Mielenkiintoista, jos fanien pitäisi ehdottaa nimiä uudeksi toimitusjohtajaksi. Kyllä kritiikkiä pitää voida kohdentaa myös Virkkusen toimintaan, ja sillähän homma kehittyisi, jos kritiikistä jotain joskus opittaisiin. Vaan Kärpät on kuin herätysliike, jossa sisältäpäin ei nähdä mitään ongelmia, vaikka kuinka ulkoa niitä huudettaisiin ja sormella osoitettaisiin.
Virkkunenhan on mitä pätevin pukumies hommaan ja toimi itse aiemmin hallituksen puheenjohtajana. Kärppäkonsernin taloudelliset tulokset puhuvat kyllä puolestaan, miinus viime vuosi, jota ei kyllä edes yritetty paikata innovatiivisin keinoin kuten monet muut liigaseurat.
Vaan minun mielestäni Virkkunen on nyky-Kärppien mukavoitumisen henkilöitymä. Helppo valinta pestiinsä, hajuton ja mauton yritysjohtajan näköinen mies joka hoitaa hommat ja pitää talouden kunnossa, mutta se junnomainen intohimo puuttuu, mikä näkyy ylenpalttisena valjuutena koko Kärpissä.
Päin persettä menee se pääsarjan kiekkotuote, jonka pitäisi olla koko Kärppäkonsernin ydin ja sydän ja jota varten Kärpät ylipäätään toimintaansa pyörittää. Tommi ei ehkä ole suoraan vastuussa huonoista peliesityksistä, mutta isossa kuvassa kaikki langat ovat kyllä lopulta hänen käsissään. Miksi seuran työntekijöinä on markkinointi- ja viestintäihmisiä, mutta molemmat, sekä markkinointi että viestintä ovat pääsääntöisesti ala-arvoisia verrattuna muihin kärkiseuroihin? Miksi seuran työntekijänä on ottelutapahtumasta vastaava Mikkola, mutta ottelutapahtuma itse vastaa suomisarjan pesistä? Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Vain Kärpille on enää epäselvää, että jotain tarttis tehdä. Ellei lauantain liiga-avaus ole Raksilassa loppuunmyyty, miltä nyt näyttää - varsinkin jos jäädään siitä tuhansia katsojia - niin toivon, että edes jonkun silmät avautuisivat.