Olen tässä hakemassa uutta naisystävää. Yksi hyvin kiinnostava olisi, mutta ei huolinut suullista hakemusta, vaan käski laittaa CV:n. Vitsi, kun en ole aikohin näitä vääntänyt, niin mitäs tuumitte tästä?
Seurustelukokemus
1.6.1991 - 26.6.1991 Liisa
- Ensimmäinen kesäsuhde. Lähinnä avustavia toimintoja ja sivusta seuraamista.
15.6.1992 - 29.8.1992 Minna
- Vakavampi kesäsuhde. Sain tehdä vaativampia toimia ja hoitaa tiiviimmin kontaktointia.
23.6.1993 - 31.12.1993 Saija
- Ensimmäinen suhde, jossa potentiaalini nähtiin kunnolla. Suhteen aikana arvostus nousi ja sain oikeudet arvotavaran käsittelyyn.
3.7.1994 - 16.9.1997 Tiia
- Pitkä suhde, joka sisälsi kuitenkin pelkkiä toistuvia määräaikaisuuksia. Vakinaistamista vältettiin mielestäni täysin perusteettomasti.
1.6.1998 - 15.8.1998 Johanna, Kerttu, Maija, Sonja, Miia, Paula, Kristiina, Marika, Laura, Jenni....
- Kesä 1998 sisälsi toistuvia yhden tai maksimissaan muutaman päivän pätkäsuhteita.
3.2.1999 - 10.6.2006 Niina
- Urakehitykseltään onnistunein suhteeni. Aloitin suhteessa poikaystävänä, mutta suhteen aikana toimin myös avomiehenä, aviomiehenä ja isänä. Lopulta tuntui kuitenkin, etten enää pääse etenemään, joten purin suhteen omasta tahdostani. Tästä seurauksena jouduin lähestymiskieltoon ja lopulta kohtasin mittavan takaisinperinnän.
2.4.2007 - 10.8.2007 Marko
- Halusin kokeilla toisen alan suhdetta, josta olin nuorena haaveillut, mutta lopulta se ei tuntunut oikealta
11.8.2007 - 3.2.2010
- itsenäistä eestaas-veivaamista ilman vakituista suhdetta.
4.2.2010 - 5.10. 2013 Linda
- Fyysisesti raskas suhde, jossa painettiin usein täysillä aamusta iltaan. Viimeisen vuoden aikana uuvuin, enkä enää meinannut päästä aamuisin ylös ilman pillereitä. Kokeilin saada fysiikan kuntoon ulkoisen konsultin avulla, mutta tätä ei arvostettu, koska olin tulkinnan mukaan sitoutunut käyttämään oman talon palveluita. Suhde päättyi riitaisesti.
3.4.2014 - 30.6.2020 Maria
- Pitkä ja tasainen suhde, joka päättyi pandemiakevään jälkeen ensin lomautukseen ja sitten irtisanomiseen tuotannollisista ja taloudellisista syistä
Suoritetut opinnot
1988 - 1992
- runsaasti isoveljen opintomateriaalien itsenäistä tutkimista
1993
- Rippikoulu
1999 - 2004
- vahva panostus ja keskittyminen romanttisiin elokuviin
Seurustelutaidot
Olen saanut erityistä kiitosta joustavuudestani ja rauhallisuudestani. Olen suoriutunut suhteissani kiitettävästi ja osoittanut myös kykyä edetä suhteessa. Suhde-elämän vaatimusten vaihdellessa olen pystynyt hyvin sopeutumaan muuttuviin tarpeisiin. Pyrin olemaan oma-aloitteinen, mutta se on useimmiten nähty kehityskohdakseni.
Kielitaidot
Pussaaminen
- peruskoulutasoinen
Suuteleminen
- Erinomainen. Osaan vaikka silmät kiinni.
Alapään nuoleminen
- välttävä
Muut taidot
Hallitsen erinomaisesti 10-sormijärjestelmän ja pystyn tuottamaan yli 300 painallusta minuutissa. Onnistuu myös pimeässä.