Virtaselle kenkää!

  • 113 415
  • 1 084

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Pitkään olin itse sitä mieltä että Virtaselle ei pitäisi antaa potkuja, mutta nyt alkaa minullakin olemaan mitta täysi tähän saamattomaan paskaan. Harmillista tosiaan että hyvän alkukauden jälkeen ollaan vajottu syvälle paskaan. Ei muuta kuin uutta kohti vaan
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt pleijareihin jumpattu viikon verran. Tuloksena yksi tehty maali ja sekin pienestä kulmasta vastustajan molarin avustuksella. Valmentajana täys amatööri - harrastelija. Ulos. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Nyt mitataan organisaation vaatimustasoa. Antaisin jo tänään kenkää.

Tämä. Lukko on koko kevään ajan saanut pidempiä treenipausseja, kun otteluohjelmassa on ollut näitä viikon mittaisia pelitaukoja. Silti Lukko onnistuu pelaamaan yhä paskempia otteluita ja kaikenlaiset lepoedut loistavat poissaolollaan.

Kausi on jo nyt valumassa niin pahasti viemäristä alas, ettei potkut ole yhtään sen huonompi vaihtoehto. Tämä Virtanen-Kauvosaari-Hämäläinen kolmikko on nyt nähty.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa vahvasti näyttää siltä, että Markon jatkosopimus oli virhe. Vaikka tähän ketjuun kirjoitankin, niin en ole potkuja vaatimassa. Haluaisin tietää syyt, että miten tähän on tultu. Päävalmentaja on tietysti vastuussa tuloksesta, mutta kyllä tuo pelaajien liike tai sen puute kertoo myös jostain muustakin kuin pelkästään huonosta pelikirjasta hyökkäämisen osalta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tuon rosterin viisikkopelaaminen ei vaan voi näyttää tuolta kauden tässä vaiheessa.

Tämän kauden Lukko on eniten vajaa penkin takaa.

Enää ei ole hyppysellistäkään jäljellä siitä kiekkoa kontrolloivasta Lukosta, jonka Pexi loi.

Itse antaisin monoa tänään ja menisin vaikka Eepi-Kauvo kaksikolla lopun.

Ensi kaudelle sitten toivottavasti itse Caesarkin nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, ja lopettaa tämän luuserin liigauran.
 
Tuon rosterin viisikkopelaaminen ei vaan voi näyttää tuolta kauden tässä vaiheessa.

Tämän kauden Lukko on eniten vajaa penkin takaa.

Enää ei ole hyppysellistäkään jäljellä siitä kiekkoa kontrolloivasta Lukosta, jonka Pexi loi.

Itse antaisin monoa tänään ja menisin vaikka Eepi-Kauvo kaksikolla lopun.

Ensi kaudelle sitten toivottavasti itse Caesarkin nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, ja lopettaa tämän luuserin liigauran.
Kalle voisi lopettaa sen nyt.

Sokea Reettakin näkee, että mitään ei ole tankissa. Katsokaa ja kuunnelkaa vaikka valmentajan CMore-haastattelu illan pelin jälkeen.
En näe yhtään syytä siihen, että Lukko pelaisi nykyistä huonommin Eepin ja Kauvon komennossa. Tuokaa vaikka Kotkaniemi mukaan, jos kiintiö penkin takana ei täyty.
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuon rosterin viisikkopelaaminen ei vaan voi näyttää tuolta kauden tässä vaiheessa.

Tämän kauden Lukko on eniten vajaa penkin takaa.

Enää ei ole hyppysellistäkään jäljellä siitä kiekkoa kontrolloivasta Lukosta, jonka Pexi loi.

Itse antaisin monoa tänään ja menisin vaikka Eepi-Kauvo kaksikolla lopun.

Ensi kaudelle sitten toivottavasti itse Caesarkin nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, ja lopettaa tämän luuserin liigauran.
Mitäköhän itse johtaja tekee ensi kaudella? Pellavapää on jo nähty...
 
Odottava tunnelma kuin Apollo 11:sta lähtölaskennan alla.
Ei tämä päätös/ratkaisu niin vaikea ole - osa ammattilaisurheilua. Kun on riittävän pitkään kyntänyt hyvistä pelimerkeistä ja organisaation vankkumattomasta tuesta huolimatta, on aika lähteä. Jos (ja yleensä kun) ei itse ymmärrä, niin johtajan käskystä.
Nyt tarvittaisiin sellaista rohkeutta/johtajuutta, joka viimeiset kaksi kautta on loistanut poissaolollaan.

Let it/him go - Marko Virtanen.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heräsin tunti ennen kellonsoittoa vaistomaisesti odottaen, että tänään on se aamu. Avasin Instagramin toiveikkaana, että erinomaisen idearikas mediatiimimme on julkaissut Kirsi Salon tähdittämän videon.

"Eikö ylivoima toimi, kuinka saat noin nimivahvan miehistön pelaamaan noin kamalaa kiekkoa, onko koppi menetetty? Marko, sinä olet heikoin lenkki, hyvästi!"

Tämä kausi on jo mennyt, kohta menee ensi kausikin. Vähän vakavammin, ei HIFK mitään sellaista ole näyttänyt, etteikö Lukko siihen pystyisi vastaamaan. Keskiviikon voitolla olisi edes vähän toivoa, mutta en yksinkertaisesti usko sen enää tulevan Virtasen johdolla. Mies ulos ja koitetaan ilman.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tänään jos tulee Pataan, fanit voisivat intohimoisten brittifutiskannattajien tapaan laulaa Markolle ”Sacked in the morning”.

Saataisiin siitä pyydettyä fanikulttuuria muualta Euroopasta myös Raumalle.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Tänään jos tulee Pataan, fanit voisivat intohimoisten brittifutiskannattajien tapaan laulaa Markolle ”Sacked in the morning”.

Saataisiin siitä pyydettyä fanikulttuuria muualta Euroopasta myös Raumalle.
Tämähän on sitä fanikulttuuria parhaimmillaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tämähän on sitä fanikulttuuria parhaimmillaan.
Pointti oli ainoastaan se, että maailman suurimmassakin lajissa ja sarjassa fanit kyllä näyttävät pettymyksensä voimakkaasti joukkueelle, jos tulos ei miellytä.

Ja kyllähän tästä on Raumallakin historiaa:

Ika Lehkosta laulettiin pihalle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pointti oli ainoastaan se, että maailman suurimmassakin lajissa ja sarjassa fanit kyllä näyttävät pettymyksensä voimakkaasti joukkueelle, jos tulos ei miellytä.

Ja kyllähän tästä on Raumallakin historiaa:

Ika Lehkosta laulettiin pihalle.
Ja Miika Wiimania myös, vaikkei valmentaja ollutkaan. Tai jos ei varsinaisesti laulettu, niin helvetisti ainakin buuattiin ja vihellettiin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tänään jos tulee Pataan, fanit voisivat intohimoisten brittifutiskannattajien tapaan laulaa Markolle ”Sacked in the morning”.

Saataisiin siitä pyydettyä fanikulttuuria muualta Euroopasta myös Raumalle.

Mitä sitten lauletaan kun voitetaan?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itse kallistun sille kannalle että lusitaan Veltsun kanssa loppuun, jos tuota termiä haluaa käyttää. Ensi kaudeksi se kovin nippu ja katsotaan miten käy. Viime kausi on täynnä kysymysmerkkejä, eikä Veltsu päässyt näyttämään parastaan. Tällä kaudella nähty jo parasta osaamista, mutta tämä lopun sulaminen on ihmeellinen. Kolmas kerta sitten toden sanoo yms. Vieläkin jaksan siitä jatkaa että Virta ei joka paikassa ole onnistunut, käytännössä Raumalla ja Kuopiossa ainoastaan. Ahokas oli jumalasta seuraava Kookoo-pestissä ja ekan Tepsi-kauden. Pennasellakin ollut surkea kausi. Rautakorvella useampi.

Vieläkin kuvittelen että nyt lähti kivi vierimään jostain syystä täysin väärään suuntaan, eikä sitä saatu pysähtymään.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Itse kallistun sille kannalle että lusitaan Veltsun kanssa loppuun, jos tuota termiä haluaa käyttää. Ensi kaudeksi se kovin nippu ja katsotaan miten käy. Viime kausi on täynnä kysymysmerkkejä, eikä Veltsu päässyt näyttämään parastaan. Tällä kaudella nähty jo parasta osaamista, mutta tämä lopun sulaminen on ihmeellinen. Kolmas kerta sitten toden sanoo yms. Vieläkin jaksan siitä jatkaa että Virta ei joka paikassa ole onnistunut, käytännössä Raumalla ja Kuopiossa ainoastaan. Ahokas oli jumalasta seuraava Kookoo-pestissä ja ekan Tepsi-kauden. Pennasellakin ollut surkea kausi. Rautakorvella useampi.

Vieläkin kuvittelen että nyt lähti kivi vierimään jostain syystä täysin väärään suuntaan, eikä sitä saatu pysähtymään.
Jos näin toimitaan ja ensi kausi päättyy floppiin, silloin Virtasen lisäksi tulee antaa kenkää myös Keisarille.
Isojen asioiden / päätösten keskellä on myös Caesar itse.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jopas olis tuuliset jakkarat jos jokaisesta virheestä tulee kenkää.

Ylläolevan kuvauksen mukaan jos Keisari sais kenkää niin olisko sitten myös hallitus vaihdettava kun urheilutoimenjohtajan valinta meni vikaan? Ja jos seuraavakin hallitus tekee virheen niin kuka lähtee?

Kyllä näitä asioita perataan - ainakin toivottavasti. Kannattajana on hankala katsoa isoa kuvaa kun kausi on valumassa hukkaan. On tässä viime vuosina ihan hyviäkin asioita tapahtunut.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jos näin toimitaan ja ensi kausi päättyy floppiin, silloin Virtasen lisäksi tulee antaa kenkää myös Keisarille.
Isojen asioiden / päätösten keskellä on myös Caesar itse.
Keisarille pitää antaa niin pitkä sopimus kuin Kalle vain haluaa sitoutua. Yksi liigan parhaista ellei paras UTJ, vitsailuista huolimatta. Jos heittelee tämmöisiä ajatuksia Kallen pois potkimisesta ilmoille, niin pitäisi heittää myös alustava veikkaus/arvaus kuka tilalle?

Ihmiset tekee virheitä ja virhearvioita työssään mutta suoritusta pitää pystyä katsomaan kokonaisuutena.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylläolevan kuvauksen mukaan jos Keisari sais kenkää niin olisko sitten myös hallitus vaihdettava kun urheilutoimenjohtajan valinta meni vikaan? Ja jos seuraavakin hallitus tekee virheen niin kuka lähtee?
Näin se menee. Lukko ei olisi koskaan ollut lähelläkään sitä toista mestaruutta, jos urheilupuolta hoidettaisiin kuten pahimmat heinähangot ja tiki-soihdut käsissään heiluvat kannattajat täällä sitä hoitaisivat. Lukolla olisi vuosittain kolme eri hallitusta, kuusi urheilutoimenjohtajaa ja yhdeksän valmentajaa. Pekka Virtaa ei ainakaan voisi tituleerata mestarivalmentajaksi, ellei sitten olisi jossain muussa joukkueessa voittanut. Virran kohdalla toki nostan omankin käteni ylös virheen merkiksi, mutta toisaalta juuri Virran Peksin takia olen muuttanutkin suhtautumistani vähän vähemmän kärkkääseen suuntaan.

Karkein, ja mielestäni naurettavin, esimerkki on valmentajapotkujen huutelu kesken puolivälieräsarjan. Toki monella kyse saattaa olla myös ihan vaan höyryjen päästelystä, jolloin ymmärrän sitä jotenkin.

Jos tästä nyt lähdetään lauluun selkein luvuin, niin ehdottomasti Virtasen asemasta tulee käydä vakavat keskustelut. Itse saattaisin puoltaa jopa potkuja, jos pätevä korvaaja olisi vapaana. Mutta ymmärrän kyllä tavallisen hyvin perusteet sillekin, miksi Kalle ei Veltsulle kenkää antaisi. Siitä toki alkaa sitten se Kallen potkujen huutelu, mikä ajaisikin kätevästi meikäläisen varmasti lopullisesti hullujenhuoneelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös