Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 902 952
  • 11 522

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mikä on ravihevosella takana ja karhulla edessä?

Kontion Jorma.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Pari "anekdoottia":


Sanoin viinalle ei!

Mutta eihän se vodka mitään kuule.




Kaunis nainen miesjoukolle: "Miksi te minulle vihellätte, enhän minä ole Putin."



Jännitys Venäjän presidentinvaalien ympärillä tiivistyy: valitaanko Putin vai sittenkin
Putin?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Espoon Keilaniemessä on Fortumin pääkonttori. Talon lempinimi oli leikkisästi "Raateen hammas", entisen Uolevi Raade-pääjohtajan innoittamana. Nokian pääkonttori rakennettiin 1990-luvulla lähelle Fortumin pääkonttoria ja lempinimeksi tuli heti Ollilan xxxxx. *

* Kysy isoilta pojilta ja tytöiltä, jos et keksi vastausta itse.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Onkohan tää ollut jo täällä?

Lappalaisella miehellä oli ollut jo viikon ajan kova hammassärky ja lopulta tämä päätti mennä hammaslääkäriin. No lääkäri tutki potilaan ja totesi, että tämä vaatii kyllä melko kovia toimenpiteitä ja kysyinkin, että haluuako tämä puudutusta. No lappalaismies tähän, että en tarvitse. Lääkäri kysyi toisen ja kolmannenkin kerran, mutta vastaus oli silti joka kerta kielteinen. Lääkäri sitten kysyi potilaalta, että eikö tätä satu ollenkaan? Lappalaismies vastasi, että ei, koska häntä on sattunut elämässä vain kaksi kertaa: Ensimmäisen kerran silloin, kun olin kyykkypaskalla ja ketunraudat lävähti palleille ja toisen kerran kun ketju loppui kesken.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten KalPan pelien tarjoilu hoidetaan?

Kapanen tarjoaa kahvit, Kalle kerman.
 
Viimeksi muokattu:

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Illan tv5:n leffan tunnelmissa:

Jos Steven Seagal menee ruotsinlaivalle ja syö siellä vain pekonia ja muuta lihaa, toisin sanoen jättää hiilarit pois, niin minkä nimisen leffan siitä voisi vääntää?

Vinkkinä, vastauksen olisin voinut käydä kirjoittamassa "väärin luetut"-ketjuun.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi anopille ei kerrota vitsejä?

-Koska nauru pidentää ikää.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mitä spitaalinen sanoi kun pääsi naimaan?

- Sielä on ja pysyy.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mikä on mustalaisen triathlon? Juosten uimahallille ja pyörällä takaisin.

Ei nyt sentään juosten, kävellen. Niin tätä vitsiä on ollut tapana kerta meilläpäin.

Mikä on Mannen lempinumero: "Viis töistä".
Somali ja Manne meni karaokeen ja Somali lauloi: "Olen suomalainen". Manne pisti paremmaksi ja lauloi seuraavana: "Mä joka päivä töitä teen."
 
Näin kadulla mustan miehen kantamassa televisiota. Huolestuneena mietin, että voi ei, ei kai tuo vain ole minun.

Sitten huokasin helpotuksesta ja tajusin, että ei voi olla, sillä omanihan on siivoamassa talleja.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä Aas Weckström sanoi JJ:lle?



Ei teillä mitään ystäviä ole, ystävä pidettiin veneessä mukana.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi mannet ei pelaa pesäpalloa?

Siinä voi vahingossa lyödä Gunnarii.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mustalaisen kahden asunnon loukku?

-Helsingin ja Vantaan kaupungit tarjoavat asuntoa yhtä aikaa
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Mustalais akka sanoi miehelleen vakavana, että kuule Arvid minust tuntuu et minä oon raskaana. No mistäs helvetistä sinust siltä tuntuu kysyi mies.
-No aamulla olin suihkussa pillua pesemässä, ni jo varasti saippuan...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mustalaispoika oli oikeudessa puukotettuaan molemmat vanhempansa. Tuomari kysyi:
-Onko syytetyllä kerrottavana mitään lieventäviä asianhaaroja ennen tuomionlukua?
-Hai kyllä on , arvoisa tuomari. Ottakaa huomioon, että minä olen orpo raukka!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Miten KalPan pelien tarjoilu hoidetaan?

Kapanen tarjoaa kahvit, Kalle kerman.
Tästä tulee ihan mieleen parin vuoden takainen, ketkä ovat Kalpan Kalleimmat pelaajat? Sahlstedt ja Kerman.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Miten Nightwish sai nimensä? Tarja herää karmeassa krapulassa
Tuomaksen viereltä ja sanoo:
"Sie sitte nait vissiin minnuu."

Ehhehe ehhehe...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miten Nightwish sai nimensä? Tarja herää karmeassa krapulassa
Tuomaksen viereltä ja sanoo:
"Sie sitte nait vissiin minnuu."

Ehhehe ehhehe...

Täs on maailman vanhin vitsi.

Oma keksimä Timo T.A. -vitsi:

Timo T.A. Mikkonen meni optikkoliikkeeseen. Henkilökunta naureskeli, että sinä et laseja tartte (enää). Timo vastasi, että "en tarttekaan, mutta Musti tarvitsee lukulasit". Henkilökunta jatkoi naureskeluaan. "Tää ei oo mikään silmäeläinlääkäri lol". Timo vastasi: "Hei hei, musta tuntuu, että mä meen".
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Sahtiankat
TimoTA-vitsin laadun innoittamana erään hienon sananiekan parhaimmistoa.

Nainen kasteli itsensä mädällä nesteellä (maito)
Yht’ökkiä itseänsä puhtaaksi nuoleva naikkonen tokaisi sanelukoneelle (joka oli Rec asennossa!!):
“Hyvää on maito juups, mut Tuoretta Sen Olla Pitää”:D

aina repee tolle:DDD

(vitsi on siis noissa isoissa kirjaimissa joista muodostuu engl.kielinen. sana STOP [Ikään kuin litkiminen täytyisi heti lopettaa]=))
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
TimoTA-vitsin laadun innoittamana erään hienon sananiekan parhaimmistoa.

Nainen kasteli itsensä mädällä nesteellä (maito)
Yht’ökkiä itseänsä puhtaaksi nuoleva naikkonen tokaisi sanelukoneelle (joka oli Rec asennossa!!):
“Hyvää on maito juups, mut Tuoretta Sen Olla Pitää”:D

aina repee tolle:DDD

(vitsi on siis noissa isoissa kirjaimissa joista muodostuu engl.kielinen. sana STOP [Ikään kuin litkiminen täytyisi heti lopettaa]=))

Repesin niin saatanasti.

Blondi laittoi suuhunsa piimää. Sitten hän teki niin että hän kysyi kaveriltaan, että mihin tää pannaan? Sitten piimää tuli blondin suusta!!!

(vitsinä on se, että piimä näyttää yheltä toiselta aineelta ja sitten on se vitsi missä blondi on sperma pankissa XD joka pitää tietää XDD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös