Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 557
  • 11 316

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jatkona edellisen teemaan:

"Olen keksinyt täydellisen avioliiton salaisuuden", sanoi mies kaverilleen tuopin äärellä. "Naimisiin mennessä sanoin vaimolle, että koska minä olen mies niin minä uhraudun ja voin tehdä kaikki vaikeat päätökset tässä avioliitossa. Tee sinä ne kaikki helpot päätökset"

Mies hörppäsi välillä tuopistaan ja jatkoi: "olemme nyt olleet naimisissa 20 vuotta, eikä eteen ole tullut vielä ensimmäistäkään vaikeaa päätöstä"
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mitä masenteleva Robin huusi toiselle teini-idolille?
- I suck, Elliot!!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Johon itkuinen Elliot vastasi keskisormillaan ilmaa rei'ittäen:
- I swallow, Robin!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mitä kuuluu ovelta, kun Robocop on tulossa kylään?
- Robo cop-cop

Mitä pohjalainen ydinfyysikko sanoi baaritiskillä?
- Yksi iso tooppi, kiitos
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nainen työsketeli turkulaisessa spermapankissa ja oli asettelemassa juuri tuotuja näytteitä pakastimeen. Samassa ovesta ryntää sisään mies, kommandopipo päässä ja pistooli ojossa, huutaen: "Seis! Tämä on ryöstö!" Nainen hätääntyy ja panikoi, "Mutta hyvä herra, ei täällä ole rahaa, tämä on SPERMApankki!" Rosmo huutaa: "Hiljaa, nainen! Ota purkki ja kaada se suuhusi. Heti!" Nainen on kauhuissaan, kuset valuu reisiä pitkin ja kaataa purkillisen hunajapissaa suuhunsa. "Niele! Niele", karjuu mies. Nainen nielaisee lastit ja kysyy itkien, "no niin, entä nyt?" Mies huokaisee, laskee nallipyssyn pöydälle, riisuu kommandopiponsa ja toteaa vaimolleen: "Non ni, nääkny hani, ei o kovi vaikkeet hei."
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Mitä Pentti Matikainen sanoi Jouko Kempakselle ennen palkitsemistaan?

-Hei, mua ei hylätä!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Amiksen unelma?

- Ysikasia tankissa ja takapenkillä.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosielämässä tapahtunutta, ja ehkä hauskempi tilanteessa kuultuna kuin tässä. Ei mielensäpahoittajille ja anteeksi etukäteen vitsin rasistinen, seksuaalivähemmistöjä eittämättä syvästi loukkaava sävy.

Olen menossa kauppaan.
Vaimo: Tuo pyykkipulveria. Omo Color Sensitive, muistatko?
Minä: Ööö..siis Omo.
Vaimo: Omo Color Sensitive.
Minä: Ääääh....siis Omo...miten mä muistan että just tota?
Vaimo: Ajattele Jani Toivolaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosielämässä tapahtunutta, ja ehkä hauskempi tilanteessa kuultuna kuin tässä. Ei mielensäpahoittajille ja anteeksi etukäteen vitsin rasistinen, seksuaalivähemmistöjä eittämättä syvästi loukkaava sävy.

Olen menossa kauppaan.
Vaimo: Tuo pyykkipulveria. Omo Color Sensitive, muistatko?
Minä: Ööö..siis Omo.
Vaimo: Omo Color Sensitive.
Minä: Ääääh....siis Omo...miten mä muistan että just tota?
Vaimo: Ajattele Jani Toivolaa.

Mikä on sekä musta että vihreä ja paskantaa spermaa?

Niimpä...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen menossa kauppaan.
Vaimo: Tuo pyykkipulveria. Omo Color Sensitive, muistatko?
Minä: Ööö..siis Omo.
Vaimo: Omo Color Sensitive.
Minä: Ääääh....siis Omo...miten mä muistan että just tota?
Vaimo: Ajattele Jani Toivolaa.

Sinun vaimosi on todella hauska ihminen. Yllättävää sinänsä koska eihän naiset normaalisti ole. Onkohan se siis nainen ensinkään? Vai vale-Jani Toivola?

Vai oletko sinä Pekka Haavisto?
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Elukka joka vie kotio monta kertaa isomman saaliin! Käy hesellä! Kärppänä mäkkärillä. Kaikki hakusessa. Mise Lahessa tilaa!
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan aidosti pubilla juuri kuultuna...Satuin sattumalta samaan seuraan keski-ikäisen parivaljakon kanssa tupakkia pihalla poltellessani...

..."On se helppoa panna kuivana sisään, mutta hiton hankalaa ottaa märkänä ulos."... "Mitä Vit*ua???", hetken jo ehdin ajatella.

Hetkeä myöhemmin kävi ilmi, että "veljekset" keskustelivat mattojen pyykkäämisestä pesukoneessa... Kuka edes pesee mattoja pyykkikoneessa?

Olisipa jollain kanssaveljilläni vastaavia ongelmia, eikä tarvitsisi murehtia Jyväskylästä saatua selkäsaunaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Two guys are chatting in a pub;

-"I really got in touch with my inner self today"

-"Yeah? You too? To hell with that cheap ass Walmart toilet paper!"
 

hermoraunio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varma vedonlyöntivihje ensi kevään Euroviisuihin:

Ilman äänestystä Venäjän edustajaksi nimetty Vladimir Iljitsh Putin voittaa itse säveltämällään ja sanoittamallaan laululla: "Haluavatko venäläiset sotaa?" ("Hotjat li russkie vojny?")

Ei ei, kyllä siitä kansanäänestys järjestetään. Vaalien vilpittömyyttä valvomaan paikalle lennätetään Johan Bäckman, jottei homma menisi ihan vilunkipeliksi. Saatuaan 97% äänistä Vallu etenee finaaliin, jossa vetää ilman paitaa ja kuittaa voiton kaikkien aikojen ennätyspisteillä, kahta pistettä vaille täysillä pisteillä. Kahden pisteen kirvelevä menetys johtuu fasistien masinoimasta salajuonesta, jolla finaalin äänestystulosta sormeillaan Ukrainan osalta vilpillisesti niin, että Venäjä saa sieltä vain 10 pistettä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosielämän vitsejä. Onneksi yhdessäeloa jo useita vuosia, niin vaimo ei ota niin pahasti nokkiinsa,

-Vaimo: Laita ilmalämpöpumppu päälle. Mulla on kylmä.
-Minä: Vilukissa
-Vaimo: Kutsutko mua kissaksi vielä näin monen vuoden jälkeen?
-Minä: Kissa se on Karvinenkin.

Toisessa tilanteessa olis voinu tulla nenille.
 

Masentaja

Jäsen
Mitä eroa on Sunny Car Centerillä ja Tampereen Keskusareena-jäähallikompleksilla?

- Tampereen halliin ei VIELÄ ole haettu rahoitusta sambiasta.

Muuten melko samaa kaavaa noudattaa. Kummassakaan ei ole muusta kyse kuin rahasta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vladimir Putin oli iltalenkillä 20 parhaimman aurinkolaseja käyttävän FSB –frendinsä kanssa ja näkee puistossa jäniksen jumittuneena aidanverkkoon. Vlado miettii, että tuostahan voisi saada Tatjanalle kivan iltasopan ja syöksyy jänö-paran kimppuun. Revittyään sen irti, jänönen muuttuukin suippopipoisksi haltijattareksi, joka kiittää pelastajaansa.
- Kiitos, että autoit minut pinteestä. Koska olen hyvä haltijatar, niin palkitsen sinut yhdellä toivomuksella.
Putin miettii vodkapulloa, joka ei koskaan tyhjene. Tai olisikohan se poni, jonka takapuoli on valmiiksi rasvattu? Miettiessään Venäjän tämän hetkistä romahtavaa taloudellista kaaosta, oligarkien petollisuutta, opposition äänen voimistumista, omien tukijoukkojen harvenemista, kunnes hän viimein päättää:
- Tahdon, ei vaan vaadin, että olen myös seuraavalla kaudella Venäjän dikt… lähes demokraattisesti valittu presidentti!
Haltijatar laskee leukansa rintaa vasten ja kertoo hiljaisella äänellä, että se ei käy.
- Ja miksi se ei käy, huutaa pullottavasilmäinen raivostunut Putin paljasta hikistä rintaansa tarzanmaisesti paukuttaen. Jolloin haltijatar vastaa:
- Koska minä olen Hyvä Haltijatar.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millä on neljä kättä, kaksi jalkaa ja ulvoo tuskissaan joka yö?
- Oscar Pistorius ja häntä raiskaileva kaksimetrinen musta sellikaveri.

Lisäys:
Ensimmäinen nainen kuussa PMS -aikanaan:
- Houston, meillä on ongelma.
- Millainen ongelma?
- Eipä oikeastaan mikään…
- Millaisesta ongelmasta on kyse?
- Eipä mistään…
- Ole hyvä ja määrittele ongelma.
- Tässä nyt mitään hätää olekaan…
- Eagle! Kerro ongelmasi!
- MITÄ VITTUA SE SINULLE KUULUU!!!

Hyvää kansainvälistä ”CAPS LOCK” –päivää jatkislaisille.
http://www.stara.fi/2009/10/22/tanaan-on-virallinen-caps-lock-paiva/
Linkki kertoo uudesta, vähintäänkin epävirallisesta juhlapäivästä.
 
Viimeksi muokattu:

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Miksi poliisilla on pamppu vasemmassa kädessä?

Koska asiakas on aina oikeassa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuluvan vuoden ebolaepidemia Länsi-Afrikassa on saanut Maailman terveysjärjetön eli World Health Organizationin heräämään uuden kampanjan muodossa, sen slogan on:
Ebola in West Africa - WHO cares!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös