Melko varma olen että Virtasella mennään. Jos näin on niin johtoporras paskoo housuihinsa totaalisesti. #Uskon #Veltsu #TappioAika hankala on tällä aikataululla löytää uutta valmentajaa ensi kaudeksi. Parhaat on varattu.
Virta sen sijaan olisi vapaana. Ihan nollasta ei hänen tarvitsisi lähteä kun on tuttuja kärkipelaajia rosterissa (mm. Westerholmit, Reunanen, Nyman, Mattila jne.)
Minulle ihan sama. En itseni takia sitä ehdottanut, ja eihän pointti ollut että et saisi kesken pelien tähän ketjuun kirjoittaa.Olen hyvin pahoillani @benicio , mutta ei pysty enää.
Hyvää tarkoitit, pahaa annoin, joten pisteet sulle ja lampaat mulle.Minulle ihan sama. En itseni takia sitä ehdottanut, ja eihän pointti ollut että et saisi kesken pelien tähän ketjuun kirjoittaa.
Osallistun, kui pali laitetaan?Pitäisikö alkaa harkitsemaan kolehdin keruuta nykyisen päävalmentajan vapauttamiseksi? Kallekin on tunnettu nuukana miehenä, niin helpottuisi päätös kummasti.
Eiköhän jokainen tajua, ettei muuta vaihtoehtoa ole, Virtanen itsekin. Mikä uskottavuus olisi Virtasella aloittaa käskyttäjänä ensi kaudella? Tai mikä uskottavuus olisi seurajohdolla, jolla tämän jälkeen olisi vielä luottoa Virtaseen?Minä en henkilökohtaisesti näe yhtään vaihtoehtoa, että Veltsu saa jatkaa tämän jälkeen.
Ohhoh! (Kimmo Timosen äänellä)On tullut kuunneltua yle areenasta vanhoja jääkiekkokierroksia (lähinnä siksi että jakso kestää melkein neljä tuntia ja menee töissä mukavemmin kuin perus podcastit)
Tänään kun kuuntelin puolivälierien ensimmäistä kierrosta vuodelta -14 särähti korvaan Kimmo Kuhdan sanat Virtasesta joka osui aikalailla samaan myös tämän hetken Lukon kanssa (kuunneltavissa kohdasta 23.20 eteenpäin)
Urheiluilta: Jääkiekkokierros | Urheiluilta
Yle Areena - Enemmän kuin ehdit katsoa ja kuunnella. Yle Areenassa on tarjolla radio- ja televisio-ohjelmia, suoria lähetyksiä sekä ohjelmatiedot.areena.yle.fi
Ohhoh! (Kimmo Timosen äänellä)
SaiPahan hankki tuossa sarjassa jo 3-0 -johdon M. Virtasen Jypiä vastaan. Jyp kampesi sarjan vielä tasoihin, mutta Game 7:stä lähtivät lomille, lomps. Tässähän on vielä tosiaan riski, että meillä jumpataan vielä viikonlopun ylikin. Hyvin pieni tosin.
Tämä! Minäkin olin lapsenuskoinen ja oletin, että viisas ihminen kehittyy paitsi elämässä myös ammatissaan, ja jätin katkeroituneiden jypiläisten peloittelut omaan arvoonsa. Viime kaudella minulle kelpasi kyllä selitys siitä, kuinka korona veti Lukon kauden wc-pöntöstä alas. Sairastin samoihin aikoihin myös itse koronan, ja kesti yli kuukauden ennen kuin happi alkoi urheillessa kulkea. Nyt tätä 10 viikkoa kestänyttä kärsimysnäytelmää katseltuani on vähän hiipinyt mieleen sellainen spekuloiva ajatus, että olisiko joukkue kyykännyt sen viime kauden ennätysmäisen voittoputken jälkeen vielä pahemmin, jos sitä viimeistä koronakierrosta ei olisi koskaan tullut?erittäin pieni. Mietin vain, että jos viime syksynä puhuttiin Virtasen uudistumisesta valmentajana, niin nämä Kuhdan puheet jo tuolloin tarkoittaa että edes kymmenessä vuodessa Virtanen ei ole täysin uudistunut