Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 871 145
  • 11 401

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensiapuun saapui mies jota oli puukotettu vatsaan, lääkäri kysyi häneltä että mitä oli tapahtunut?
-Olen töissä muotilehden toimituksessa ja pomo sanoi että nyt kuvataan ensikesän uimapuku uutuuksia. Sanoi että ota tuo mannekiini ja pue sille ne pinkit bikinit, hetken ihmettelin että eihän tuo meidän siivooja Leiffi ole mikään edustavin bikinimalli mutta kun pomo niin käski niin pakkohan sitä oli totella. Alaosan sain taistelemalla sille puettua, mutta yläosaa puettaessa tuli sitten morasta kylkeen.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mätää puujalkaa...

Sauli luki "hauki on kala"-tyylillä juristiksi, sinnikkyydellä. Sama sitkeys runokirjojen parissa onnistui ja toi tulosta "hauki on jenni"-tyylillä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suomen romaniliitto paheksuu julkilausumassaan syvästi sitä, että 95% romaneista pilaa sen lopun 5%:n maineen.

Suomen romaniliitto valitti Julkisen Sanan Neuvostoon Iltasanomien otsikosta, jota he pitivät rasistisena: "16-vuotias eläkeläinen puukotti heimoveljensä"

Presidenttiehdokas Pekka Haavisto harrasti vakioveikkausta poikaystävänsä Nexarin kanssa. Kiireinen Pekka antoi aina Nexarin tehdä veikkausrivin ja ihmetteli jossain vaiheessa, kun ei ikinä tule mitään voittoja:
-Kuule Nexar, minkälaista riviä sinä oikein teet, kun meillä ei ole koskaan yhtään oikein?
-Sinähän sanoit, että saan päättää itse ja mun mielestäni hienoin ilta on se kun päädytään 13 kertaa kakkoseen!
-Niin munkin mielestä, mutta älä yritä muuttaa puheenaihetta, puhutaan nyt siitä meidän vakioveikkausongelmasta..
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ensi viikon tiistaina tulee klo 21 TV2-kanavalta ajankohtainen kuutonen, koska YLE politikoi tänään lähettämällä klo 21 ajankohtainen kakkonen-ohjelman. Samoi pikku kakkonen muuttuu Niinistön taustaryhmien vaatimuksesta ensi viikoksi iso kuusi-ohjelmaksi. Veikkauksen tulos luetaan yksi, risti, kuusi-muodossa, viikon päästä..
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Samoi pikku kakkonen muuttuu Niinistön taustaryhmien vaatimuksesta ensi viikoksi iso kuusi-ohjelmaksi.

Jos Soini olisi jytkäyttänyt itsensä Saulin tilalle toiselle kierrokselle, niin olisiko kansalle ollut luvassa iso kolmonen ensi viikolla?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Haavisto oli juuri ajankohtaisessa kakkosessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pekka ja Nexar muistelivat kolmen vuoden päästä ensitapaamistaan.

Pekka kertoi kolmen vuoden päästä julkaistussa haastattelussa, että hän ihastui Nexarin ruskeisiin silmiin. Nexar myötäili Pekkaa ja kertoi ihastuneensa Pekan ruskeaan silmään.

(vitsissä pitää tietää, että Pekan silmät ovat oikeasti siniset ja että Nexar puhuu murtaen suomea)
 

motamoro

Jäsen
Pekka ja Nexar muistelivat kolmen vuoden päästä ensitapaamistaan.

Pekka kertoi kolmen vuoden päästä julkaistussa haastattelussa, että hän ihastui Nexarin ruskeisiin silmiin. Nexar myötäili Pekkaa ja kertoi ihastuneensa Pekan ruskeaan silmään.

(vitsissä pitää tietää, että Pekan silmät ovat oikeasti siniset ja että Nexar puhuu murtaen suomea)

Omasta mielestä tästä vitsistä on hauskempi versio kuvan muodossa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Presidenttiehdokas Pekka Haavisto harrasti vakioveikkausta poikaystävänsä Nexarin kanssa. Kiireinen Pekka antoi aina Nexarin tehdä veikkausrivin ja ihmetteli jossain vaiheessa, kun ei ikinä tule mitään voittoja:
-Kuule Nexar, minkälaista riviä sinä oikein teet, kun meillä ei ole koskaan yhtään oikein?
-Sinähän sanoit, että saan päättää itse ja mun mielestäni hienoin ilta on se kun päädytään 13 kertaa kakkoseen!
-Niin munkin mielestä, mutta älä yritä muuttaa puheenaihetta, puhutaan nyt siitä meidän vakioveikkausongelmasta..

Tämä. Paitsi että kyllähän niitä vierasvoittoja joskus tulee, eli kyllä Nexarin kakkosrivillä pitäis ees joskus muutama oikein olla.

Vai päteekö Vakioveikkauksessakin kaava 'kakkonen on ykkönen'?

Keksitäänpäs tähän loppuun yksi vitsi aiheesta Pekka Haavisto, manne ja Timo T.A. Mikkonen:

Pekka Haavisto valittiin presidentiksi. Suvaitsevainen mies kun on, hän kutsui ensimmäisiin Linnan juhliinsa arvalla jonkun mannen, ja koska sotaveteraanit tuppaa loppumaan, kutsuttiin pippaloihin myös seuraavaksi poistumislistalla oleva sotilas, itse majuri T.A.

Kuinka ollakaan, kättelyjonossa Timo T.A. Mikkonen oli mannen takana. Manne, heimotavoilleen uskollisena, näpisteli jonossa muilta vierailta kelloja ja lompakoita ja korvakoruja. Timo T.A. Mikkonen seurasi tätä aitiopaikalta, mutta koska manne tiesi ettei halvaantunut T.A. kuitenkaan voisi tätä vasikoida, jatkoi manne varasteluaan, veipä hän jopa T.A:nkin lompakon katsoen samalla julkeasti suoraan Timon päässä seisoviin silmiin.

Mannen tullessa kättelyvuoroon, Pekka Haavisto puukotti tätä yllättäen sydämeen. Miksi?

Suvaitsevainen Pekka oli ottanut ennen juhlia selvää mannejen kulttuurista ja tavoista, ja päätti tervehtiä mannea ikivanhalla heimotervehdyksellä.

Mannen ruumis raahattiin sivummalle, ja kättelyvuoroon tuli Timo T.A. Pekka kaatui samantien naama edellä lattialle kouristelemaan. Miksi?

Pekka ei halunnut, että Timo T.A. tuntisi olonsa vaivautuneeksi olemalla ainoa aivoinfarktista halvaantunut, ja päätti itsekin saada aivoinfarktin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nexar oli shoppailemassa ja soitti Pekalle:
-Hei, olen löytänyt tosi paljon hyviä dvd:itä halvalla, tuonko jotain?
-No, kyllähän sä tiedät mistä mä tykkään, tuo joku kakkosklassikko...
Pekan hämmästys oli suuri, kun Nexar tuli kotiin mukanaan Metsolat

Pekka ja Nexar olivat Tampereella vaalirundilla ja heille tarjottiin torilla paikallista herkkua mustaa makkaraa. Nexar katsoi kauhuissaan annosta ja supatti hädissään Pekalle:
-Ai kauheeta! Niinkuin tiedät, mä en oo koskaan tykännyt mustasta. Mitä mä teen, mulla menee ruokahalu kun rupeen muistelemaan mun kenialaista exää tän takia...
Pekka kuiskasi takaisin:
-Ei mitään hätää, kuvittele että se on minun kakkaani
Niin selvittiin tästäkin kiusallisesta tilanteesta ja Nexar mutusteli tyytyväisenä!
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Sauli ja Pekka istui vierekkäin eräässä vaalitentissä. Istunto oli pitkä ja tylsä. Pekka rupesikin piirtelemään jotain paperille. Jonkin ajan päästä Pekka näytti piirustuksensa Saulille erikoinen virne naamalla. Sauli katsoi piirustusta, kalpeni heti ja kylmähiki rupesi puskemaan otsalle. Sauli kysyikin pelonsekainen katse silmissä ääni väristen:

- Mi.. Mitä t-tämä piirustus tarkoittaa? Mikä se on?

Pekka vastaa siihen huuliaan lipoen:

- Se on tietenkin KUUSKAKKONEN!

Ps. Linkki nille jotka ei tajunnut
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ei vittu - tähän(kin)kö on tultu?!?
Kaikeassa törkeydessään, ala-arvoisudessaan ja typeryydessään lähes loistava vitsi. Hörähdin kuuluvasti (sori).
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mikko Kuustonen on jo tuohtuneena vaatinut, että maistraatti korjaa hänen nimensä välittömästi ja uusi nimi on Kaksi Kuustonen, eikun Mikko Kakstonen... ...Hei, Pekka, miten tää vitsi meni.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hörähdin kuuluvasti (sori).

Ei kerrota kenellekään, ettei tule sitten sitä mielipahaa. Sitäpaitsi nythän ne Timo TA -vitsit ovat loppuneet, joten ei syytä valittaa? : D

Sauli Niinistö on niin vitun tylsä, että siitä ei irtoa juuri mitään. Mutta kokeillaan:

Ollaan vuodessa 2023 ja Sauli Niinistö on presidentti. Jennikin on tullut jo ainakin 25-vuoden ikään, mutta Saulilla alkaa jo ikä painaa. Eräässä kansainvälisessä kongressissa löydetään Suomen presidentti itkeskelemässä loistohotellin aulassa. Respan tyttö menee juttelemaan:
-Mikäs nyt noin itkettää?
-Minä olen vanha mies ja minulla on kaunis nuori vaimo...
-No mutta sehän on hienoa. Onko syy murheeseen kenties hiipunut seksielämä?
-Ei ei, meillä on seksiä joka päivä ja kaikki toimii loistavasti..
-No sittenhän asiat ovat kunnossa, mikä itkettää?
-Minä en muista enää kuka minä olen ja missä minä asun..
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Mikko Kuustonen on jo tuohtuneena vaatinut, että maistraatti korjaa hänen nimensä välittömästi ja uusi nimi on Kaksi Kuustonen, eikun Mikko Kakstonen... ...Hei, Pekka, miten tää vitsi meni.

Mikko Kuustonen on muutenkin ihan yliarvostettu taiteilija. Mikko Viistonen olisi ihan maksimi.

huoh

Kaikkihan tietävät myös Kuustosen gospel-taustan mutta harva tietää että Mikolla on myös blackmetal-menneisyyttä. Piireissä häntä kutsuttiin Mikko Kuus-kuus-kuustoseksi.

saatto olla vanha.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Timo T.A. Mikkonen seurasi vaalitenttiä sokean Rekun opaskoira Pertin avustuksella. "Kjehm, hmm ehehe, ähhihi!". Pertti kysyi, että "mikä naurattaa?". "Nauran sille, että seukki pressa saattaa olla sivarihomo-pomppeli, lol". Pertti ruukasi sekin jörniä juuri uroskoiria ja otti vähän kuonoonsa, koska koirilla kuono, ihmisillä ja linnuilla nokka; ihmisillä tosin yleensä arkisessa kielessä. "Mikä siinä muka on hauskaa?", Pertti kysyi. "No se, että sivarihomo-pimpulipompuli ei varmaan välitä kutsua Niinaa linnan juhliin, eikä munkaan tartte sitten mennä, vihhaan niitä juhulia: oon aina vihannu." "Miten niin", Pertti kysyi. "Mitä miten niin", Timo T.A. Mikkonen terävästi uteli. "No sitä siten niin", Pertti tähän. "Niin sitä siten niin, joo. Veikkaan vain että sua: []kiinnostaa [x] ei kiinnosta", Timo T.A. Mikkonen vastasi.

"Elä oleta, mua saattaa [x] kiinnostaa eikä [x] ei kiinnostaa", totesi Pertti tähän. "Kuule Pertti. Luuletko, että sillä on merkitystä, höhöhö vitun tyhmä". "A i m i t e n n i i n ?", Pertti loukkaantui. "No siten niin. Vittu Pertti, mä oon uus Marokon kauhu. Johtan Suomen hyökkäyksiä POCCNA:an pyörätuolista". "Tyhmä Timo T.A. Mikkonen, ei kyrillisiä kirjaimia sanota puheessa", Pertti päti. "Ai ei vai, justhan mä sanoin, puheessa että POCCNA, niin lukee Venäjän pelipaidoissakin." "Mutta ethän sä a) osaa lukea b) pysty lukemaan", löi Pertti vyön alle. "Tyhmä Pertti, ei puheessa käytetä luettelomerkkeinä sulkuja!", Timo T.A. Mikkonen oikaisi. "Ai ei vai, justhan mä käytin, puheessa että a) ja b)".

"Tiiäkkö mikä on hauskinta?", Timo T.A. Mikkonen jatkoi udellen Pertiltä. "?", vastasi Pertti äänettömällä kysymyksellä - kysymyksen tässä tietää siitä, että kysymysmerkki. "No se, että Haavisto varppina ylentää mut everstiluutnantiksi ens itsenäisyyspäivänä, koska voi." "Mitä voi?", Pertti kyseli. "No ylentää mut." "Miten niin voi", Pertti jankkasi. "No voi, koska hän on sitten pressa ja pressat voi", Timo T.A. Mikkonen vastasi ja jatkoi: "Paitsi jos Niinistöstä tulee pressa, niin sitten se on voi voi." Pertti mietti hetken ja kysyi: "miten niin voi voi." Timo T.A. Mikkonen vastasi: "No siten niin voi voi, ei tulis homosta sitten pressaa Suomeen, tuskin sillä mitään merkitystä minun ylenemiselle olisi, jos sitä mietit, ja jos tuo sinun 'miten niin voi voi' oli retorinen kysymys."

Pertti vastasi tähän, että "Timo T.A. Mikkonen, minä olen koira, en minä ymmärrä sitä, mitä te ihmiset kutsutte retoriikaksi, rofl rofl". "Hohohohoho!", nauroi Timo T.A. Mikkonen, ja talon nurkalta laskeutui säikähtänyt jänis äänettömästi järven jäälle.

e: kappalejako vaikka tuskin ketään [x] kiinnostaa
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös