Virkkunen ULOS!

  • 38 262
  • 258

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Hassua, että esim. Arina taitaa olla kohtalaisen suuri sponssi Kärpille, niin miksi helkutissa pelipäivinä ja varsinkin kauden alussa ei ole isot banderollit ja liputukset Arinan toimipaikoissa.

Tätä Kärppien ja yhteistyökumppanien yhteistyötä voitaisiin kyllä lisätä. Ei vain liimailla laiskasti mainoksia peliasuun, vaan tehdään molempia hyödyntäviä tekoja. Nyt on sellainen fiilis, että sponsoreille riittää, että mainos on jossain kainalokuopassa ja voidaan sitten elvistellä johtajien kesken, että ollaan niin ykkösketjulaisia että. Samalla suuri yleisö jää paitsioon ja melkoinen potentiaali käyttämättä.

Konkreettinen teko Kärpiltä olisi panostaa kauden alussa hypen luomiseen. Isot aloitustapahtumat Valkeassa ja Ideaparkissa, mainoksia bussipysäkeille, banderolleja kaupungille, lippuja Tuiran silloilta Raksilaan asti. Tehtäisiin jokaiselle oululaiselle selväksi, että kausi on alkamassa. Somessa oma hypekampanja. Nyt olisi esim. kaiken korona-ankeuden keskellä voitu päivittää pelipaitaa ja luoda sitä kautta luontaista hypeä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muut seurat järjestävät näyttäviä kauden avaustilaisuuksia, missä on pelaajia ja valmentajia haastateltavana ja muuta ohjelmaa. Kärpät lähetti kausikorttilaisille 11 sekunnin videotervehdyksen Mikkolan Laurilta.
Posia, kun on paikka antaa sellaista: ei sentään se vielä räikeämmin suojatyöpaikassa hengaileva Mikkola kuitenkaan!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siirrän ainakin oman viestini tähän ketjuun, kun koskee toimitusjohtajaa.

Kyllä minä pidän arvossa paljon isompia asioita. Jos toimitusjohtajalle ruvetaan antamaan potkuja siitä syystä, että maalibiisi soitetaan viisi sekuntia väärästä kohtaan, sisääntulobiisi ei ole juuri itselle se sopiva, erätaukoviihdettä ei ole jne.., niin aika heikoilla ollaan. On kuitenkin syytä muistaa, että liikevaihto on kasvanut koko ajan(ilman koronaa), seura on menestynyt erinomaisesti urheilullisesti ja junioritoiminnan laatu häikäisee silmiä.

Minusta vaikuttaa siltä, että omakohtaiset huonot kokemukset vaikuttavat nyt hurjan paljon. Mittasuhteet vääristyvät. Tottakai olisi hienoa, jos ottelutapahtuma olisi viihdyttävämpi, halvempia lippuja olisi enemmän saatavilla ja toimitusjohtaja olisi kättelemässä yritysvieraiden sijaan tavallista rahvasta lihapiirakkakojun vieressä, edes joskus. Ja tottakai olisi hienoa, jos lihapiirakan rinnalla olisi muutakin syötävää tarjolla.

Minä olen kuitenkin ihan tyytyväinen, että tivolimestarin sijaan toimitusjohtajana on ammattilainen, joka hoitaa isot ja vaativat vastuut niin kuin Virkkunen on hoitanut. Toki parantaa saa edelleen. Minäkin olen huolissani laskevista yleisömääristä, ei siinä.

Ensinnäkin todella kärkkäästi luettelet "muka" syitä, miksi Virkkusta huudetaan tässäkin ketjussa ulos. Tiedät itsekin, että ne syyt ovat paljon suurempia, kuin maalilaulun alkaminen väärästä kohdasta.

Tässä ketjussa itsekin kehuin Virkkusen talousjohtamista, mutta kuten moni onkin tuonut ilmi, onhan Virkkunen toki saanut aika kultaista tietä kulkea, aijemman todella hyvän taloudellisen johtamisen vuoksi. Jos tosiaan miettii sitä viime kautta, kun Virkkunen ja Kärpät jätti oikeastaan kokonaan käyttämättä minkäänlaista talouspaikkaamista, kun katsomot oli tyhjinä, niin onhan se jo itsessään iso merkki siitä, että myös talousjohtajana Virkkunen ainakin viime kaudella epäonnistui. Mitä mieltä itse olet siitä, miksi minkäänlaisia innovatiivisia keinoja Kärpät ei käyttänyt viime kaudella paikkaamaan taloutta? Yhtään järkevää syytä en itse asialle keksi.

Toinen merkki on juuri tämä mainostuksen puute. Kyllähän lipputulot myös toisivat isoa rahaa seuralle. Jos Kärpät möisi 2000 irtolippua jokaiseen otteluun ja lipunhinta keskimäärin olisi vaikka 20 euroa (todellisuudessa kalliimpi), niin jokainen voi laskea montako sataatuhatta euroa se olisi lisää, per 30 ottelua. Siihen vielä lisäksi, kuinka paljon lisäkatsojat kuluttaisi hallissa rahaa. Ei näissäkään asioissa ihan pienistä summista puhuta.

Sitten kun päästään vielä siihenkin, että jossain vaiheessahan yhteistyökumppanitkin tajuavat, että Kärpät ei enää houkuttele yleisöä, eikä seuraajia ympärilleen, laskee myös yhteistyökumppaneiden näkyvyys siinä paidassa ja kaukalon reunassa, jolloin sen sponsoroinnin arvo ei ole yhtä korkea, kuin ennen.

Ennen koronaahan liikevaihto toki nousi vuosi vuodelta, myös Virkkusen ollessa johtajana, sitä en kiellä. Mutta kuten jo tuonne kirjoitinkin, nyt pitäisi tehdä enemmän kuin koskaan töitä sen eteen, että yleisö löytää hallille, mutta Kärpissä tehdään tällä hetkellä vähemmän töitä sen eteen, kuin koskaan. Miksi?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siirrän ainakin oman viestini tähän ketjuun, kun koskee toimitusjohtajaa.
Olisitkin siirtänyt vain oman viestisi. Nyt irroitit lainauksella minun viestini kontekstista. Vastasin lainaamassasi viestissä toisen nimimerkin kirjoitukseen. Sitä ei täällä eri ketjussa nyt huomaa. Ja näin syntyvät väärinkäsitykset. Ei hyvä.
Ensinnäkin todella kärkkäästi luettelet "muka" syitä, miksi Virkkusta huudetaan tässäkin ketjussa ulos.
En ollut kärkäs, ehkäpä humoristinen ennemmin. Tottakai tiedän, että perusteluja Virkkusen huonosta työstä on paljon muitakin kuin ottelutapahtumaan liittyvät. Nimimerkki, jonka kanssa keskustelin kuitenkin nosti esille nimeomaan ottelutapahtuman kehittymättömyyden, kun tiedusteli mielipidettäni siitä, onko oikeat äijät puikoissa. Sitähän ei tässä nyt huomaa, kun repäisit lainauksen irti kontekstista.
Kärpissä tehdään tällä hetkellä vähemmän töitä sen eteen, kuin koskaan. Miksi?
Mistä sinä tämän tiedät? Valtava työmäärä on ollut houkutella yritykset takaisin halliin. Kuten totesin, pelko työvoiman altistumisesta otteluissa on suurta.
Ja kyllä, myös yksityisasiakkaiden eteen pitää voida tehdä enemmän. En minä sitä puolustele. Olen itsekin ykstyisasiakas, joka on maksanut kausikortistaan 750€. Mutta väite siitä, että Kärpissä tehdään tällä hetkellä töitä vähemmän kuin koskaan ennen, on aikamoinen. Heijastelee hyvin Kärppien osion yleistä tunnelmaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mistä sinä tämän tiedät? Valtava työmäärä on ollut houkutella yritykset takaisin halliin. Kuten totesin, pelko työvoiman altistumisesta otteluissa on suurta.
Ja kyllä, myös yksityisasiakkaiden eteen pitää voida tehdä enemmän. En minä sitä puolustele. Olen itsekin ykstyisasiakas, joka on maksanut kausikortistaan 750€. Mutta väite siitä, että Kärpissä tehdään tällä hetkellä töitä vähemmän kuin koskaan ennen, on aikamoinen. Heijastelee hyvin Kärppien osion yleistä tunnelmaa.

Tiedän siitä, kun minulla on silmät päässä. Tiedätkö sinä ihan sitten tietona, että valtava työmäärä on yritysten houkutteluun käytetty? Eikö siellä kumminkin ole töissä joku, joka vastaa somesta ja mainostamisesta. Vai onko hänkin ollut niin kiireinen Kärkkäisten sun muiden kanssa? En minä ainakaan ole huomannut minkäänlaista todellista panosta houkutella yhtään ketään hallille. Pari mainosta taisi Facebookiin ilmaantua loppuviikosta. Janne Onnelakin otti twiitissään viime viikolla tähän kiinni:



Olin lähes varma, että luku 3740 olisi herättänyt toimistonväkeä, mutta turhaan. No, tulihan sinne yksi tapahtumamainos Facebookiin tänään.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitan tuohon alle @king of the jungle nimimerkin linkittämää tietoa Liigan talousasiat -ketjusta. Siitä saa pikkaisen lukemien kautta käsitystä siitä, miten Virkkunen on onnistunut päätyössään. Vielä kun oppisi olemaan hymistelemättä ja valitsisi oikeat biisit kotipeleihin:

Rajalan mukaan kassakeisareita huhtikuun lopussa olivat Kärpät 4,5 miljoonalla eurolla, Tappara 3,0 miljoonalla eurolla ja HIFK 2,3 miljoonalla eurolla.

Rajala kertoo, että Liigan vahvimmat tappiopuskurit on Kärpillä: sillä oli omaa pääomaa taseessa tilikauden lopussa 5,6 miljoonaa euroa.

Yli miljoonan euron tappiopuskuri oli HIFK:lla (4,9 meur), Tapparalla (3,0 meur), Lukolla (1,8 meur), HPK:lla (2,0 meur), Ilveksellä (1,7 meur) ja SaiPalla (1,2 meur).
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McTorso Hyvä tietää, että seura on vakaalla pohjalla edelleen. Et sinä siltikään millään lukemilla saa viime kauden reagoimattomuuksia Virkkusen papereista puhtaaksi. Aivan sama, vaikka olisi sata miljoonaa kassassa euroja. Silti viime kaudella olisi voitu tehdä enemmän, jotta tappioita olisi saatu pienemmiksi. Katseliko Virkkunen siis noita euromääriä, nosti jalat pöydälle ja totesi, että "tästähän tulee lepponen kausi, kun ei tarvi mitään tehdä"?
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Laitan tuohon alle @king of the jungle nimimerkin linkittämää tietoa Liigan talousasiat -ketjusta. Siitä saa pikkaisen lukemien kautta käsitystä siitä, miten Virkkunen on onnistunut päätyössään. Vielä kun oppisi olemaan hymistelemättä ja valitsisi oikeat biisit kotipeleihin:

Rajalan mukaan kassakeisareita huhtikuun lopussa olivat Kärpät 4,5 miljoonalla eurolla, Tappara 3,0 miljoonalla eurolla ja HIFK 2,3 miljoonalla eurolla.

Rajala kertoo, että Liigan vahvimmat tappiopuskurit on Kärpillä: sillä oli omaa pääomaa taseessa tilikauden lopussa 5,6 miljoonaa euroa.

Yli miljoonan euron tappiopuskuri oli HIFK:lla (4,9 meur), Tapparalla (3,0 meur), Lukolla (1,8 meur), HPK:lla (2,0 meur), Ilveksellä (1,7 meur) ja SaiPalla (1,2 meur).

Jos nämä lukemat ovat kokonaisuudessaan Virkkusen ansiota, silloin minä ainakin lopetan miehen kritisoimisen. Jos jaksamme vielä 5 vuotta katsella Tommia, niin näillä lukemilla ostamme Kärpille vaikka uudet fanit! Hienoa työtä Toimisto!
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Laitan tuohon alle @king of the jungle nimimerkin linkittämää tietoa Liigan talousasiat -ketjusta. Siitä saa pikkaisen lukemien kautta käsitystä siitä, miten Virkkunen on onnistunut päätyössään. Vielä kun oppisi olemaan hymistelemättä ja valitsisi oikeat biisit kotipeleihin:

Rajalan mukaan kassakeisareita huhtikuun lopussa olivat Kärpät 4,5 miljoonalla eurolla, Tappara 3,0 miljoonalla eurolla ja HIFK 2,3 miljoonalla eurolla.

Rajala kertoo, että Liigan vahvimmat tappiopuskurit on Kärpillä: sillä oli omaa pääomaa taseessa tilikauden lopussa 5,6 miljoonaa euroa.

Yli miljoonan euron tappiopuskuri oli HIFK:lla (4,9 meur), Tapparalla (3,0 meur), Lukolla (1,8 meur), HPK:lla (2,0 meur), Ilveksellä (1,7 meur) ja SaiPalla (1,2 meur).
Heh heh, vai että hymistelyt nyt suurin ongelma. Edes Virkkunen ei saa sellaista talousjättiä kuin Kärpät muutamassa vuodessa ajettua ahtaalle. Junno loi niin hurjan pohjan, että hänen seuraajansa saavat nauttia sen hedelmistä pitkään, esim. Qstock-diilikin oli JJ:n junailema. Sen sijaan Virkkunen on kyllä huonontamassa seuran imagoa, vetovoimaa ja suhtautumista kannattajiin nopeammin kuin ensilumen sataminen Ouluun syyskuussa.

Edit. Varmasti Virkkunen osaa talouspuolta hoitaa, mutta se on ehdoton vähimmäisvaatimus tuolla paikalla Kärppien tasoisessa organisaatiossa. Urheiluseuran johtaminen vaan on paljon muutakin kuin mitattavien faktoreiden tuijottamista.
 
Viimeksi muokattu:

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Heh heh, vai että hymistelyt nyt suurin ongelma. Edes Virkkunen ei saa sellaista talousjättiä kuin Kärpät muutamassa vuodessa ajettua ahtaalle. Junno loi niin hurjan pohjan, että hänen seuraajansa saavat nauttia sen hedelmistä pitkään, esim. Qstock-diilikin oli JJ:n junailema. Sen sijaan Virkkunen on kyllä huonontamassa seuran imagoa, vetovoimaa ja suhtautumista kannattajiin nopeammin kuin ensilumen sataminen Ouluun syyskuussa.

Höh, minä kun ehdin luulla, että Kärpät on vakavarainen seura pelkästään Virkkusen ansiosta. Propagandaministeri McTorso onnistui jymäyttämään minua jälleen kerran!

Vakavasti ottaen tämä tietty käyttäjä taitaa olla ainoa, joka uskoo noihin omiin höpötyksiinsä. Pidän hulluna tuollaista henkilöpalvontaa varsinkin, kun se sokea Reettakin näkee ettei Kärppien tuote voi hyvin. Yleisömäärä laskee mutta ehkä se on pakollinen paha siihen tautiin, joka toimistoa vaivaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos jaksamme vielä 5 vuotta katsella Tommia, niin näillä lukemilla ostamme Kärpille vaikka uudet fanit! Hienoa työtä Toimisto!
Heh heh, vai että hymistelyt nyt suurin ongelma. Edes Virkkunen ei saa sellaista talousjättiä kuin Kärpät muutamassa vuodessa ajettua ahtaalle. Junno loi niin hurjan pohjan, että hänen seuraajansa saavat nauttia sen hedelmistä pitkään, esim. Qstock-diilikin oli JJ:n junailema. Sen sijaan Virkkunen on kyllä huonontamassa seuran imagoa, vetovoimaa ja suhtautumista kannattajiin nopeammin kuin ensilumen sataminen Ouluun syyskuussa.
Propagandaministeri McTorso onnistui jymäyttämään minua jälleen kerran!

Vakavasti ottaen tämä tietty käyttäjä taitaa olla ainoa, joka uskoo noihin omiin höpötyksiinsä. Pidän hulluna tuollaista henkilöpalvontaa varsinkin, kun se sokea Reettakin näkee ettei Kärppien tuote voi hyvin.
Virkkusen päävastuualue on talous. Kärppien talous on hoidettu loistavasti. Noiden lukujen luulisi lopettavan tai ainakin hillitsevän vaatimuksia potkuista. Mutta ei se tietenkään niin mene. Ei auta, että hoitaa tärkeimmän velvoitteensa loistavasti, kun ei osaa huolehtia imagosta, eikä faneista. On se melekosta!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Virkkusen päävastuualue on talous. Kärppien talous on hoidettu loistavasti. Noiden lukujen luulisi lopettavan tai ainakin hillitsevän vaatimuksia potkuista. Mutta ei se tietenkään niin mene. Ei auta, että hoitaa tärkeimmän velvoitteensa loistavasti, kun ei osaa huolehtia imagosta, eikä faneista. On se melekosta!

Suurista seuroista Kärpät laski pelaajabudjettia eniten, peräti 0.8 miljoonaa, joten ei se talous silloin kovin loistavasti ole hoidettu, jos samaan aikaan muut isot seurat jatkavat lähes samalla budjetilla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suurista seuroista Kärpät laski pelaajabudjettia eniten, peräti 0.8 miljoonaa, joten ei se talous silloin kovin loistavasti ole hoidettu, jos samaan aikaan muut isot seurat jatkavat lähes samalla budjetilla.
Kärpillä on isoin kassa (4,6 miljoonaa) ja eniten omaa pääomaa taseessa (5,6miljoonaa). Nuo luvut kertovat taloustilanteen olevan Liigan paras. Se, että Kärpät lähtee Virkkusen johdolla tähän koronan jälkeiseen kauteen maltillisella pelaajabudjetilla, kertoo enemmän positiivista kuin negatiivista viestiä talousosaamisesta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpillä on isoin kassa (4,6 miljoonaa) ja eniten omaa pääomaa taseessa (5,6miljoonaa). Nuo luvut kertovat taloustilanteen olevan Liigan paras. Se, että Kärpät lähtee Virkkusen johdolla tähän koronan jälkeiseen kauteen maltillisella pelaajabudjetilla, kertoo enemmän positiivista kuin negatiivista viestiä talousosaamisesta.
Kaikessa säästetään -mentaliteetti ei ole omiaan palvelemaan oman joukkueen kannattajia, eli maksumiehiä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Propagandaministeri McTorso onnistui jymäyttämään minua jälleen kerran!
Tällaiset letkautukset kertovat kyllä vahvaa viestiä siitä, etteivät asia ja argumentit ole kirjoittajalla kummoisesti hallussa. Se ei tietenkään poista oikeutta vaatia potkuja Virkkuselle, joten anna mennä vaan!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikessa säästetään -mentaliteetti ei ole omiaan palvelemaan oman joukkueen kannattajia, eli maksumiehiä.
Onneksi asia ei ole säästämisen osalta ihan noin karu. Tunnistan kuitenkin tuon ongelman. Tuo ”piheys” on varmastikin pitkälti suurmestari Junnon perintöä.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Suurista seuroista Kärpät laski pelaajabudjettia eniten, peräti 0.8 miljoonaa, joten ei se talous silloin kovin loistavasti ole hoidettu, jos samaan aikaan muut isot seurat jatkavat lähes samalla budjetilla.

Kärpissä on muihin seuroihin verrattuna hoidettavanaan Suomen suurimpiin kuuluvat festari Qstock, joka Oulun Kärpistä riippumattomista syistä jouduttiin peruttamaan. Joku hyvästä taloudenpidosta perillä oleva henkilö voi kertoa miten tuo Qstockin aiheuttama tappio olisi voitu välttää.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Virkkusen päävastuualue on talous. Kärppien talous on hoidettu loistavasti. Noiden lukujen luulisi lopettavan tai ainakin hillitsevän vaatimuksia potkuista. Mutta ei se tietenkään niin mene. Ei auta, että hoitaa tärkeimmän velvoitteensa loistavasti, kun ei osaa huolehtia imagosta, eikä faneista. On se melekosta!
TV ei ole epäonnistunut talouspuolessa, vaan pelannut ennemminkin varman päälle operoiden liigaseuroista parhaan talousalueen mahdollistamilla työkaluilla. Puhuisin, että mennään jarru päällä, kun rahkeita olisi rakentaa varmasti menestyvä joukkue. Mutta ollaan vaan Euroopan paras kasvattajaseura, viis faneista, katsojista, imagosta ja menestyksestä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi asia ei ole säästämisen osalta ihan noin karu. Tunnistan kuitenkin tuon ongelman. Tuo ”piheys” on varmastikin pitkälti suurmestari Junnon perintöä.
Junno oli tarkan markan mies. Virkkusen onkin fiksua jatkaa samoilla linjoilla, mutta uudistumiseen on pystyttävä.

Näin korona-aikaan pystyn ainakin itse antamaan siimaa talouspuolen asioissa. Tilanteen normalisoituessa odotan kuitenkin myös Kärpiltä toimenpiteitä sen suhteen, että ihmisiä alkaisi jälleen kiinnostamaan lätkä paikan päällä. Ilkka Mikkolan kommentti: "Toivotaan, että yleisö löytää hallille." tiivistää kyllä hyvin sen, että vähään tyydytään.

Kannattajia aliarvioidaan mielestäni liian rankasti. Sponsorit ovat painaneet ohituskaistalta lujaa ohi. Puupenkit pois, hinnat ylös, kioskipalvelut luokattomia etc. Ottelutapahtuma ei houkuta ihmisiä halliin. Satunnaiskatsojat vähenevät kausi kaudelta.

Olen jopa tyytyväinen siihen, että yleisö nimenomaan ei ole löytänyt suuremmissa määrin hallille. Ehkä toimiston silmät avautuvat siihen, että ottelutapahtuma ei ole houkutteleva.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Toin Kärppien talousluvut pöytään. Kerroin kenen vastuualueella talous on. Puhdasta faktaa ja minua kutsutaan propagandaministeriksi.
Niin toit, mutta ainakin itse kritisoin sitä, jos sinisilmäisesti väität noita lukuja puhtaasti Virkkusen ansioiksi, kun otetaan huomioon Junnon pohjatyö ja muut taustatekijät. Taloutta voi hoitaa tyylillä ilman että muu kärsii.

Tuo nimitys lähinnä nauratti, mutta itse en sitä käyttänyt, enkä ehkä käyttäisi tässä yhteydessä kuitenkaan - saathan toki tuoda lukuja ja perustella niitä myös Virkkusen puolustukseksi.

Edit. Humlilta erinomainen teksti tuossa yllä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Virkkunen on firmojen mies, joka elää ihan eri todellisuudessa kuin tavallinen kansa. Ei kukaan kiistä, että Junnon ja Arposen luoma dynastia voi taloudellisesti huonosti. Silloin valettiin perusta, johon Virkkusen oli hyvä pohja rakentaa toimintaa.

Urheilu ja jääkiekko on viihdebisnestä. Ei se , että osaa hoitaa pisnistä tee Virkkusesta hyvää viihdebisnes johtajaa.
Virkkusen ote tavallisesta jääkiekon kuluttajasta on kirpoamassa.
Takana on ne ajat , kun Raksilassa soi kirkonkellot ja keskiarvo yleisömäärissä pyöri 5500 paikkeilla. Ne ajat kun muistaa, ei voi olla tyytyväinen tähän hetkeen.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Tällaiset letkautukset kertovat kyllä vahvaa viestiä siitä, etteivät asia ja argumentit ole kirjoittajalla kummoisesti hallussa. Se ei tietenkään poista oikeutta vaatia potkuja Virkkuselle, joten anna mennä vaan!

Voit toki korjata jos olen väärässä mutta kuulostaa kovasti siltä, että sinä väität näiden kerrassaan mahtavien summien kertyneen pelkästään Virkkusen aikana? Toki jos olen ymmärtänyt väärin ja nämä lukemat ovat pelkästään Virkkusen ajalta toimitusjohtajana, niin toivottavasti mies jatkaa samanlaisten summien takomista ja rakennetaan kohta omalla rahalla areena Ouluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös