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Miksi Timo T.A. Mikkonen ylitti tien?
- Pyörätuolista oli käsijarru rikki

...

Koulussa oli päivä, jolloin lapset saivat tuoda vanhempansa kouluun kertomaan ammatistaan. Yhden isä oli poliisi, toisen äiti sairaanhoitaja, kolmannen isä junakuski. Mutta yksi lapsista istui pää painuksissa pulpetissaan.
- Pikku-Seppo, miksi olet noin murheellinen? Eikö kumpikaan vanhemmistasi päässyt tulemaan?
- Minä olen orpo, Pikku-Seppo vastasi niiskuttaen.
Opettaja taputti Pikku-Seppoa lohduttavasti päähän, ja sanoi:
- Noh noh, ei asiat sinulla nyt niin huonosti ole, katso vaikka noita Mikkosten poikia.
Ja totta, Mikkosen pojat häpesivät silmät päästään, heidän isänsä kun oli tuotu paikalle kottikärryillä, ja se makasi sykkyrässä keskellä luokkahuonetta kuolaamassa. Tästäkös Pikku-Seppo riemastui, ja huudahti innoissaan:
- On se vaan ihan helvetin hienoa että mä oon orpo enkä Mikkosten lapsi!

Ja niin koko luokka repesi raikuvaan nauruun, oppilaat ja vanhemmat ja itse herra opettajakin. Kaikki räkättivät vedet silmissä lattialla makaavalle Timo T.A. Mikkoselle.

Huonoudessaan jotain niin loistavaa, kiitos näistä!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Timo TA Mikkonen soitti sairaalassa kelloa ja hoitaja tuli kysymään, mitä asiaa.
-Mulla on niin hirveä nälkä, että näköä haittaa
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Naurattaako jotain nämä Mikkos-vitsit? Minua ei, olen kai outo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Timo T.A. Mikkonen tuli taivaan porteille ja Pietari näki tämän jo kaukaa. Nopeasti hän lukitsi portit ja jäi odottamaan. TTAM kysyi: "Miksi portit ovat kiinni Pietari"? Johon P heitti nopeasti: "Mene helvettiin, syntisi ovat liian suuria".

Mikkonen empi hetken ja alahuuli vapisten sanoi: "Mutta kun piru sanoi jo, että mulle olisi paikka täällä".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naurattaako jotain nämä Mikkos-vitsit? Minua ei, olen kai outo.

Vitsi onkin juuri siinä, että ne ovat niin saakelin pöljiä ja mauttomia ettei mitään järkeä. Eräs huumorin haara sekin. Kertonee myös lukijan tiukasta piposta:D
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikä ei heilu ylösalaisin lastenvaunuissa?

- Michael Jacksonin perse

(vitsissä pitää tietää, että Michael Jackson on kuollut)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mikä on sokea, ja joka ei pysty liikuttamaan raajojaan?

- Michael Jacksonin luuranko.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Tämmöinen tuli eteen

Kumpaa sukupuolta sukset ovat? -Naisia. Vako alla, nokka pystyssä, käyttävät siteitä ja tarvitsevat toimiakseen liukuvoidetta, sauvaa ja lopuksi monoa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mauttomia mitä mauttomia, sanon ma.

Lukaisin pikakelauksella tätä topiccia oikein kunnolla ja sain sellaisen tuloksen, että 98% kaikista tänne kirjoitetuista vitseistä on mauttomia. Huono maku ei siis ole pelkästään Mikkos-juttujen varassa. Hyvä yleisohje on se, että jos etsii fiksua ja tasokasta huumoria, jossa ei loukata ketään eikä mitään, kannattaa ehdottomasti pysyä poissa Jatkoajan Vitsiä pukkaa, part 2 -ketjusta.

Timo TA Mikkonen ja vaimonsa Nina heräsivät eräänä yönä hyvän haltijan ilmestymiseen. Hyvä haltija sanoi:
-Saatte kolme toivomusta, mitä tahansa, toteutan ne kaikki!
Timo, tietenkin hieman hitaana terveydentilansa takia, oli juuri muodostamassa lausetta, jossa hän toivoi näköään ja liikuntakykyään takaisin:
-Sai-sai-saisinko....öh....
Nina ei pahemmin jaksanut odottaa, vaan tokaisi:
-Mä oon aina halunnut tänne sellaisen tosi ihanan kattokruunun!
Timokin sai suunsa auki:
-Vittuun se sun kattokruunusi !!
Kolmas toivomus käytettiin siihen, että saatiin kattokruunu ulos.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitsi onkin juuri siinä, että ne ovat niin saakelin pöljiä ja mauttomia ettei mitään järkeä. Eräs huumorin haara sekin. Kertonee myös lukijan tiukasta piposta:D

Osa on ihan hauskoja,mutta suurin osa on samaa sarjaa kuin vitsit :
a)Mies meni kauppaan, kynnys!
b)Mitä eroa on sorsalla ja ahvenella? Kumpikin osaa lentää paitsi ahven.

Kaltaiselleni huumorin ystävälle tuon tasoiset vitsit tuottavat samanlaisen reaktion kun jollekkin pervolle itsensäkoskettelijalle kesken tissi ja pimppi kuvien katselua näytölle tärähtävä tuksu bikineissä. Ei se hyvältä tunnu, hieman alkaa jopa harmittamaan kun jo hankittu hyvänolon tunne häviää hetkessä pois ja saa taas ranne hellänä selata sivuja, että missä ne hyvät jutut olikaan.

Täältä löytyy jo Kalsarikänni ketju ja ketju johon saa/pitää kirjoittaa mitä haluaa yms. eikö tuollaiset vitsin kuvatukset voitaisi tästä edespäin laittaa siis sinne.

Täällä erämökissä ei ole sähköjä, ja kynttilätkin on jo loppu. Mutta eiköhän se siitä lämpene kun vetää pipoa tiukemmalle ja syvemmälle päähän.

Vielä laadukas vitsi tähän lopuksi:
Mitä yhteistä on Timo T.A Mikkosen pakaroilla ja Jokeri faneilla?
-Melko varmasti ne on olemassa,mutta en minä niihin sen paremmin halua tutustua.

(Tässä vitsissä tulee tietää että en ole Mikkonen enkä kannusta Jokereita)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitä eroa on kokilla ja homolla?
-Kokki sekoittaa tämän päivän ruokaa, homo eilisen.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Mikä on hauskempaa kuin kuollut pelle vauvan puvussa?

Kirkan paskaa Timo TA Mikkosen silmillä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle jos Timo TA Mikkonen ja se kuuluisa yön timo ovat sukua toisilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös