Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 843 881
  • 11 301
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tiiättekö muuten mistä sitten tunnistaa nynnyn?
Puhtaista kalsareista
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Mikä oli nimeltään Pol Potin rikas sukulainen?

Jack Pot
Menee tiettyyn sisäpiiriin ja sopisi Pokeritieto.comiin paremmin. Mutta kukas olikaan Pol Potin pelaamisesta ja ylipäätään elämästä raikulimalliin nauttinut sukulainen?

Potipot
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yhdysvaltain kolme isoa herraa olivat pääsemässä eläkkeelle. Tonni senttimetriä kohden kahden kehon eri osan väliltä mitattuna. Mittaus suoritettiin sotilasakatemia West Pointissa, New Yorkin osavaltiossa.

Ensimmäisenä vuorossa oli ilmavoimien kaksimetrinen kenraali: "Mitatkaa jalkapohjasta päälakeen!" Eläkkeeksi tuli 200 000 dollaria kuukaudessa. Toisena vuorossa ollut merivoimien amiraali keksi nostaa käden pystyyn; mitattiin jalkapohjasta sormenpäähän, ja summaksi tuli 250 000 dollaria. Maavoimien kenraali sanoi, että "mitatkaa peniksen päästä kivespussien alareunaan!"
- Oletteko te pöljä herra kenraali?
- No näkkyypähän, ruvetkaahan mittaamaan.

Penis oli esillä ja mittanauha mittaajasotilaan käsien välissä. Silloin mittaaja kysyi: "missä helevetissä teidän kassinne ovat?"

Vietnamissahan ne, kassit.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Bangkokissa kerran olin lähellä panna ladyboyta.
Tapasimme diskossa. Hän näytti ja tuoksui naiselta, tanssi kuin nainen ja jopa suuteli kuin nainen, mutta saavuttuamme hänen autollaan hotellilleni hän taskuperuutti auton ahtaaseen ruutuun yhdellä sulavalla liikkeellä.
Tässä vaiheessa aloin ajatella, että tilanteessa ei ole nyt kaikki kohdallaan...
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
- Tiedätsä mikä automerkki on niin vanha, että se mainitaan jo Raamatussa
- No enpä kyllä tiedä
- Datsun
- Ai miten niin muka Datsun?
- No kun Jeesus nimenomaan sanoi lähtiessään öljymäelle, että "tuokaa minulle ratsuni"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Meikäläisen vaimo on hieman äkkipikainen.
Viime yönä hän itse ehdotti seksivideon kuvaamista.
Tänään kiukutellaan, kun sanoin yöllä, että ensin pitää järjestää koekuvaukset hänen rooliinsa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suomalainen antoi eräänä jouluna ruotsalaiselle ystävälleen lahjaksi palapelin. Ruotsalainen ilahtui lahjasta ja kävi heti toimeen. Eräänä yönä maaliskuussa suomalainen heräsi ruotsalaisen puhelinsoittoon.
"Hei! Kuule, nyt minä olen saanut valmiiksi sen palapelin, jonka annoit minulle jouluna.", kertoi ruotsalainen.
"Vai niin. Etkö olisi voinut odottaa aamuun, ennen kuin kerrot tästä?", ihmetteli suomalainen.
"Arvelin, että haluat kuulla tästä heti, kun tämä valmistui näin nopeasti. Minulla meni tähän vain kolme kuukautta, vaikka laatikon kannessa lukee 4-6 vuotta!", kehui ruotsalainen innoissaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huomasin että seksin harrastaminen naisystäväni kanssa hankaloitui saatuani pahan aivotärähdyksen kolarissa. En ymmärrä tällä hetkellä vittuakaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä jumpparit saa tehdä työaikana, mutta muut ei?

vetää lonkkaa

Mitä ensijoitajat tekivät, kun kehitysvammainen oli murtanut jalkansa?

kuljettivat vajaan hoidettavaksi

Millaista on bussikuskin työarki?

rahastaa etupäässä kyytiin tulijoita

Miksi poliisit pidättivät joulupukin?

se oli antanut lasten kosketella säkkejään

Mikä on tamperelaisten lempiohjelma?

uutiset ja sää
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Metsästysseura haki uusia jäseniä ikääntyvään seuraansa. Muuan 20-vuotias nuorukainen oli ehdolla ja miehet päättivät ottaa pojan mukaansa joskos hänestä olisi metsästājäksi. Poika oli kova kehuskelemaan ja sanoi miehille että hän tietäisi silmät sidottuna kädellä kokeilemalla että mikā elukka on kyseessä, millä tapettu ja minkä hintainen.

No miehet veivät pojan peuran eteen ja poika tunnusteli hetken ja sanoi: "Tämä on peura tapettu haulikolla ja hinta 170 euroa." Miehet katsoivat ihmeissään että taitava poika. Illan edetessä miehet ajattelivat juottaa pojan humalaan ja kokeilla uudestaan. Pienessä hiprakassa miehet veivät pojat hirven eteen. Poika tunnusteli hetken ja sanoi:"Tämä on hirvi, tapettu kiväärillä ja arvo 500 euroa.
Miehet hyväksyivät pojan metsästysseuraan ja juhlinta jatkui.

Aamulla poika heräsi muijansa vierestä ja käveli kylpyhuone seen ja kauhukseen huomasi että hänellä oli musta silmä. Poika ryntäsi muijansa luokse ja kysyi tiesikö hän asiasta mitään. Muija vastasi: "Tulit yöllä kotiin ja löit käden mun alapäähän ja sanoit vesirotta, tapettu kirveellä, arvo 5 euroa"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Naisille ei voi koskaan vastata oikein!
Eilen vaimo sai selville, että olin pettänyt häntä naapurin blondin kanssa ja huusi minulle:
Et sitten yhtään ajatellut minua, kun panit häntä?
Taas kerran väärä vastaus oli: Totta kai ajattelin sinua, jotten olisi lauennut liian aikaisin!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaks vaaria Veli ja Armas karkasi vanhainkodista. Veli kysyi:"Mitäs nyt tehdään?"
"Noh, mennään ilotaloon!, tuumi Armas.
Ilotalossa poke mietti:"Annetaan noille ukoille pumpattavat Barbarat. Ei ne kummiskaan huomaa mitään, kun ovat jo noin vanhoja."

Homman jälkeen vaarit juttelivat. Armas sanoi:"Mulla taisi olla kuollu, kun se vaan makas suu auki eikä puhunut mitään."
Veli siihen jatkoi: "No, mulla oli varmaan noita, kun hipelöin sen niskassa olevaa näppylää, niin ekaks se pieras ja sitten se lensi ikkunasta ulos."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös