Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 902 863
  • 11 522

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saksan jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahti Robert Enke sen sijaan on todistetusti ainakin kerran dyykannut junan eteen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jan Lundellilla on muista veskareista poiketen kuitenkin kelvollinen selitys sille, miksi pendolino pääsee längistä. Lundell on pelannut niin pitkään, että hänellä on parempi rutiini torjua resiinoja ja lättähattujunia. Pendolino on veteraanille paha paikka. HIFK-fanclub haluaa antaa lausunnon asiasta: "On aivan turha syyttää Lundellia siitä, että pendolino meni helposti sisään. Ei tässä maalivahtiin kaaduttu. Omat hyökkääjämme eivät saaneet yhtään pendolinoa perille."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pendolino yritti livahtaa Kimmo Kapasen längistä, mutta törmäsi ja murskautui Kapasen valtavaan, mustaan kulliin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Stefan Liv hyppäsi Pendolinon yli, mutta hänen päähänsä osui lentokone.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jani Hurme oli ostamassa viikon kolmansia Adidas Superstarsejaan ja näki kauppakeskuksen ikkunasta Pendolinon.
 

d2uce

Jäsen
Kim Hirschovits pääsi nokikkain vastustajan maalivahdin kanssa mutta ohjasi Pendolinon keskelle logoa

No ei tossa hei vielä mitään, tuolla Amerikan Yhdysvalloissahan eräskin tshekki pääsi kaikessa rauhassa ajeleen ihan yksin Pendolinolla tyhjälle asemalle, mutta ajautu sitten siinä just ennen laituria sivuraiteille jostain syystä.

Eikä tässä vielä kaikki! Samassa jostain tulikin kilpailevan firman kuskit paikalle, jotka hyppäs puikkoihin ja ajeli sen Pendolion sitten vauhdilla takaisin ruuhkaiselle lähtöasemalle ja just eikä melkein ajallaan! Oli aika noloa julkisuutta sille toiselle.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Isäni on ajanut Pendolinoilla 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Pendolino-lippuni muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kuljet Pendolinolla. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut matkustaa esimerkiksi InterCityllä.

Todellinen matkustaminen alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Pendolinot ovat olleet suosikkejani jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kulkeminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata junia kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Pendolinoa kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Pendolinot ovat iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
 

Baldrick

Jäsen
Stefan Liv hyppäsi Pendolinon yli, mutta hänen päähänsä osui lentokone.
Kuten joku sanoi, ei naurattanut. Hienoisen mauttomuutensa lisäksi (joka minulle ei ole ongelma) vitsi oli aika vitun paska.

Ei millään pahalla, mutta jos nyt näistä ees vitsejä heittää, niin voisivat ne edes olla jotenkin mietittyjä, eikä vain mukahauskaa Stefan Liv + lentokone juttua, mikä ekana tulee mieleen.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kuten joku sanoi, ei naurattanut. Hienoisen mauttomuutensa lisäksi (joka minulle ei ole ongelma) vitsi oli aika vitun paska.

Ei millään pahalla, mutta jos nyt näistä ees vitsejä heittää, niin voisivat ne edes olla jotenkin mietittyjä, eikä vain mukahauskaa Stefan Liv + lentokone juttua, mikä ekana tulee mieleen.

Tuon tyyppinen huumori ei ole ongelma, mutta tuo oli kieltämättä todella heikko vitsi. Hakemalla kun haetaan, niin tulos on tuo.
Parempi kuin nämä.

Ennen kuin joku oman elämänsä sankari tulee selittämään, miten minunkaan viestissäni ei ollut vitsiä, kehotan miettimään uudestaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Parempi kuin nämä.

Ennen kuin joku oman elämänsä sankari tulee selittämään, miten minunkaan viestissäni ei ollut vitsiä, kehotan miettimään uudestaan.

Kuka voisi mitenkään uskaltaa enää mitään sanoa, kun sinä olet sanonut viimeiseksi?

Tuo sinun juttu oli hauskempi kuin alkuperäinen. Ei kovin häävi kyllä sekään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen tämän kirjoittanut jo niin moneen paikkaan, ehkä tännekin. Ehkä jopa täältä lukenutkin.

Mistä tietää, että esiintymislava on vinossa?
-Lauri Tähkän naama on suorassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös