Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 905
  • 11 316
Vanhempani ovat oikeita viherhippejä. Lapsuudenkodistani puuttuivat lähes kaikki normaalit siivous- ja hygieniavälineet joita joka kodista löytyy. Olen sitten aikuisena opetellut käyttämään eri välineitä ja hämmästynyt yhä uudelleen kuinka näppäriä keksintöjä joka kodista löytyy.

Oikeastaan ainoa väline mistä en pidä ollenkaan on vessaharja. Olkoon kuinka hyvä keksintö vaan mutta mun mielestä se sattuu aivan saatanasti.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
What's the difference between a hippo and a Zippo?

One is heavy and one is little lighter.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eilen ehtoolla poliisi pysäytti mut ja käskytti mut ulos autosta. Sitten kun se lähti tuleen mua kohti niin vedin ysimilliseni esiin ja aloin heilutella sitä sen edessä ihan villinä. No sakkoohan se kirjotti ittensäpaljastamisesta ja seksuaalisesta häirinnästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun mää olin pikkuskidi, niin seurakuntamme pastori sano mulle että joka kerta kun tyydytän itteeni seksuaalisesti, niin kissanpentu kualee. Vuasikaudet mää uskoin tähän mutta nykyään mää oon kehittäny tekniikkaani ja tästä johtuen lähes aina ne jää nykysin henkiin.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Kuinka monta feministiä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

Ei yhtään, kun on se helvetin lasikatto.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tommi Tikka lopetti kiekkoilun ja päätti ruveta poroisännäksi. Tavoitteena oli tuottaa optimoidulla ravinnolla ja ahkeralla ulkoilutuksella Lapin kovakuntoisimpia eläimiä luksusravintoloihin. Firman nimeksi tuli siis Timmi Tokka.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lehdessä oli juttu naisesta joka heräs oltuaan yli vuaden koomassa. Se joutu opetteleen miltei kaikki perusasiat ihan alusta: Kävelemisen, puhumisen, syömisen ja sen että ämmät ei Tauskille vittuile.

*****

Mulla on siniset silmät. Ne on peruja isäni pualelta. Naapurin Marjatalla on mustat silmät. Ne on peruja Tauskin pualelta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaa kun nykyään mulla on aina suu täynnä karvoja kun nualen pillua. Keksisivät ny jonkun muun hoitomuadon mummille kun kemoterapia.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mihin horot uskovat?

Horoskooppeihin
Hieman jäi epäselväksi tuo ilmaisu. Onko horoskooppi jonkinlainen gynekologin perustyöväline?
Kattaako gyroskooppi molemmat sukupuolet?

Mutta, mikä on kuumeinen, täynnä verta ja jota heiluttelet pyjamasi ulkopuolella alkuyöstä daamisi edessä?
- Sinun sekava anova pääsi

Mikä on sinulla sisään mennessään upean kovan kiiltävä ja ulos tullessaan tahmea, märkä ja littana?
- Jenkki Xylitol-purukumi. (Toim. Huom: Lidl 2,79 euroa/pussi)

Miksi blondeilla on usein ruusun nuppu pikkareissaan, jalkovälissään?
- He kunnioittavat muistoja henkilöistä, jotka ovat tukehtuneet sinne.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Millä termillä tunnetaan Aleksi Valavuoren runkkaaminen?

Han Solo
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tauski tykkäsi kierrellä kirpputoreja, olihan hän tehnyt hyviä löytöjä sieltä. Taas Tauski oli tuttuun tapaansa kiertelemässä toria ja vanha, pölyinen taikalamppu kiinnitti hänen huomionsa. Lamppu kainaloon ja kassan kautta kotiin. Pölyinen lamppu vaati pientä kiillotusta, joten Tauski haki rätin ja alkoi kevyesti hieromaan lamppua. Pufff, lampun henki ilmestyi lampusta:

- Hyvä mies, yhden toivomuksen saat ja kohtuullinen jos se on, sen toteutan.
- Lampun henki, maailmassa paljon sotaa on, pystytkö lopettamaan ne?
- Olen vain lampussa asuva henki, en ihmeisiin pysty. Kokeile toista.
- No, entäs pystytkö poistamaan nälänhädän? Ruokaa on riittävästi, mutta jakaisitko sen kaikille tasan?
- Olen vain lampussa asuva henki, en ihmeisiin pysty. Kokeile vielä uudelleen.
- Minulla on tempperamenttinen luonne ja siitä on läheiseni joutuneet kärsimään. Pystyisitkö pehmentämään luonnettani?
- Ei helvetti Tauski, mitkä ne kaks ekaa toivomusta oli?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Poliisi on selvittänyt Rautjärven kirkkopalon syyn.
Pappi oli edellispäivänä sanonut erakolle että Huomenna sitten tulet kirkkoon!
 
Sihteeri tuli henkilöstöravintolaan ja istahti työkavereiden seuraan. Yksi pöydässä olevista kysyi, miksi sihteerillä oli tamponi korvan takana. Tähän sihteeri: Herra jumala, missä minun kynä on?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Entinen pääministerimme ja muuan nainen viettivät iltaa naisen luona.
Nainen: - Olisi mukavaa jos nyt nussisimme oikein kunnolla, minulla on ovulaatio ja panettaa hirveänä. Mutta ethän sinä ala millekään, kun olet tuollainen umpihomo - HIFK-homo!
Mies: - Mitä ihmettä, olen alfojen alfa ja TÄYSIN hetero, paria mieskokemusta ei voi laskea kuin uteliaisuudeksi ihmisyyttä kohtaan!
N: - Näinkö tosiaan on, aina olen pitänyt sinua totaalihomona.
M: Ihan olen hetero, ettäs kehtasitkin tuommoista edes epäillä! Tässä sinulle koodinimi metrin slerba, olen heti valmiina hommiin!
N: Sori, siitä!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kummelismi...

Mikä on telkkarin suosittu suoratoistopalvelu?

A: More
B: More vai
C: More...

Takki...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös