Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 904 534
  • 11 529

Glove

Jäsen
Testaa juhannuskuntosi lausumalla seuraavat sanat hiprakassa:
– suuryritysrypäs, kulttuuriministeriö, prikaatinkenraali, karnevaalikaravaani

Onnistuitko? Hienoa! Kokeile seuraavia, jotka ovat ERITTÄIN vaikeita lausua hiprakassa:
– objektiviteettiperiaate, konstitutionalismi, transsendentaalifilosofia, porfyyrigraniittiroso, bronkopneumonia.

Selvisitkö näistäkin? Wau! Seuraavat sanat ovat liki mahdotonta sanoa hiprakassa:
– ”Ei, ei, en minä osaa laulaa”, ”Ikävä kyllä et ole minun tyyppiäni”, ”Ei viinaa enää minulle, kiitos”

Sekä viimeisenä:
- ”Kiitos, en halua seksiä.”
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kolme naista kuolee auto-onnettomuudessa ja pääsevät taivaaseen. Taivaan portilla on vastassa pyhä Pietari, joka kertoo naisille säännöt:
"Täällä saa tehdä oikeastaan ihan mitä vaan, mutta älkää missään nimessä astuko ankkojen päälle."
Taivas on tietysti täynnä ankkoja.
Naiset ovat erittäin varovaisia, mutta pian ensimmäinen nainen astuu kuitenkin vahingossa ankan päälle. Pietari tulee ällöttävän ruman ja lihavan ja siivottoman miehen kanssa ja kahlitsee naisen häneen.
"Rangaistuksena ankan päälle astumisesta, joudut olemaan ikuisuuden kahlittuna tähän mieheen."
Toinen nainen astuu myös ennen pitkää ankan päälle ja häntä kohtaa sama rangaistus, ällöttävä ruma, lihava ja siivoton mies kahlitaan häneen ikuisiksi ajoiksi.
Viimeinen nainen on erityisen varovainen ja onnistuu välttelemään kuukausia ankan päälle astumista. Viimein Pietari tulee naisen luokse ja kahlitsee tämän yhteen komeimman ja lihaksikkaimman ja ihanimman miehen kanssa mitä nainen on ikinä nähnyt.
"Mitähän minä tein, että tämmöisen onnen ansaitsin?" nainen kysyy mieheltä.
"En tiedä, mutta minä astuin välittömästi ankan päälle kun tulin tänne."
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
SaiPan menestys on ollut niin heikkoa, että kaupunki alkaa satsaamaan jatkossa jalkapalloon. Samalla kaupungin uudeksi nimeksi tulee: Mbappeenranta

Päätösten takana ovat pitkälti SDP:n puheenjohtaja Razvan Marin ja mannekiiniksi maailmalle lähtenyt Mariusz Marin. Suuttui perhana, kun ei ratikkaa saatu kaupunkiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä tarjoan epävarmoille ihmisille suunnattua Joko Thai hierontaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tein hoitoponistani PowerPoint-esityksen, nyt se on diakoni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös