Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 909 870
  • 11 567

Motti-Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, PeTo
Pääministeri Mauno Koivisto eli lähdössä kotiin vierailultaan Neuvostoliittoon 1968. Neuvostoliiton pääministeri Aleksei Kosygin saattoi Manua junalle Moskovassa.

-Tämä minun tämänkertainen vierailuni Neuvostoliittoon oli miellyttävämpi kuin se edellinen, Manu totesi.

-Niin, tosiaan, ja lähtökin on paljon rauhallisempi, Kosygin tokaisi.
 

Motti-Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, PeTo
Mies osti uudet kiiltonahkakengät ja päätti lähteä lavatansseihin testaamaan niitä. Haki sitten kukkamekkoista tyttöä tanssimaan. Tanssiessa mies ujutti vaivihkaa kengän kärkeä sopivasti mekon alapuolelle ja vilkaisi vaivihkaa kengän kärkeä.

-Saanko arvata, mies sanoi, sinulla on punaiset pikkupöksyt jalassa.

-Voi mistä tiesit, on tosiaankin punaiset, tyttö ihmetteli.

Väliajalla tyttö meni naistenhuoneeseen ja päätti juksata miestä ottamalla pikkupöksyt pois jalasta.

Bändi alkoi taas soittaa, ja tällä kertaa tyttö haki miestä tanssimaan.

-Noh, arvaapas nyt, minkä väriset pöksyt minulla nyt on jalassa?

Mies ujutti taas vaivihkaa kengänkärkeä oikeaan kohtaan…

-VOI VITTU, UUDET KENGÄT JA HETI LOHKI !
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sadisti, masokisti, zoofiili, nekrofiili, pyromaani ja sarjamurhaaja olivat kävelyllä. Puistossa kävellessään he tunsivat tylsistymisen tuskaa.
Sitten zoofiili huusi ”Oi, minä tiedän! Siepataan jostain kissa!
Sadisti nyökkäili ja sanoi: ”Kyllä. Siepataan kissa ja... kidutetaan sitä!”
Sarjamurhaaja nuoleskeli veistään ja myötäili: ”Siepataan kissa, kidutetaan sitä ja sitten tapetaan se ja muutama muu!”
Nekrofiili korjasi housujensa etumusta ja virnuillen sanoi: ”Siepataan kissa, kidutetaan sitä, tapetaan se ja sen jälkeen pidetään hauskaa ruumiin kanssa!”
Pyromaani kliksutteli sytkäriään ja vastasi: ”Siepataan kissa, kidutetaan sitä, tapetaan se, pidetään sen kanssa hauskaa ja sitten poltetaan se!”
Masokisti oli hiljaa hetken.
Sitten hän sanoi:
”Miau!”
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä Didier Deschamps sanoi tänään, kun otti saamattoman hyökkääjänsä vaihtoon?

Nyt loppui turaaminen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös