Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 843 881
  • 11 301

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Miksi Kiinalaiset lapset ei usko joulupukkiin?

Ne tekee joulupukille lahjat
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä muuttaa maksullisen naisen luona käymisen S&M-kokemukseksi?

Piikkiin paneminen
Kyllähän se kusi ja paska pitkin pärstää ja pinseteillä nypityt munankarvat, samalla kun Pirjo kaataa steariinia palleille, heilahtaa samalle osastolle. Toki myös hammasraudoilla silvotut kivekset. Miksei myös aanukseen survottu voimakas chili.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Ei ole teillä tainnut joulupukki vierailla koskaan.
- Mistä sä sen päättelit?
- Siitä, kun olet täysin lahjaton ihminen ihan joka asiassa!

Hyvää joulua!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kyllähän se kusi ja paska pitkin pärstää ja pinseteillä nypityt munankarvat, samalla kun Pirjo kaataa steariinia palleille, heilahtaa samalle osastolle. Toki myös hammasraudoilla silvotut kivekset. Miksei myös aanukseen survottu voimakas chili.
Mietin tässä mistä sä tunnet horo-Pirjon, ja onko Pirjolla paljon keikkaa nykyformissaan eli, kun on kusta ja paskaa pitkin pärstää, nypityt munakarvat, hammasraudoilla silvotut kivekset ja Pirjon aanukseen survottu voimakas chili viimeistelee asiakkaan hajuaistin tyydytyksen huimalla aromillaan?

Tai parempi ettet vastaa, koska muuten mä joudun kertomaan mistä mä tiedän sen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
My wife keeps telling people that I always push her around and talk behind her back. I just snapped and told her to lose the fucking wheelchair then.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla ei oo kun kaks viimestä toivomusta ennen kualemaani.

1. Haluan että jäännökseni sirotellaan pitkin puuhamaata
2. En halua tulla tuhkatuksi
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Miksi lammasta rakastellessa on paras asento lähetyssaarnaaja?

- Jotta pystyy suutelemaan samalla.
Tästä tulikin mieleen, kun kerran eräs vanha poromies nuotiolla meille nuorille pojille kertoili:
Mitä tarvitaa poron kanssa rakasteluun? No 5 numeroa liian isot Nokian kumisaappaat. Takajalat nostetaan saappaisiin ja meno on hurjaa.
No entäpä lampaan kanssa? 2 numeroa liian isot kumisaappaat, puukko ja pumpulia. Takajalat taas saappaisiin, puukolla reikä saparoon, niin voi laittaa housunappiin ja pumpulia kelloon, niin ei kukaan kuule kilkatusta.
Entäpä lehmän kanssa? No jakkara ja sukkapuikko. Lehmä on niin korkea, ettei muuten yllä. Sukkapuikolla voi tökätä niskaan, niin lehmä kääntää päätä taakse. Ei tarvitse erikseen käydä edessä suutelemassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
I'm loving my Oscar Pistorius advent calendar made by Smirnoff.

There's a shot behind every door.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun miälestä tää Pistoriuksen mollaaminen menee jo vähän överiks. Määkin oon ollu tuhannen kertaa ehtoolla aivan jalaattomassa kondiksessa, ampunu laakit mujjjan naamalle ja kuvitellu että se on joku toinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kävin tapaamassa Oscar Pistoriusta Etelä-Afrikassa vankilassa. Sanoin sille että tää on niin läpeensä rasistinen maa, että jos olsit värjänny muijas tummaks kenkälankilla niin olsit päässy kun koira veräjästä.
Jälkeenpäin ajatellen se oli kyllä aika mauton läppä.

Miks helvetissä Oscarilla olis kenkälankkia...
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teemu Pukki alkaa näyttää pitkän partansa kanssa siltä, että välttämättä ei kannata päästää Teemua lentokoneen puikkoihin…
 

Liitteet

  • B852194A-CF9F-49C1-9878-2F2E563ADC20.jpeg
    B852194A-CF9F-49C1-9878-2F2E563ADC20.jpeg
    163,8 KB · kertaa luettu: 350
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös