Tähtipakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Tämän pelin jälkeen ei ole vaihtoehtoja: hei hei Virtanen!
Kyllä, parhaimmillaan vielä tämän viikon aikana voisi tulla hifkmainen "The Tiedote".
Tämän pelin jälkeen ei ole vaihtoehtoja: hei hei Virtanen!
Jos Laurila on tuosta "puolustamisesta" jotenkin vastuussa niin painukoon Virtasen kuulapään kanssa a-junnuja luotsaamaan. Ei ole näihin kinkereihin.
Jos Laurila on tuosta "puolustamisesta" jotenkin vastuussa niin painukoon Virtasen kuulapään kanssa a-junnuja luotsaamaan. Ei ole näihin kinkereihin.
Eihän tätä enää mikään pelasta mutta ilman muuta tämän pelin jälkeen valmentaja vaihtoon. Huonommaksi ei mene ja saisi Virtanen arvoisensa joutsenlaulun.
Jos meillä olisi asiansa osaava TJ, tälläistä ei tapahtuisi tässä vaiheessa kautta. Eli riittää kun Tyni poistuu, ja hänen tilalleen kuka tahansa Pena.
Olen muuten täysin varma että Virtanen jatkaa sopimuksensa loppuun. Tämä on 100% tieto joukkueen ytimestä. Liian kallis olisi irtisanottavaksi.
Kolmas erä taas osoitti, että hyvin pelatessaan JYP olisi jopa valmis mestariksi tällä kaudella.
Jupa
Olen muuten täysin varma että Virtanen jatkaa sopimuksensa loppuun. Tämä on 100% tieto joukkueen ytimestä. Liian kallis olisi irtisanottavaksi.
Max on kehissä maanantaina. Ossi ei!
Toki kaikki voi karriutua ennen ensikauden alkua, mutta yritystä on kumminkin.