Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 901 977
  • 11 513

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Mikä alkaa N:llä ja loppuu I:hin, enkä koskaan haluaisi sanoa mustaa miestä siksi?

-Naapuri.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En tiedä miksi nämä ei jaksa naurattaa. Ehkäpä olen liian tosikko ja aikuinen.
Niin, harva vitsihän on oikeasti hauska. Siis ainakaan jos verrataan sitä siihen hauskuuteen, minkä saa siitä, kun nostaa itsensä internetissä toisten ihmisten yläpuolelle.

Mutta pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi kaikilta loukkaamiltani neekereiltä, turkulaisilta ja homoilta. Anteeksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi kaikilta loukkaamiltani neekereiltä, turkulaisilta ja homoilta. Anteeksi.

Mitäs siinä anteeksi pyytelet sanomisiasi jos olen tuonut esille, että olen tosikko? Seiso sanojesi takana kuin vahva heteromies konsanaan äläkä piipitä kuin jokin musta homo.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitäs siinä anteeksi pyytelet sanomisiasi jos olen tuonut esille, että olen tosikko? Seiso sanojesi takana kuin vahva heteromies konsanaan äläkä piipitä kuin jokin musta homo.
Tuo nyt menee jo vähän turhan rasistiseksi, enkä aio alentua tuolle tasolle.

En vain aluksi ymmärtänyt pointtiasi, että miksi tulit kertomaan, etteivät nuo vitsit naurata. En minä ole nauranut varmaan kertaakaan tätä ketjua lukiessani, mutten jaksa kuitenkaan kommentoida jokaista vitsiä, etteivät ne naurata. Ehkä sinulla oli toimintaasi kuitenkin painava syy. Kyllä minunkin tekisi mieli käydä huutelemassa Big Brother- ja Salatut elämät -ketjuissa että ne ovat huonoja ohjelmia, mutta kaltaiseni sivistynyt aikuinen ei niin tee.

Ehkä lopetamme off-topicin tähän. LöL.

No vitsikin: Christopher Reeve and Stephen Hawking walked into a bar.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuo nyt menee jo vähän turhan rasistiseksi, enkä aio alentua tuolle tasolle.

No leikki leikkinä. Itsehän sekoitit jo turkulaisetkin tähän eli älä puhu mistään alentumisista jne:D Kestämme leikin laskun kuten miesten pitääkin.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Angela Merkel and Nicolas Sarkozy have called Sir Alex Ferguson to discuss the best Euro exit strategy.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
- Mikä on maailman suurin valtio vuonna 2012?
- Suomi, sen tehtaat ovat kiinassa, valtakeskus brysselissä, rahat kreikassa ja armeija afganistanissa

Naamakirjasta bongattu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mutta pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi kaikilta loukkaamiltani neekereiltä, turkulaisilta ja homoilta. Anteeksi.

Pystytkö hieman tarkentamaan joukkoa? Tähänhän olisi riittänyt määritteeksi pelkästään turkulaiset.

No joo, ehkä vitsiketjusta ei kannata etsiä sitä tasokkainta huumoria....itse pidän mauttomasta huumorista aina vaan.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Pystytkö hieman tarkentamaan joukkoa? Tähänhän olisi riittänyt määritteeksi pelkästään turkulaiset.

Esitetäänkö tässä nyt vihjeitä kirjoittajan henkilöllisyydestä, sillä minä en ainakaan ollut tietoinen tällaisista kirjoittajaan liittyvistä detaljeista.

Nenämies: turkulainen, neekeri ja homo

JHag: turkulainen, ei neekeri eikä homo

Kontrasti ratkaisee, joten kyllähän ketjun aiempi tuotanto näyttää paremmalta tämän viestin jälkeen.

P.S. Mikä on valkoinen, yltä päältä spermassa ja haisee Jani Toivolan kullilta? No se olen minä, joten lähden suihkuun.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Lundellin puolustukseksi on mainittava, että pendolinoa ei olis pysäyttäny brodöörikään.

Myöskään Taubea ei voi tästä syyttää.

Tämä ei ole vitsi, mutta huvitti, kun bongasin slangi version Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä: Snögeli ja seittemän snadii starbuu.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Vesiselvän ja laimeaakin laimeamman lauantai-illan kunniaksi yhtä laimea vitsi: Mies oli häämatkallaan saanut hirvittävän turistiripulin. Ripuli ei ottanut laantuakseen edes Suomeen palattuaan, siispä mies suuntasi tohtorin pakeille. Lääkäri määräsi miehelle lääkityksen vaivaansa, mutta huomasi päivän päätteeksi määränneensä potilaalleen vahingossa masennuslääkkeen. Lääkäri soitti välittömästi potilaalleen, ja pahoitteli virhettään: "Teidän on tultava välittömästi terveysasemalle, määräsin teille erehdyksissäni masennuslääkettä" Mies vastasi: " No eipä ihme, kun olen istunut 3 tuntia paskat housussa, eikä vituta yhtään!"

Kiitos ja anteeksi!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lundellin puolustukseksi on mainittava, että pendolinoa ei olis pysäyttäny brodöörikään.

Katsoin tästä tapauksesta hidastetun videoclipin ja syyllinen oli loppujen lopuksi pakki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Katsoin tästä tapauksesta hidastetun videoclipin ja syyllinen oli loppujen lopuksi pakki.

Kyllä Lundell kuitenkin hallitsi tilannetta, mutta tuo pomppu pakin jalasta oli pendolinolle puhdasta tuuria. Voisi siis sanoa Lundellin olleen pendolinoa kovempi.
 

d2uce

Jäsen
Jan Lundell seisoi junaradalla. Pendolino sujahti längistä.

Samaa kokeili myös Eero Kilpeläinen. Pendolino kyllä osui komeasti, mutta Kilpeläinen oli koko tilanteessa jotenkin epävarman oloinen.

Myös Mika Järvinen kokeili tätä, mutta pendolino sujahti helposti hanskakäden puolelta ohi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samaa kokeili myös Eero Kilpeläinen. Pendolino kyllä osui komeasti, mutta Kilpeläinen oli koko tilanteessa jotenkin epävarman oloinen.

Myös Mika Järvinen kokeili tätä, mutta pendolino sujahti helposti hanskakäden puolelta ohi.

Richard Ullberg halusi myös osallistua, mutta kesken testin pendolino oli yhtäkkiä hävinnyt ja Richardin takatasku pullotti epäilyttävästi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Richard Ullberg halusi myös osallistua, mutta kesken testin pendolino oli yhtäkkiä hävinnyt ja Richardin takatasku pullotti epäilyttävästi.

Myös Norosen Mika päätti kokeilla, ja saikin pysäytettyä kohti tulevan Pendolinon. Mutta junanlähettäjän karkean virheen takia niitä junia alkoi tulla koko ajan lisää kauhealla tahdilla ja lopulta usean pysäytetyn junan jälkeen yksi pääsi jyräämään Mika-rukan ylitse.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Myös Norosen Mika päätti kokeilla, ja saikin pysäytettyä kohti tulevan Pendolinon. Mutta junanlähettäjän karkean virheen takia niitä junia alkoi tulla koko ajan lisää kauhealla tahdilla ja lopulta usean pysäytetyn junan jälkeen yksi pääsi jyräämään Mika-rukan ylitse.
Minä kuulin sellaisen tarinan että Pendolino tuli kyllä kohti mutta siirtyi ihan Norosen edestä sivuraiteelle. Vierestä seurannut kaveri kävi selittämään että Noronen ei saanut sitä kiinni vaan päästi ohitseen. Tämän seurauksena Noronen kävi hieman pesemässä kaverin laseja.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ari Sulander meinasi myös jäädä Pendolinon jyräämäksi mutta onneksi alppitorvi pelasti.

Huonommin kävi Hilppa Halmeelle, jolle ei edes lippua Pendolinoon myyty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös