Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 851 360
  • 11 322
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Todella seksikäs nainen tulee pubissa baaritiskille. Se vinkkaa baarimikolle että tua naamaansa lähemmäs. Mikko tulee lähemmäs ja mimmi alkaa hiaroa baarimikon partaa. Se kaksin käsin silittelee sen kaulaa ja hellästi lääppii sen poskia. Sitten se tyäntää sormensa sen suuhun ja antaa baarimikon hissukseen imee sitä. Sitten mimmi kysyy seksikkäällä äänellä:
"Ootsä tän paikan omistaja?"
"E... En ole..." Vastaa mikko kiimassa.
"No voisinko mä tavata sen?"
"Ei se kyllä tänään onnistu..."
"No voisitko välittää multa viestin", huokasee misu kiihottavalla äänellä ja hyväilee mikon naamaa yhä kiimasemmalla innolla.
"Nhjoo, voin mä..." Sanoo baarimikko mimmin sormet lähes kurkussa ja kauhee stondis päällä.

Mimmi tokasee:
"No kerroppa että paskahuusista on paperi loppu!"

*********

Isoisä: "Ompa melkonen puhuri ulkona!"
Minä: "No sanoppa muuta!"
Isoisä: *miettii kotvasen* "Mää saan nyrkkini mahtuun kokonaan mummus hanuriin."
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nualin vaimon pillua eilen aivan hemmetinmoisella kiimalla ja vimmalla, kunnes se yhtäkkiä piaras. "Hyyyi, oot ihan kamala", totesin leikkisästi. Se vastas kiukkusesti: "Itte oot! Haluisin vaan paskantaa rauhassa!"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikä on vittumaisempaa kun se että panet muijaas ja lauettuasi huomaat että kortsu on riekalaina?

Se, kun tiädät ettet käytä kortsuja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: NIN
Tykkään kutitella pikkuveljeäni jalkapohjista ja saada hänet säpsähtämään.

Äiti ei oikein pidä siitä, hän sanoi minulle että minun pitää odottaa kunnes pikkuveljeni ensin syntyy.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuula petti miestään miehen parhaan ystävän Teron kanssa. Kesken puuhien puhelin soi.
Tuula lopetti puhelun ja Tero kysyi:"Kuka se oli?"
"Se oli mieheni", vastasi Tuula

Tero pomppasi sängyltä, laittoi housunsa jalkaan ja Tuula kysyi "Mitä sä teet?"
Tero vastasi: "Eikö hän olekkaan tulossa kotiin vielä?"
"Ei, hän sanoi olevansa sinun kanssasi kaljalla", Tuula kertoi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla oli synttärit ja mujjja vissiin halus yllättää. Se oli meikannu ja pistäny oikeen uutta piäntä ja piukkaa hepenettä päälle. Se tuli keikisteleen mun eteen ja kysy että no, miltä näyttää...? Mä vilkasin pari kertaa ja totesin että yheksän, yheksän puali. Se oli ihan että ai kautta 10 vai...? Kiva kuulla, hani pusi pusi. Ei mulla ollu syräntä sanoo että niin monen bissen jälkeen, EHKÄ...
 
Mies ilmoitti vaimolle iltasella että hän lähtee aamulla kalaan.

Vaimo alkoi valittaa;
"aina sinä vaan lähdet yksin kalaan etkä koskaan ota minua tai koiraa mukaan"

"se on semmonen homma että minä ja koira tullaan sun mukaan kalaan", vaimo jatkaa topakasti

Aamun tullen mies herätteli vaimoa joka halusi jatkaa nukkumista;

"en mä halua nyt mihinkään kalaan lähteä, jatkan nukkumista"

Mies hieman närkästyneenä ja sanoi

"Selvä, lähdet kalaan tai sitten annat anaaliseksiä tai kunnon suihinoton"

"hmm, täytyy miettiä. Käyn aamupisulla ja mietin", vaimo sanoo

Palattuaan vessasta vaimo vastaa

"en lähde kalaan enkä kyllä peppupanoakaan jaksaisi joten otan sit suihin"

Vaimo kaivaa miehensä kalun esiin ja ottaa sen suuhun, vain sylkäistääkseen sen heti ulos suusta.

"hyi hitto, sun kalu maistuu ihan paskalle", vaimo sanoo

johon mies vastaa;

"Joo, koirakaan ei halunnut lähteä kalaan"
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Sain eilen sähköpostin, jossa käskettiin lähettää se eteenpäin, tai muuten kuollut tyttö ilmestyy yöllä makuuhuoneeseeni. Odotin sitten koko yön muna kourassa, mutta ei vaan näkynyt. Varokaa tekin noita huijauskirjeitä.
 

lihaani

Jäsen
Lapin tukkikämpille oli joukkoon tullut etelän mies. Miehellä oli tapana yöaikaan penkoa kaverien reppuja. Jätkät saivat selville miehen puuhat. Rangaistukseksi he riisuivat miehen alasti, veivät pihalle, sitoivat miehen kädet ja jalat puun taakse ja jättivät hänet kesäyöhön.
Aamulla jätkät meni kyselemään mieheltä, kuinka kuinka hän sai oltua sääskien ja paarmojen puolesta. Siihen etelänmies vastasi, että kyllä niitten puolesta vielä pärjäsi, mutta heti ehtooyöstä tuli poronvasa, joka piti emonaan aamuun asti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei se aina oo helppoo kun on syntyjään patologinen valehtelija. Mutta on siinä ainakin yks hyvä puoli.

Mullon kymppituumanen kulli.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Miksi Tero putosi keinusta?

Koska Terolla ei ole käsiä.

-kop kop

-kuka siellä?

-no ei ainakaan Tero
Tämä vitsihän on klassikko ja vanha kuin saatana. Tämä vitsi sisältää mielestäni virheen logiikassa, koska kyllähän Tero voisi hyvin koputtaa vaikka jaloillaan tai päällään. Eli vähän pahoitin kyllä nyt mieleni tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös