Mainos

Vitsiä pukkaa – part II

• 4 054 414
  • 12 062

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Vaimo sanoi eilen illalla sänkyyn mennessämme: tänään voisimme piristää seksielämää tekemällä jotain erilaista. Sammuta valo ja työnnä se perseeseeni.
Tein työtä käskettyä, mutta vaimo kirkui hysteerisenä: vedä se ulos. Sattuu, senkin paskiainen!
Jälkikäteen ajatellen, ehkä olisi kannattanut antaa hehkulampun jäähtyä ensin.
Vaimo sanoi eilen illalla sänkyyn mennessämme: tänään voisimme piristää seksielämää tekemällä jotain erilaista. Sammuta valo ja työnnä se perseeseeni.
Tein työtä käskettyä, mutta vaimo kirkui hysteerisenä: vedä se ulos. Sattuu, senkin paskiainen!
Jälkikäteen ajatellen, ehkä olisi kannattanut antaa hehkulampun jäähtyä ensin, totesi Erkki, joka on raumalainen.

Korjasin vähän.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minua askarruttaa eräs asia.
Tiedättehän sen tunteen, kun grillillä tirisee herkullinen pihvi ja vesi nousee kielelle?
Kysymys kuuluukin: nouseeko kasvissyöjille vesi kielelle ruohoa leikatessa?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pari tamperelaista tuttua törmäsi toisiinsa Sara Hildénin taidemuseossa. Aikansa rupateltuaan hyvästelivät toisensa:
"Soom moro!"
Yksi tauluja tarkasti tuijottanut kulttuurihenkilö tuhahti pitkää partaansa sukien:
"Se on kylläkin Miró!"

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eräänä päivänä paholainen livahti kesken lähetyksen radiostudioon kun ohjelmapäällikön silmä vältti. "Haloo, kuuluuko?" - täällä puhuu itse Saatana. "Ihan vaan muistutuksesi kaikille, että vitsaukset, suuret tulvat ja pandemiat ovat siis yksinomaan Jumalan projekteja.

Meikäläisen toimialuetta ovat lähinnä hekumalliset orgiat ja metallibändit.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä pahempaa kuin Cristal Snow?
Kaksi Cristal Snow:ta

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seuraavan kun elämäsi vituttaa sinua, kannattaa muistaa, että kaikki on suhteellista.
Minulla on kaveri, joka harrastaa seksiä 2-3 kertaa joka päivä, kuntoilee kahdesti päivässä ja lukee 3 kirjaa viikossa.
Silti joka päivä hän valittaa, että kuinka paljon hän vihaa vankilassa olemista.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Citymarketin kassaneiti katsoi minua kummastuneena, kun maksaessani pussillista linnunsiemeniä, kysyin häneltä:
Kuinka kauan minun pitää odottaa istutuksen jälkeen, jotta voin saada täysikasvuisia lintuja?

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä ei käänny suomeksi:

“Dad, why is my sister named Teresa?”

“Because your Mum loves Easter, and Teresa is an anagram of Easter”.

“OK. Thanks Dad”

“No problem, Alan”.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy