ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Saksan jalkapallomaajoukkueen entinen maalivahti Robert Enke sen sijaan on todistetusti ainakin kerran dyykannut junan eteen.
Mikä on elämän tarkoitus?
Pendolino.
Kim Hirschovits pääsi nokikkain vastustajan maalivahdin kanssa mutta ohjasi Pendolinon keskelle logoa
Stefan Liv hyppäsi Pendolinon yli, mutta hänen päähänsä osui lentokone.
Ei naurattanut.
Ei jatkoon.
Mitä yhteistä on Stefan Livillä ja junaradalla?
-Molemmat ovat paketissa kuusen alla.
Ajoissa perille.Ei Pendolinoon.
Paitsi tiistaina, torstaina ja tänään - VR.Ajoissa perille.
Kuten joku sanoi, ei naurattanut. Hienoisen mauttomuutensa lisäksi (joka minulle ei ole ongelma) vitsi oli aika vitun paska.Stefan Liv hyppäsi Pendolinon yli, mutta hänen päähänsä osui lentokone.
Kuten joku sanoi, ei naurattanut. Lisäksi hienoisen mauttomuutensa (joka minulle ei ole ongelma), vitsi oli aika vitun paska.
Kuten joku sanoi, ei naurattanut. Hienoisen mauttomuutensa lisäksi (joka minulle ei ole ongelma) vitsi oli aika vitun paska.
Ei millään pahalla, mutta jos nyt näistä ees vitsejä heittää, niin voisivat ne edes olla jotenkin mietittyjä, eikä vain mukahauskaa Stefan Liv + lentokone juttua, mikä ekana tulee mieleen.
Parempi kuin nämä.Tuon tyyppinen huumori ei ole ongelma, mutta tuo oli kieltämättä todella heikko vitsi. Hakemalla kun haetaan, niin tulos on tuo.
Parempi kuin nämä.
Ennen kuin joku oman elämänsä sankari tulee selittämään, miten minunkaan viestissäni ei ollut vitsiä, kehotan miettimään uudestaan.
Mistä tietää, että Lauri Tähkän naama on suorassa?Mistä tietää, että esiintymislava on vinossa?
-Lauri Tähkän naama on suorassa.
Jani Hurme oli ostamassa viikon kolmansia Adidas Superstarsejaan ja näki kauppakeskuksen ikkunasta Pendolinon.