Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 842 373
  • 11 300

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En käyta Twitteriä enkä Instagramia. Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen tuntemattomille ihmisille, mitä syön, juon ja miten minulla menee kotona. Minunkin on tärkeää rakentaa verkostoa. Minulla on jo kolme seuraajaa. Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vaimo kysyi äsken, että miksi hän löysi naisten pikkuhousut takkini taskusta?
Vastasin: ehkä siksi, että olet utelias kusipää.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksi hiivasieni on olemassa?

Että naisetkin tietää millaista on elää ärsyttävän pillun kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juuri tuon takia on nyt avattu niin paljon verkkokauppoja.
Kehittäjät huolissaan: Kaikille ei riitä - Rastapäät ja muut takkutukat haalivat kaikki pilvipalvelut.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ehkä parasta hupia ikinä: Kerro naisystävälles että sun äitemuaris on pualikuuro ja sokee vaikka se on ihan ok. Soita sitten mutsilles että tuutte uuden emännän kanssa poikkeen, mutta varautuu että se on vähän vajaa päästään. Sitten jätät ne jutteleen keskenään keittiöön ja meet vakoileen kammarin pualelta.
 
Äiti tulee pihalle ja näkee tyttärensä korkealla puussa.

"mitä ihmettä sinä siellä puussa teet", äiti kysyy

"pojat pelasivat palloa ja pallo lensi korkealle puuhun, pojat pyysivät minua auttamaan ja hakemaan sen", vastaa tytär

"voi kultaseni, pojat haluavat vain kurkkia sun pikkupöksyjä hameen alta", opastaa äiti

"no ei se haittaa", tytär vastaa, "minulla ei ole pikkupöksyjä"
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ehkä parasta hupia ikinä: Kerro naisystävälles että sun äitemuaris on pualikuuro ja sokee vaikka se on ihan ok. Soita sitten mutsilles että tuutte uuden emännän kanssa poikkeen, mutta varautuu että se on vähän vajaa päästään. Sitten jätät ne jutteleen keskenään keittiöön ja meet vakoileen kammarin pualelta.
Ja illalla naisystävä päättää tasoittaa tilanteen kehumalla et sulla on isompi meisseli kuin veljelläs.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja illalla naisystävä päättää tasoittaa tilanteen kehumalla et sulla on isompi meisseli kuin veljelläs.
Näin kun tekis, niin tulsin hulluks. Kaivasin puukon esiin, ottasin sitä kurkusta kiinni psykoottinen ilme naamalla ja huutasin päin naamaa: "ÄLÄ. IKINÄ. ENÄÄ!!! Valehtele mulle. Ne on yhtä isot! Me on Arvin kans mitattu!"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mies tuli kotiin ja sanoi vaimolle, että ryhdy pakkaamaan. Voitin 10 miljoonaa lotossa. Ihanaa, vaimo innostuu, minne mennään? Mene minne haluat, sanoo mies, sulla on vartti aikaa häipyä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanha mies pysäytetään vanhan autonsa kanssa maantiellä ja hän kysyy poliisilta.
- Mitäs te nyt täällä touhuatte ja etsiskelette?
- Me etsimme tällä hetkellä lastenraiskaajaa.
Mies hetken hiljaa ja vastaa.
- Jollette löydä sopivaa, niin minä voisin tehdä sen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
- Tiesitkö, että suurin osa juutalaisista on nykyään savuttomia?
- Kuulemma joo, mutta kovia ne on kaasuttelemaan
- Niin, eikä ne osaa oikein keskittyä, kuten ennen vanhaan
- No siehän nyt ausvitsin murjasit..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
- Tiesitkö, että suurin osa juutalaisista on nykyään savuttomia?
- Kuulemma joo, mutta kovia ne on kaasuttelemaan
- Niin, eikä ne osaa oikein keskittyä, kuten ennen vanhaan
- No siehän nyt ausvitsin murjasit..
Mutta tiättekö keillä on kaikista uniikeimmat nimet?

-Juutalaisilla. Numerosarjoja on ääretön määrä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös