Mainos

Vitsiä pukkaa – part II

• 4 054 355
  • 12 062
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Belgia - Slovakia: kentällä Doku ja Kucka eli:

Pubi-Ruusu?
Niin Kucka siä kentäl on? Ei varmaan Kukan kun laji on futis eikä lätkä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ennen oli kesäisin rippileirit. Nyt puhaltavat uudet tuulet.

Psykedeeliharrastajien kesäleiri: trippileiri
Sormiruokafanien kesäleiri: dippileiri
Tiktokkaajien kesäleiri: klippileiri
Persaukisten kesäleiri: sippileiri
Rahanlainaajien kesäleiri: vippileiri

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Teki mieli katsoa pitkästä aikaa Seven. Yritin vuokrata netistä, mutta anto vaan virheilmoituksen

Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ihmisen korvakäytävää voi kutsua myös vaikutusalueeksi.
Juicehan kirjoitti aikanaan kirjan nimeltään "Vaikuttajat korvissamme". En muista oliko tuossa kirjassa, vai missä, mutta Juicen juttu kuitenkin:

Kuinka voi sanoa kauniimmalla tavalla lauseen?; "mulkku juuttui kalastusvälineisiin"

elin haaveissa

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä eroa on käellä ja satiaisella?

Toinen munii toisten pesiin ja toinen pesii toisten muniin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sotilas juoksi nunnan luokse hengästyneenä ja pyysi nunnalta: ”Voinko piiloutua kaapusi alle? Selitän myöhemmin!”
Nunna myöntyi.
Hetkeä myöhemmin sotilaspoliisit juoksivat nunnan luokse: ”Sisar, oletko nähnyt sotilasta?”
Nunna sanoi: ”Hän meni tuonne päin!”
Kun sotilaspoliisit poistuivat paikalta, sotilas ryömi nunnan kaavun alta pois ja sanoi: ”Olen äärettömän kiitollinen tästä! Ymmärräthän, etten halua mennä Irakiin sotimaan.”
Nunna sanoi: ”Ymmärrän täysin.”
Sotilas jatkoi vielä nunnalle: ”Toivottavasti en kuulosta töykeältä, mutta sinulla on aivan uskomattoman kauniit jalat!
Nunna vastasi: ”Jos olisit katsonut hieman ylemmäksi, olisit nähnyt pallini. Minäkään en halua mennä Irakiin.”

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Washingtonin GM kärsi aivan valtavista ilmavaivoista. Hän ei kuitenkaan kehdannut täräyttää kesken johtokunnan kokouksen, vaan lähti juoksemaan kohti vessaa jonka hän harmikseen huomasi olevan varattu. Siinä hän sitten alkoi rynkyttämään ovea ja huusi:

Pierulukko! Tuu pois!

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Jos katsot kaivoon juhannuksena, ja näet siellä tulevan puolisosi kasvot, olet soittanut hätänumeroon, ja pelastus henkilökunta on ehtinyt paikalle ajoissa.

Glove

Jäsen
Testaa juhannuskuntosi lausumalla seuraavat sanat hiprakassa:
– suuryritysrypäs, kulttuuriministeriö, prikaatinkenraali, karnevaalikaravaani

Onnistuitko? Hienoa! Kokeile seuraavia, jotka ovat ERITTÄIN vaikeita lausua hiprakassa:
– objektiviteettiperiaate, konstitutionalismi, transsendentaalifilosofia, porfyyrigraniittiroso, bronkopneumonia.

Selvisitkö näistäkin? Wau! Seuraavat sanat ovat liki mahdotonta sanoa hiprakassa:
– ”Ei, ei, en minä osaa laulaa”, ”Ikävä kyllä et ole minun tyyppiäni”, ”Ei viinaa enää minulle, kiitos”

Sekä viimeisenä:
- ”Kiitos, en halua seksiä.”

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kolme naista kuolee auto-onnettomuudessa ja pääsevät taivaaseen. Taivaan portilla on vastassa pyhä Pietari, joka kertoo naisille säännöt:
"Täällä saa tehdä oikeastaan ihan mitä vaan, mutta älkää missään nimessä astuko ankkojen päälle."
Taivas on tietysti täynnä ankkoja.
Naiset ovat erittäin varovaisia, mutta pian ensimmäinen nainen astuu kuitenkin vahingossa ankan päälle. Pietari tulee ällöttävän ruman ja lihavan ja siivottoman miehen kanssa ja kahlitsee naisen häneen.
"Rangaistuksena ankan päälle astumisesta, joudut olemaan ikuisuuden kahlittuna tähän mieheen."
Toinen nainen astuu myös ennen pitkää ankan päälle ja häntä kohtaa sama rangaistus, ällöttävä ruma, lihava ja siivoton mies kahlitaan häneen ikuisiksi ajoiksi.
Viimeinen nainen on erityisen varovainen ja onnistuu välttelemään kuukausia ankan päälle astumista. Viimein Pietari tulee naisen luokse ja kahlitsee tämän yhteen komeimman ja lihaksikkaimman ja ihanimman miehen kanssa mitä nainen on ikinä nähnyt.
"Mitähän minä tein, että tämmöisen onnen ansaitsin?" nainen kysyy mieheltä.
"En tiedä, mutta minä astuin välittömästi ankan päälle kun tulin tänne."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy