Tää oli aika ovela, tämmönen viiveellä lähtenyt sarkastinen ja itseironinen jatkokertomus, mikä monilta meni varmaan ohi. Se alkoi, kun xanzax tuolla julisti:
Kaltaiselleni huumorin ystävälle...
antaen ymmärtää, että kyseessä on kovakin huuliveikko ja tarinan iskijä. Mutta sitten, kun kaikki jo alitajunnassaan pitivät nimimerkkiä xanzax vitsiniekkojen vitsiniekkana ja komiikan ruumiillistumana, mieheltä tulee oheista settiä:
Jääkiekko on melko villiä touhua, ainakin SM-Liigassa,josta löytyy:
-Eläimiä:Ilves,Kärpät,Pelikaanit ja jopa Kettu.
-Sotimiseen liittyviä asioita: Tappara,Kalpa/Kilpi,Ritari,Miina
-Uhkapeliä: Jokerit ja Ässät
-Bonuksena: Blues musiikkia ja hurrikaaneja.
Eikä siinä vielä kaikki, Hifkin ja Tepsin kapteenit ne vasta villejä ovatkin!
No okei on Saipan ja Ässienkin kapteenit aika villejä.
Niin saatanan huonoa ja väkisin väännettyä juttua että melkein oksettaa, eritoten toi miina, ja villit kapteenit. Ei hitto miten hauskan ovela jymäytys, kaikki odotti että kyseessä olisi vitsinkerronnan mestarinäyte, mutta sitten sieltä tuleekin tommosta mummojen toisilleen kertomaa diibadaabaa. Mahtavaa, kerrassaan!
Kivessyövästä tulikin mieleeni eräs vitsi:
Syvästi uskonnolliset poika ja tyttö olivat tapailleet toisiaan jo vuosia. Minkäänlaiseen haureuteen he eivät tänä aikana olleet hairahtaneet, koska muuten Jeesus tulisi ja vetäisi berberiin. No, vihdoin kuitenkin poika keräsi rohkeutensa, ja kosi tyttöä, joka vastasi myöntävästi. Hetki tämän jälkeen vietettiin häitä, jonka jälkeen nuoripari vetäytyi makuukammariin viettämään hääyötä. Vaatteita pois ottaessaan poikaa alkoi kuitenkin jännittää, hän ei meinaan ollut tunnustanut tytölle erästä asiaa. Harras uskovainen ja kaikella tavalla hyvä ihminen kun oli, poika päätti ottaa härkää sarvista ja tunnustaa asiansa tytölle ennen kuin olisi liian myöhäistä.
- Tyttö, odota, minun on tunnustettava sinulle jotain, poika sanoi ääni vapisten.
- Mitä, poika? tyttö kysyi hämmästyneenä, siveysvyönsä lukkoa räpläten.
- Minulla.. minulla on vain yksi kives, poika vavahti, - Olen sairastanut kivessyövän, ja sen yhteydessä menetin toisen kulkuseni, poika jatkoi alahuuli väpättäen, - Mutta tämä jäljelle jäänyt nyytti toimii kyllä vielä ihan hyvin, eihän se haittaa sinua, vaikka olenkin Yksikassinen Rosvo?
Tyttö mulkoili poikaa hämmästyneenä, ja sanoi:
- HYI VITTU PAINU VITTUUN MUN LÄHELTÄ SAATANAN TAUTINEN PASKA!
Niinpä poika lähti. Myöhemmin tuo poika meni kuin menikin naimisiin suvaitsevamman naisen kanssa, ja sai kaksi poikaa. Sitten hän sai aivoinfarktin, halvaantui ja sokeutui pysyvästi. Tuon pojan nimi oli...
Kaarle Virtanen.