Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 843 360
  • 11 301

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mies saapuu baariin ja tilaa 6 viskishottia.
Baarimikko kysyy viinaa kaataessaan: juhlitko jotain?
Mies vastaa shottien välillä: Tavallaan......juhlin......elämäni.....ensimmäistä.......suihinottoa.
Viimeisen shotin ollessa matkalla kohti suuta, baarimikko kysyy: lisää viskiä?
Mies vastaa: Ei kiitos. Jos ei kuusi shottia vie sperman makua suustani, niin mikään ei vie.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Edellä olevasta muistui mieleeni...

Mies saapuu baariin, tilaa tuplaviskin ja mutisee jotain. Baarimikko on kuulevinaan jotain peruuttamisesta. Viski tarjoillaan ja mies heittää sen ykkösellä sisään ja sanoo: ”Vittu se oli hyvä peruuttamaan!” Ja tilaa uuden tuplaviskin. Saa taas viskin eteensä, juo sen ykkösellä ja sanoo taas: ”Vittu se oli hyvä peruuttamaan!” Tilaa vielä kolmannen kerran tuplaviskin. Baarimikko kaataa juoman ja tuo lasin miehelle, mutta ei malta olla kysymättä: ”Mistä on kyse? Mikä oli hyvä peruuttamaan?” ”Nolo juttu, en voi kertoa, mutta vittu se oli hyvä peruuttamaan.” sanoo mies. Kerro vaan, se helpottaa. Jos kerrot, niin tarjoan tämän lasillisen.

Mies miettii hetken ja alkaa kertoa. ”Olen ammatiltani rekkakuski ja ajan täysperävaunullista rekkaa. Tänään olin tuomassa kuormaa tuohon vastapäiseen kauppaan ja peruutin kärryä lastauslaituriin. Eihän se ihan nappiin mennyt ja jouduin vähän venkslaamaan. Siihen tuli joku ukko Toyotalla paikalle, soitti torvea ja alkoi huutamaan minulle, että siirrä se rekka pois alta jo. Vitutti sen huutelut ja vastasin sille, että tuu vittu itse yrittämään. Lupaan, että jos saat tän ekalla yrityksellä just paikoilleen, otan sulta tunnin suihin.”
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pessimisti näkee pimeän tunnelin.

Optimisti näkee valoa tunnelin päässä.

Realisti näkee tavarajunan.

Junan kuljettaja näkee kolme idioottia seisomassa radalla.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Poliisi lähettää vaimonsa ja lapsensa rantalomalle ja liittyy heidän seuraansa viikkoa myöhemmin, kun hänen lomansa alkaa.
Poliisin saavuttua hotellille, häntä panettaa ankarasti. Siksi hän kuiskaa vaimon korvaan, että siirrytäänkö makuuhuoneen puolelle hommiin. Vaimo ei kehtaa, koska lapsi on naapurihuoneessa.
Niinpä poliisi antaa pojalle tabletin ja käskee pelata pelejä.
Vaimolleen hän sanoo: mennään rannalle rakastelemaan romanttisesti.

Rannalla he pääsevät juuri toiminnan makuun, kun paikallinen poliisi keskeyttää heidät ja sanoo seksin harrastamisen rannalla olevan kiellettyä ja johtavan sakkorangaistukseen.

Poliisi sanoo ymmärtävänsä, mutta toivovansa selviävänsä varoituksella, koska on itsekin poliisi.

Paikallinen poliisi sanoo: Ok. Päästän sinut varoituksella, koska tämä oli ensimmäinen kerta, mutta tuo akka saa kyllä sakot. Tämä oli jo kolmas kerta viikon aikana, kun hän on täällä samoissa hommissa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lihava nainen saapui baariin hihattomassa hellemekossa, nostaa kätensä pystyyn paljastaen samalla valtavan pehkon kainalokarvoja ja huutaa: kuka teistä herrasmiehistä tarjoaa neidolle drinkin?
Baarissa tulee hiirenhiljaista kaikkien miesten yrittäessä välttää katsekontaktia naisen kanssa.
Silloin nurkkapöydän likinäköinen vanhus huutaa: anna ballerinalle drinkki minun laskuuni.

Nainen kiskaisi paukun huiviin ja toisti temppunsa paljastaen taas kainalokarvapehkon.
Taas vanhus huusi: anna ballerinalle drinkki minun laskuuni.

Kolmannen kerran jälkeen baarimikko menee sanomaan vanhukselle: Mulle on ihan sama mihin rahasi tuhlaat, mutta miksi kutsut tuota naista ballerinaksi?

Vanhus vastaa: Naisen, joka saa nostettua jalkansa noin korkealle, on pakko olla ballerina.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kaikki vanhemmathan tietää kunka pissahätä voi yllättää leikkipuistossa. Eilenkin yksi vanhempi käytti muksunsa pissalla puun takana, eikä siinä mitään kummallista, mutta ihme irvistely alkoi kaikilla heti, kun menin itse käymään.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Neil Armstrong istui kaljalla lähiöpubissa
- tiedätkö, että olen ollut kerran kuussa
- no mitäs sitten, itse olen harva se päivä auringossa
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pohjois-Korea kieltäytyi uutisen mukaan kolmesta miljoonasta rokotuksesta. No, vähän ylimitoitetultahan tuo kuulostaa, kun muu maailma keskustelee vasta kolmen rokotuksen tarpeellisuudesta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Miehellä oli kolme tyttöystävää, joista yhden kanssa hän aikoi mennä naimisiin.
Koska hän pystynyt tekemään valintaa näiden kolmen upean naisen välillä, päätti hän järjestää kokeen.
Hän antoi kullekin neidolle 5000€ ja jäi seuraamaan näiden rahankäyttöä.

Ensimmäinen nainen käytti rahat uuteen kampaukseen, kauneushoitoihin ja uusiin vaatteisiin, jotta olisi miehen silmissä kaunis.
Mies oli vaikuttunut.

Toinen nainen osti miehelle lahjaksi kalliin kellon, vaatteita ja uudet golfmailat.
Mies oli taas vaikuttunut.

Kolmas nainen triplasi rahat osakemarkkinoilla ja laittoi rahat yhteiselle tilille tulevaa elämää varten, koska rakasti miestä niin paljon.
Mies oli jälleen vaikuttunut.

Pitkään ratkaisua pohdittuaan mies päätyi valitsemaan naisista isotissisimmän.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miettikää nyt, että Suomessakin on ihmisiä, jotka syö silmillään, äänestää jaloillaan, kävelee käsillään tai leuka rinnassa, aukoo päätään, puhuu vatsastaan tai sydämestään, elää toisen rinnalla, luovuttaa verta, katsoo läpi sormien, elää kädestä suuhun, kykenee kynnelle ja elää päättömästi tai hiuskarvan varassa.

Mutta tuntemattomalle puhuminen on jo ihan liikaa
 

Glove

Jäsen
Miettikää nyt, että Suomessakin on ihmisiä, jotka syö silmillään, äänestää jaloillaan, kävelee käsillään tai leuka rinnassa, aukoo päätään, puhuu vatsastaan tai sydämestään, elää toisen rinnalla, luovuttaa verta, katsoo läpi sormien, elää kädestä suuhun, kykenee kynnelle ja elää päättömästi tai hiuskarvan varassa.

Mutta tuntemattomalle puhuminen on jo ihan liikaa
Veitsenterällä eläminen unohtui.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiesitkö, että Kuuhun on perustettu ravintola. Siellä ei ole ruokaa, mutta näköala on todella kaunis.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitlerille tullaan kertomaan, että Italia on liittynyt sotaan.
"Ach so, lähettäkää kaksi divisioonaa tuhoamaan heidät."
"Mein Fuhrer, liittyivät meidän puolellemme."
"Lieber Gott, lähettäkää 26 divisioonaa suojelemaan heitä!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kaverit yllytti kokeileen Tinderiä, mutta oli aika paska kokemus. Kirjoitin sinne pitkät tarinat kuinka olen herkkä ja tunteellinen, kyllästynyt olemaan yksin ja haluaisin kovasti lapsia, mutta ei sieltä silti muuta tullut, kuin hirvee kasa yhteydenottoja aikuisilta naisilta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tuli tässä ilmi, että meidän alakoululainen oli kaverien kanssa saanut käsiinsä Annabelle-elokuvan ja aikamoinen haloo siitä nousi vanhempien kesken. Vaimokin kävi todella kuumana ja käski mun mennä vielä erikseen sanomaan pennulle, että tuollaisia ei katsota. Näin mä teinkin, koska ilman muuta täytyy isänä kantaa vastuuta. Sanoin lapselle, että ens kerralla katsovat sitten Kirottu-leffan ja jättävät tollaset roskaleffat suosiolla katsomatta.
 

SgtMarkov

Jäsen
Eräänä aamuna Helsingissä alkoi kiertää kerrassaan karmaiseva huhu. Tuntematon terroristijärjestö oli kaapannut panttivangeikseen hallituksen ministereineen, käytännössä siis koko valtioneuvoston. Terroristien vaatimuksena oli 100 miljoonaa euroa käteisenä seuraavaan aamuun mennessä, tai muuten he valelevat ministerit bensiinillä ja tuikkaavat koko köörin tuleen.

Kansalaisjärjestöt alkoivat pikaisesti organisoida keräyksiä ympäri kaupunkia saadakseen lunnaat kasaan määräaikaan mennessä. Mannerheimintiellä eräs kerääjä pysäytti ohikulkijan ja kertoi hänelle tilanteen.

"No tietenkin jokaisen suomalaisen pitää osallistua tällaiseen keräykseen. Paljonko muut ihmiset ovat keskimäärin lahjoittaneet", ohikulkija kysyi.

"Yhdestä kolmeen litraan. Jotkut rekkamiehet ovat antaneet jopa 10 litraa", kerääjä vastasi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, totta kai meidät ikiomat JUMALA ja JEESUS ovat olemassa!

Kuinka muuten tyttöystäväni oli pamahtanut paksuksi, vaikka emme olleet kuin suudelleet ja vasta puristelleet toistemme persauksia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös