Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Mikä on ruskeaa ja maistuu paskalta?
-Jani Toivolan kulli.
-Jani Toivolan kulli.
Mikä on mustavihreä, joka pieree spermaa?
- Jani Toivola
Mikä on ruskeaa ja maistuu paskalta?
-Jani Toivolan kulli.
Niin, harva vitsihän on oikeasti hauska. Siis ainakaan jos verrataan sitä siihen hauskuuteen, minkä saa siitä, kun nostaa itsensä internetissä toisten ihmisten yläpuolelle.En tiedä miksi nämä ei jaksa naurattaa. Ehkäpä olen liian tosikko ja aikuinen.
Mutta pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi kaikilta loukkaamiltani neekereiltä, turkulaisilta ja homoilta. Anteeksi.
Tuo nyt menee jo vähän turhan rasistiseksi, enkä aio alentua tuolle tasolle.Mitäs siinä anteeksi pyytelet sanomisiasi jos olen tuonut esille, että olen tosikko? Seiso sanojesi takana kuin vahva heteromies konsanaan äläkä piipitä kuin jokin musta homo.
Tuo nyt menee jo vähän turhan rasistiseksi, enkä aio alentua tuolle tasolle.
Toki wanha ku taivas mutta menkööt näin yön kunniaksi.
-Tinke-80
Mutta pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi kaikilta loukkaamiltani neekereiltä, turkulaisilta ja homoilta. Anteeksi.
Pystytkö hieman tarkentamaan joukkoa? Tähänhän olisi riittänyt määritteeksi pelkästään turkulaiset.
Jan Lundell seisoi junaradalla. Pendolino sujahti längistä.
Lundellin puolustukseksi on mainittava, että pendolinoa ei olis pysäyttäny brodöörikään.
Lundellin puolustukseksi on mainittava, että pendolinoa ei olis pysäyttäny brodöörikään.
Katsoin tästä tapauksesta hidastetun videoclipin ja syyllinen oli loppujen lopuksi pakki.
Jan Lundell seisoi junaradalla. Pendolino sujahti längistä.
Samaa kokeili myös Eero Kilpeläinen. Pendolino kyllä osui komeasti, mutta Kilpeläinen oli koko tilanteessa jotenkin epävarman oloinen.
Myös Mika Järvinen kokeili tätä, mutta pendolino sujahti helposti hanskakäden puolelta ohi.
Richard Ullberg halusi myös osallistua, mutta kesken testin pendolino oli yhtäkkiä hävinnyt ja Richardin takatasku pullotti epäilyttävästi.
Minä kuulin sellaisen tarinan että Pendolino tuli kyllä kohti mutta siirtyi ihan Norosen edestä sivuraiteelle. Vierestä seurannut kaveri kävi selittämään että Noronen ei saanut sitä kiinni vaan päästi ohitseen. Tämän seurauksena Noronen kävi hieman pesemässä kaverin laseja.Myös Norosen Mika päätti kokeilla, ja saikin pysäytettyä kohti tulevan Pendolinon. Mutta junanlähettäjän karkean virheen takia niitä junia alkoi tulla koko ajan lisää kauhealla tahdilla ja lopulta usean pysäytetyn junan jälkeen yksi pääsi jyräämään Mika-rukan ylitse.