Tuota en oikein allekirjoita että JYP johto ajattelisi jotenkin toivotan toivotaan periaatteella, että onhan ennenkin toiminut, EN viittaa nyt sinun kirjoittamaan, mutta täällä kuin lukee osia postauksia niiden perusteella saisi käsityksen että JYPn johto on tunareita täynnä eikä tiedä mitä pitäisi tehdä, varmasti ne on ihan ammattitaitoisia ja jotain ovat onnistuneekin, ja tekevät varmasti nytkin järkeviä ratkaisuja.
Tuossa jälkimmäisessä olen täysin samaa mieltä Vaikka itse olen kääntymäsä Veltsun vapauttamisen kannalle, niin Ei se varmaan mikään ratkaisu ole se on enemmän sellain ihmeen odottamista, valmentajan vaihto ei ole kesken kauden oikein mikään ratkaisu eikä se tuota tulosta, ainakaan merkittävästi parempaan. potkuja ei pidän anaa potkujen antamisen ilosta tai miellytääkseen faneja tai yhtä/kahta pelaajaa.
Onhan tuo JYPn tilanne mystinen, periaattessa ne on ollut poikkeuksetta jokaisessa otelussa voitto taistelussa, mutta paletti leviää jossain vaiheessa, Patentti ratkaisua ei varmasti ole jos olisi se olisi jo tehty. matkaa on vielä jäljellä, mutta suunta on muututtava eikä se taida ihan viikossa ja kahdessa onnistuakaan, joten tiimalasi tyhjenee tämän kauden osalta,
Itsellä on tämän kauden osalta usko mennyt mutta toivon että asia ratkeaa ensi kaudeksi, uuden valmentajan kautta jos sopiva löytyy, se ehkä raikastaisi ilmettä ja tekemistä. mutta kuinka paljon omistuspuoli haluaa muuttaa, omaa näkemystään jatketaanko tätä suuntaa vai käännytäänkö aivan muualle. molemmat käy minulle, Selin mikä taitaa olla aika pieni mahdollisuus voisi olla tämän projekti jatkaja Virta myös. Mutta en pitäisi huonoan vaihtoehtona uuden aloittamista Lehterän olenkohan ensimmäinen kuka tämän nimen on nostanut esille? tai sitten Ville Niemisen kanssa koska Ville on mahdollista myös saada jukuri pestistä huolimatta jos saa päävalmentaja paikan, voisi olla raikas ja uudenlainen JYP