Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 843 881
  • 11 302
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Miksi kutsutaan kannabispäissään tauluja maalaavaa ihmistä?
Pilvenpiirtäjäksi
 
K

Kiekkokatsoja

Sanovat että macho "pelimiehissä" haisee testosterooni vai mikä se onkaan. Tuossa parikymmentä vuotta sitten, sattumalta hotellin aamupalalla tapasin Frederikin. Hänellä oli kuulemma ollut keikka läheisessä baarissa. No kättelin häntä, ja vaihdoin muutaman sanan. Tilanteen jälkeen pohdin, että haisisiko se macho nyt kädessäni. Ei haissut, mutta koko päivän käsi haisi vanhalta silakalta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eilen illalla baarissa pidin ovea auki kauniille blondille.
Tästä taas vaimo alkoi motkottamaan, etten koskaan pidä hänelle ovea auki.
Vastasin: etkö muista sitä kertaa, kun uhkasit muuttaa äitisi luokse asumaan?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
IFK:n fanit vaativat päävalmentaja Jarno Pikkaraiselle kenkää. Salmelainen vastaa että aikoo kuulemma hankkia uudet fanit lainasopimuksella NHL:stä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jotenkin surullista katsella nykyisiä avioliittotilastoja. Tuntuu aika toivottomalta, että puolet avioliitoista ei päätykään eroon.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pikku-Kalle vitsejä

- opettaja, opettaja, Liisa pieraisi
- hiljaa!
- ei kun kovaa

- iskä, opin tänään paljon uusia sanoja koulussa
- jaa, oliko teillä englantia?
- ei kun opettaja löi varpaansa kynnykseen

- äiti, mulla on kauhee paskahätä
- älä puhu noin, opettele sanoon hienosti kiertäen
- äiti, nyt tuli sitten paskat housuun hienosti kiertäen
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä Jeesus teki homobaarissa?

otti toiseenkin poskeen

Mitä Jeesus teki kavereiden kanssa loppuaikoinaan?

kusivat ristiin

Jeesusta ujostutti kovasti seurustelusuhteen aluksi. Miten tilanne eteni?

hänellä nousi ylös kolmantena päivänä
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaksi viikkoa sitten oli minun 45-vuotis syntymäpäivä, enkä ollut kovin innoissani, kun aamulla heräsin eikä vaimo edes onnitellut saatikka antanut lahjaa. Hän ei sanonut minulle edes hyvää huomenta. Ajattelin, että sellaisia vaimot ovat, mutta lapset sentään muistavat. Sitten heräsivät lapset, mutta kukaan heistä ei sanonut sanaakaan. Tunsin itseni vähän pettyneeksi.

Sen jälkeen menin toimistolleni. "Hyvää huomenta pomo, ja hyvää syntymäpäivää!", sanoi sihteerini. Se sai minut tuntemaan oloni hieman paremmaksi. Työskentelimme iltapäivään saakka, jolloin sihteerini koputti oveen ja sanoi:"Tiedätkös, ulkona on hyvin kaunis ilma ja tänään on syntymäpäiväsi. Mitäs jos mentäisiin lounaalle, vain sinä ja minä?"

Niinpä me menimme pieneen viehättävään maaseuturavintolaan. Lounas oli oikein mukava. Syötiin hyvin ja juotiin pullo viiniä ja juttelukin sujui leppoisissa merkeissä.
"On niin kaunis päivä, onko meidän pakko mennä vielä toimistoon?", kysyi sihteerini lounaan jälkeen.
"Enpä usko", minä vastasin, jolloin hän ehdotti menemistä hänen asuntoonsa.
Niin teimmekin ja perillä hänen asunnollaan joimme vielä martinit. Sitten hän sanoi käyvänsä vaihtamassa päälle jotain mukavampaa, jos minulle sopii.Vastasin myöntävästi.

Hän meni makuuhuoneeseen ja noin viiden minuutin kuluttua hän tuli takaisin suuri syntymäpäiväkakku sylissään. Hänen perässään kävelivät vaimoni, lapseni ja tusinoittain ystäviäni, ja he kaikki lauloivat: "Paljon onnea vaan".

Ja siinä minä istuin, sohvalla, alasti... kalu kovana.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olen tässä hakemassa uutta naisystävää. Yksi hyvin kiinnostava olisi, mutta ei huolinut suullista hakemusta, vaan käski laittaa CV:n. Vitsi, kun en ole aikohin näitä vääntänyt, niin mitäs tuumitte tästä?


Seurustelukokemus

1.6.1991 - 26.6.1991 Liisa
- Ensimmäinen kesäsuhde. Lähinnä avustavia toimintoja ja sivusta seuraamista.

15.6.1992 - 29.8.1992 Minna
- Vakavampi kesäsuhde. Sain tehdä vaativampia toimia ja hoitaa tiiviimmin kontaktointia.

23.6.1993 - 31.12.1993 Saija
- Ensimmäinen suhde, jossa potentiaalini nähtiin kunnolla. Suhteen aikana arvostus nousi ja sain oikeudet arvotavaran käsittelyyn.

3.7.1994 - 16.9.1997 Tiia
- Pitkä suhde, joka sisälsi kuitenkin pelkkiä toistuvia määräaikaisuuksia. Vakinaistamista vältettiin mielestäni täysin perusteettomasti.

1.6.1998 - 15.8.1998 Johanna, Kerttu, Maija, Sonja, Miia, Paula, Kristiina, Marika, Laura, Jenni....
- Kesä 1998 sisälsi toistuvia yhden tai maksimissaan muutaman päivän pätkäsuhteita.

3.2.1999 - 10.6.2006 Niina
- Urakehitykseltään onnistunein suhteeni. Aloitin suhteessa poikaystävänä, mutta suhteen aikana toimin myös avomiehenä, aviomiehenä ja isänä. Lopulta tuntui kuitenkin, etten enää pääse etenemään, joten purin suhteen omasta tahdostani. Tästä seurauksena jouduin lähestymiskieltoon ja lopulta kohtasin mittavan takaisinperinnän.

2.4.2007 - 10.8.2007 Marko
- Halusin kokeilla toisen alan suhdetta, josta olin nuorena haaveillut, mutta lopulta se ei tuntunut oikealta

11.8.2007 - 3.2.2010
- itsenäistä eestaas-veivaamista ilman vakituista suhdetta.

4.2.2010 - 5.10. 2013 Linda
- Fyysisesti raskas suhde, jossa painettiin usein täysillä aamusta iltaan. Viimeisen vuoden aikana uuvuin, enkä enää meinannut päästä aamuisin ylös ilman pillereitä. Kokeilin saada fysiikan kuntoon ulkoisen konsultin avulla, mutta tätä ei arvostettu, koska olin tulkinnan mukaan sitoutunut käyttämään oman talon palveluita. Suhde päättyi riitaisesti.

3.4.2014 - 30.6.2020 Maria
- Pitkä ja tasainen suhde, joka päättyi pandemiakevään jälkeen ensin lomautukseen ja sitten irtisanomiseen tuotannollisista ja taloudellisista syistä


Suoritetut opinnot

1988 - 1992
- runsaasti isoveljen opintomateriaalien itsenäistä tutkimista

1993
- Rippikoulu

1999 - 2004
- vahva panostus ja keskittyminen romanttisiin elokuviin


Seurustelutaidot

Olen saanut erityistä kiitosta joustavuudestani ja rauhallisuudestani. Olen suoriutunut suhteissani kiitettävästi ja osoittanut myös kykyä edetä suhteessa. Suhde-elämän vaatimusten vaihdellessa olen pystynyt hyvin sopeutumaan muuttuviin tarpeisiin. Pyrin olemaan oma-aloitteinen, mutta se on useimmiten nähty kehityskohdakseni.


Kielitaidot

Pussaaminen
- peruskoulutasoinen

Suuteleminen
- Erinomainen. Osaan vaikka silmät kiinni.

Alapään nuoleminen
- välttävä


Muut taidot

Hallitsen erinomaisesti 10-sormijärjestelmän ja pystyn tuottamaan yli 300 painallusta minuutissa. Onnistuu myös pimeässä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mitä puutarhuri sanoi kun uusi kuorma saapui?
Multa tuli

Miksi puutarhuri käytti käsineitä?
Oli helppo vetää käteen

Miksi puutarhuri piti kasveista?
Niitä voi käyttää hyväksi
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä alkoholistin perhe ajatteli tilanteen ollessa pahimmillaan?

ei tää tästä kyllä selviä

Mitä alkoholisti tekee kahvilan tiskillä?

ottaa kuppia

Mitä ensihoitajat totesivat, kun alkoholisti oli tullut ryminällä alas katolta?

sillä on nyt jäänyt ränni päälle

Mitä yhteistä on alkoholistilla ja impotentilla?

kumpikin hakee epätoivoisesti uutta nousua

Alkoholisti lihatiskillä
- ottaisin palan maksaa
- maksa on valitettavasti lopussa
- on se ny kumma, aamulla oli lääkärissäkin sama juttu
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Milloin puuseppä jäi eläkkeelle?

työmotivaatio loppui, kun ei nähnyt enää yhtään syitä

Milloin joulupukki jäi eläkkeelle?

kun hän totesi, ettei ollut enää mitään annettavaa

Miksi kirjekuorien valmistus lopetettiin?

johtoporras totesi, että kaikki on nyt paketissa
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastasin tinder ilmoitukseen, ja tapaamme pian. Nainen toivoi pelimiestä, joka jaksaa koko yön. Pakkasin laukkuun pleikkarin, ja muutaman energiajuoman.

Tästä tuli mieleen tositarina. Eräässä työpaikamme yksikössä oli aikanaan noin 10 naista ja vain 1 mies, joka en siis ollut minä. Tämä mies tuli maanantaina normaalisti töihin ja kertoi kahvipöydässä naiskollegoileen, että oli viikonloppuna ollut oluella paikallisessa ravitsemusliikkeessä. Hänen pöytäänsä oli tuppaantunut naisseuralainen, joka oli kysynyt, että lähdetkö Järvenpäähän silittämään "mirriä". Tämä mies oli vastannut siihen omien sanojensa mukaan, että ei oikein välitä kissoista. Oli kahvipöydässä tullut useammalta kollegalta kahvit sierainten kautta ulos.
 
K

Kiekkokatsoja

Tästä tuli mieleen tositarina. Eräässä työpaikamme yksikössä oli aikanaan noin 10 naista ja vain 1 mies, joka en siis ollut minä. Tämä mies tuli maanantaina normaalisti töihin ja kertoi kahvipöydässä naiskollegoileen, että oli viikonloppuna ollut oluella paikallisessa ravitsemusliikkeessä. Hänen pöytäänsä oli tuppaantunut naisseuralainen, joka oli kysynyt, että lähdetkö Järvenpäähän silittämään "mirriä". Tämä mies oli vastannut siihen omien sanojensa mukaan, että ei oikein välitä kissoista. Oli kahvipöydässä tullut useammalta kollegalta kahvit sierainten kautta ulos.
Tilastojen mukaan n. 90-95% miehistä välittää mirristä. Loput lienee koira ihmisiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Teinityttö oli pamahtanut paksuksi. Vanhemmat tietysti raivona. Kuka se oli?!? No, se oli yksi rekkakuski. Mistä päin? Mistä sen saa kiinni? En ole varma, mutta tiedän minä sen nimen. Se luki auton kyljessä. No mikä sen nimi on? Kauko Kiito.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä Laura Voutilainen tilaa ravintolassa?
No hitto ribsei
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mies Kongosta oli saanut turvapaikan Suomesta ja tästä innostuneena lähti kävelylle.
Ensimmäiselle vastaantulijalle hän sanoi: Kiitos teille suomalaisille, että otitte minut maahanne, annoitte asunnon, rahaa, ilmaisen terveydenhuollon ja koulutuksen!
Vastaantulija: En ole suomalainen. Minä olen Egyptistä.
Kongolainen jatkaa matkaansa ja sanoi seuraavalle vastaantulijalle: Kiitos teille suomalaisille tästä kauniista maasta.
Vastaantulija: En ole suomalainen. Olen Afganistanista.
Mies jatkaa matkaansa ja kysyy vastaantulevalta mieheltä: Arvoisa herra. Oletteko suomalainen?
Vastaus: En ole. Olen marokkolainen.
Kongolainen kysyy jatkokysymyksen: No, missä kaikki suomalaiset ovat?
Marokkolainen vilkaisee kelloaan ja vastaa: Tähän aikaan päivästä luultavasti töissä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joukko mielenterveyspotilaita meni ravintolaan syömään. Kuka maksoi laskun?

Se jolla oli mania...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös