Nyt pleijareihin jumpattu viikon verran. Tuloksena yksi tehty maali ja sekin pienestä kulmasta vastustajan molarin avustuksella. Valmentajana täys amatööri - harrastelija. Ulos. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Nyt mitataan organisaation vaatimustasoa. Antaisin jo tänään kenkää.
Kalle voisi lopettaa sen nyt.Tuon rosterin viisikkopelaaminen ei vaan voi näyttää tuolta kauden tässä vaiheessa.
Tämän kauden Lukko on eniten vajaa penkin takaa.
Enää ei ole hyppysellistäkään jäljellä siitä kiekkoa kontrolloivasta Lukosta, jonka Pexi loi.
Itse antaisin monoa tänään ja menisin vaikka Eepi-Kauvo kaksikolla lopun.
Ensi kaudelle sitten toivottavasti itse Caesarkin nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, ja lopettaa tämän luuserin liigauran.
Mitäköhän itse johtaja tekee ensi kaudella? Pellavapää on jo nähty...Tuon rosterin viisikkopelaaminen ei vaan voi näyttää tuolta kauden tässä vaiheessa.
Tämän kauden Lukko on eniten vajaa penkin takaa.
Enää ei ole hyppysellistäkään jäljellä siitä kiekkoa kontrolloivasta Lukosta, jonka Pexi loi.
Itse antaisin monoa tänään ja menisin vaikka Eepi-Kauvo kaksikolla lopun.
Ensi kaudelle sitten toivottavasti itse Caesarkin nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, ja lopettaa tämän luuserin liigauran.
Tämähän on sitä fanikulttuuria parhaimmillaan.Tänään jos tulee Pataan, fanit voisivat intohimoisten brittifutiskannattajien tapaan laulaa Markolle ”Sacked in the morning”.
Saataisiin siitä pyydettyä fanikulttuuria muualta Euroopasta myös Raumalle.
Pointti oli ainoastaan se, että maailman suurimmassakin lajissa ja sarjassa fanit kyllä näyttävät pettymyksensä voimakkaasti joukkueelle, jos tulos ei miellytä.Tämähän on sitä fanikulttuuria parhaimmillaan.
Ja Miika Wiimania myös, vaikkei valmentaja ollutkaan. Tai jos ei varsinaisesti laulettu, niin helvetisti ainakin buuattiin ja vihellettiin.Pointti oli ainoastaan se, että maailman suurimmassakin lajissa ja sarjassa fanit kyllä näyttävät pettymyksensä voimakkaasti joukkueelle, jos tulos ei miellytä.
Ja kyllähän tästä on Raumallakin historiaa:
Ika Lehkosta laulettiin pihalle.
Tänään jos tulee Pataan, fanit voisivat intohimoisten brittifutiskannattajien tapaan laulaa Markolle ”Sacked in the morning”.
Saataisiin siitä pyydettyä fanikulttuuria muualta Euroopasta myös Raumalle.
Den glider in?Mitä sitten lauletaan kun voitetaan?
Jos näin toimitaan ja ensi kausi päättyy floppiin, silloin Virtasen lisäksi tulee antaa kenkää myös Keisarille.Itse kallistun sille kannalle että lusitaan Veltsun kanssa loppuun, jos tuota termiä haluaa käyttää. Ensi kaudeksi se kovin nippu ja katsotaan miten käy. Viime kausi on täynnä kysymysmerkkejä, eikä Veltsu päässyt näyttämään parastaan. Tällä kaudella nähty jo parasta osaamista, mutta tämä lopun sulaminen on ihmeellinen. Kolmas kerta sitten toden sanoo yms. Vieläkin jaksan siitä jatkaa että Virta ei joka paikassa ole onnistunut, käytännössä Raumalla ja Kuopiossa ainoastaan. Ahokas oli jumalasta seuraava Kookoo-pestissä ja ekan Tepsi-kauden. Pennasellakin ollut surkea kausi. Rautakorvella useampi.
Vieläkin kuvittelen että nyt lähti kivi vierimään jostain syystä täysin väärään suuntaan, eikä sitä saatu pysähtymään.
Keisarille pitää antaa niin pitkä sopimus kuin Kalle vain haluaa sitoutua. Yksi liigan parhaista ellei paras UTJ, vitsailuista huolimatta. Jos heittelee tämmöisiä ajatuksia Kallen pois potkimisesta ilmoille, niin pitäisi heittää myös alustava veikkaus/arvaus kuka tilalle?Jos näin toimitaan ja ensi kausi päättyy floppiin, silloin Virtasen lisäksi tulee antaa kenkää myös Keisarille.
Isojen asioiden / päätösten keskellä on myös Caesar itse.
Näin se menee. Lukko ei olisi koskaan ollut lähelläkään sitä toista mestaruutta, jos urheilupuolta hoidettaisiin kuten pahimmat heinähangot ja tiki-soihdut käsissään heiluvat kannattajat täällä sitä hoitaisivat. Lukolla olisi vuosittain kolme eri hallitusta, kuusi urheilutoimenjohtajaa ja yhdeksän valmentajaa. Pekka Virtaa ei ainakaan voisi tituleerata mestarivalmentajaksi, ellei sitten olisi jossain muussa joukkueessa voittanut. Virran kohdalla toki nostan omankin käteni ylös virheen merkiksi, mutta toisaalta juuri Virran Peksin takia olen muuttanutkin suhtautumistani vähän vähemmän kärkkääseen suuntaan.Ylläolevan kuvauksen mukaan jos Keisari sais kenkää niin olisko sitten myös hallitus vaihdettava kun urheilutoimenjohtajan valinta meni vikaan? Ja jos seuraavakin hallitus tekee virheen niin kuka lähtee?