Mainos

Virallinen uho- ja kehuketju. Nosta itseäsi tai jotain muuta!

• 5 182
  • 75

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Suomalaiset ovat negatiivista ja pessimististä kansaa. Jos joku sanoo jossain vaiheessa tykkäävänsä vaikka itsestään tai saavutuksistaan, hänet ammutaan välittömästi alas. Ja aika isolla tykillä. Jos taas kehuu jotain muuta ihmistä tai asiaa, alas pudotetaan yhtä varmasti, mutta ehkä aavistuksen pienemmällä aseella. Kivaa ei saa olla. Tyytyväinen ei saa olla. Kaikki voi huomenna vielä kääntyä huonoksi.

Haluaisinkin nähdä tässä ketjussa silmittömiä kehuja ja ihailunosoituksia ihan mistä tahansa aiheista. Vailla kritiikin häivääkään. Voit kehua itseäsi, naapuriasi, omaa joukkuettasi, suosikkipelaajaasi, tai -bändiäsi. Mitä tahansa mieleen tuleekaan, ilman rajoja. Positiivisuus rulettaa!

Aloitan homman itsekehuilla:

-Nostan nykyään penkkipunnerruksessa 100 kilolla 8-10 toiston sarjoja! Se on hienoa! Enhän minä huvikseni, perkele, treenaa.

-Olen törkeän hyvä kuski. Sompailen V6 -tykilläni joka paikassa vähintään 80 km/h, sillä hallitsen auton täydellisesti kelistä riippumatta. Autossa on voimaa, hyvät hallintalaitteet ja muuta kivaa, kuten luistonesto. Ajaessani lujaa huudatan stereoita perkeleen lujaa ja viihdyn mainiosti. Hienoa!

Vähän muillekin:

-Tuomo Ruutu on loistava pelaaja, SM-liigan valovoimaisin tähti tällä hetkellä! Näin minun mielestäni.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Markus Selin

En väitä, että Solar Films olisi vain Markus Selinin tuotos, mutta
on äijässä huimaa tatsia. Väittäisin nerommaksi kuin T.J. Särkkä.

Omassa elokuvakerhossamme on aina riemu päällä ihan
kybällä, kun näytetään Häjyt, Levottomat tai Minä ja Morrison
-leffoja.

Suomessa voi näköjään tehdä ilman taiteellista angstia ihan
toimivia elokuvia, joissa on juoni, hieno toteutus ja kunnon
näyttelijät.

Loistavaa Markus! Tuleekohan Rennyn Mannerheim-eepos
Solarilta kanssa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: bisnesman rules!

Viestin lähetti bisnesman

MINÄ haluan olla isona JHAG2!

Minä haluan olla bisnesman2!

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Minä en näe tarvetta kehua itseäni millään keskustelupalstalla. Haluan olla isona teemu_s. Vaikka sitten tavis mutten usko, onhan pääkaupunkiseudun Suuret Miehet kuten Lipponen ja Matikainenkin Itä-Suomesta! ;-)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti teemu_s
Minä en näe tarvetta kehua itseäni millään keskustelupalstalla. Haluan olla isona teemu_s. Vaikka sitten tavis mutten usko, onhan pääkaupunkiseudun Suuret Miehet kuten Lipponen ja Matikainenkin Itä-Suomesta! ;-)

Kehu vaan!
Kato, nyt kaikki likoon. Katto sit mitä tuli kirjoitettua. Ja hyväksyy totuuden.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ylivertainen uho -ja rinnanpaukutus

Niin, vaikka en olekaan Kärppä-fani, totean oman ylivertaisuuteni kertomalla, että näin eilen pelissä MIKKO ALATALON livenä, mikä saattaa esimerkiksi JHagin HIFK-henkisen testosteronipullistelun suorastaan mattinykäsmäiseen valoon.

muaddib

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ylivertainen uho -ja rinnanpaukutus

Viestin lähetti muaddib
Niin, vaikka en olekaan Kärppä-fani, totean oman ylivertaisuuteni kertomalla, että näin eilen pelissä MIKKO ALATALON livenä, mikä saattaa esimerkiksi JHagin HIFK-henkisen testosteronipullistelun suorastaan mattinykäsmäiseen valoon.

muaddib
Mikko haluaa eduskuntaan. Laittaa piru minullekkin tiedotteitaan missä milloinkin mennään. Ihan niinkuin minua kiinnostaisi.

Nykäsmatista, kuinka kauan masa viihtyy epsanjassa? Onko se siellä vielä, vai käytettiinkö sitä Espanjassa jutuntekomatkalla ja sit piilotettiin Jyväskylään? Onko Mervi ottamassa Mattia takas? Vastaus löytynee tulevista seiskoista. Veikkampa että ei.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Sharks on MAAILMAN PARAS!!!

1) Maailman paras kapteeni
2) Maailman paras hyökkäys
3) Maailman välttävin puolustus
4) Maailman paras maalivahti
5) Maailman paras valmennus
6) Maailman paras joukkueenjohto
7) Maailman paras yhteishenki
8) Maailman paras fani (minä)

Nii.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Lounaskahvilani Malmilla on ollut pystyssä jo kaksi kuukautta ja olen pystynyt maksamaan työntekijöille jopa liksat. Eukolle ei onneksi tarvitse maksaa vaikka hän on myös siellä duunissa. Olen v-tun ylpeä tästä.
Tauno Palo on The Man ja ehkäpä joulupukki tuo hänen levynsä lahjaksi. Klamydian "Suomi on sun" plätty ei ehkä ole taiteellinen suurteos, mutta rahat sen myynnistä menevät sotaveteraaneille. Siitä pojot jätkille.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
Tauno Palo on The Man ja ehkäpä joulupukki tuo hänen levynsä lahjaksi. Klamydian "Suomi on sun" plätty ei ehkä ole taiteellinen suurteos, mutta rahat sen myynnistä menevät sotaveteraaneille. Siitä pojot jätkille.

Sanoppa muuta!
Hatun nosto sinne Vaasaan päin, levy tulee ens viikolla ja lupaan soitella sitä joka lähetyksessäni.
Hyvän asian puolesta voi uhrautua!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on pakko mainita, että Einsteinin mukaan olen älykkäämpi, kuin 98% ihmisistä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
muaddib: Olen sanaton. Ja ketjun henkeen sopivalla tavalla en jää tuleen makaamaan voivotellen, vaan haen positiivisuutta ja kehun sinua:

Samalle palstalle kirjoittava nimimerkki muaddib on nähnyt LIVENÄ Mikko Alatalon! Sellainen fiilis tuli, että vähän niinkuin olisin ollut itsekin mukana...juunou. Kun esmes James Bond kellistää uuden daamin, niin minä -lapsellinen kun olen- tuuletan tätä avoimesti kuin maalia. Tulee sellainen tunne, että yhdessähän me se tehtiin!

Klamydialle pojot täältäkin, uljasta.

Nyt tekisi mieli kuunnella porilaisten marssi. Ei onnistu. Onneksi liigassa pelaa porilaisten farssi eli Ässät. Njeh, njeh....silleen pilke silmäkulmassa heitin tuonkin.

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäkin kehuisin itseäni, mutta kun olen niin vaatimaton. Kenties maailman vaatimattomin...

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hohhoo, Pate vei viimeisessä viestissä ennen omaani kirjaimet näppikseltäni. Olisin nimittäin kertonut olevani maailman nöyrin mies, mutta pitänee jättää sanomatta. Sen sijaan voisin sanoa olevani pohjoismaiden viilein tyyppi.

Ja ketjun henkeen kuuluen voisin sanoa olevani pollea monitaitoisuudestani eli siitä, kun olen niin sairaan taitava niin sairaan monessa asiassa. Olen taitavahko käsistäni, musikaalinen, urheilullinen, osaan laittaa ruokaa, siivota ja vaihtaa renkaat, sekä uskallan sanoa sen mitä ajattelen. Lisäksi omaan suunnattoman hyvän huumorintajun.

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Pohjanmaalta tulee kaikki hyvä: nöyryys, vaatimattomuus ja minä!

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minussa yhdistyy ihanteellisella tavalla hellyys ja rajuus. Muutenkin olen kyllä loistoukko, jonka kanssa on vissiin pääsääntöisesti loistavaa hengailla. Myöskään ei sovi unohtaa, että olen voittanut jalkapallossa kultamitalin, vaikka aloitin joukkueessa pelaamisen 27 vuotiaana.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Mulla on aivan h*levetin iso mulukku! Sitä on kiva heilutella, jopa kusella käynti sen kanssa on kivaa!

Mulla on hyvä viinapää! Täts it!

Minä osaan piereskellä todella iloisia pieruja, jotka ovelasti eivät aluksi haise pahoilta ollenkaan, mutta auta armias, jos et älyä avata välittömästi varoitustörähdyksen jälkeen auton ikkunaa, vaan jäät odottelemaan sulo tuoksuja. Haju on läpitunkeva!

Mulla on kaikkea mitä poikamies voi toivoa. Hyviä kavereita, rahaa, naisia ja jo mainittu iso mulukku!

*ei naurumerkkejä*

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Black Adder

Mulla on kaikkea mitä poikamies voi toivoa. Hyviä kavereita, rahaa, naisia ja jo mainittu iso mulukku!

Jumaleissön Sä olet mies syntynyt onnellisten tähtien alla. Mitä muuta voi mies toivoa. Ei mitään! Jos mainittu mulukku on riittävän röyhkeän kokoinen, ei tulevaisuudessa juuri duunitkaan Sulla paina. Käyt korvausta vastaan vilauttamassa sitä rahvaan äimisteltäväksi, niin leipäsi on taattu.

Äläkä hyvä mies pilaa lupaavaa uraasi nappaamalla kylkeesi jonkun daamin. Kuljet omia polkujasi mulukkusi kanssa ja nautit elämästä. Käärmeesi pitää kyllä huolen, että niitä naisia, kavereita ja hilloa riittää jatkossakin. Muistat vain elvistellä naisseurassa miehuutesi suurta muutoskasvua erektion saatuessa, niin pidät huolen naisväen hapensaantivaikeuksista. Ja muista pokka. Et pidä käärmettäsi olevinaan juuri minään verrattuna sänkytaitoihisi, niin päivääkään ei Sun tarvitse tehdä oikeita duuneja. Sähän olet mieskunnan lahja himokkaalle naiskunnalle. Ja keksi sille nimi, sillä kaikella suurella on nimi.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kuokkavieras on kuningas!
Kuokkavieras uskaltaa huutaa, jos neljäsataa muutakin huutaa.
Kuokkavieras uskaltaa riehua, jos naaman edessä on liina.
Kuokkavieras uskaltaa lyödä taksia, jos joku muukin lyö.
Kuokkavieras uskaltaa riehua, jos on rautaketju mukana.
Kuokkavieraalla on mielipide, jonka se on kuullut telkkarista.

Kunnioittakaa kuokkavieraita! Heillä on asiaa!

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän varsin helmi idea, asiaa. Harvinaisen nöyrää porukkaa vain täällä on, hyi teitä.

Aloitetaan kehuminen Jatkoajasta: Loistava palsta täynnä toistaan täydellisempiä kirjoittajia, uskomatonta.

Sitten rakkaimpaani, siis itseeni. Olen omasta mielestäni huippuälykäs, vaatimaton ja harvinaisen usein oikeassa, eli aina.

Mikko Alatalo livenä on silti jotain sellaista, jota ilman en voi sanoa eläneeni, joten vailla tavoitteita ei elämäni tästäkään lähtien ole.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minussa on MUNAA isolla K-kirjaimella, koska olen elämäni aikana nähnyt LIVENÄ seuraavat esiintyjät:

- Abba
- Arrows
- Alwari Tuohitorvi
- BeeGees
- Bat & Ryyd
- Thin Lizzy
- Uriah Heep
- Suzi Quatro
- Sweet
- Slade
- Status Quo
- Deep Purple
- Led Zeppelin
- Black Sabbath
- Kiss
- Motörhead
- Bachman-Turner-Overdrive
- Tina Turner
- Mud
- Blondie
- Alice Cooper
- Twisted Sister
- AC/DC
- Middle of the Road
- Hurriganes
- Hullujussi
- Paradise
- Wigwam
- Mungo Jerry
- Brownsville Station
- Geordie
- Mott The Hoople
- Moody Blues
- Canned Heat
- T.Rex
- Michael Schenker Group
- Rainbow
- Transvision Vamp
- Kraftwerk
- Rautiainen & Trio Niskalaukaus
- Slack Alice
- Sailor
- Sielun Veljet
- Hassisen Kone
- Eppu Normaali
- Popeda
- Juice & Coitus Int
- Kari Peitsamo
- Honey B & T-bones
- Nylon Beat
- Rasmus
- Detective
- Jean-Michael Jarre
.. ja tuossa oli vasta alkua, kirjoitin ne tosta vaan nopeesti näppituntumalta... viinan tuhoomat aivosolut tekivät tässä vaiheessa barrikaadin listaan nopeeseen jatkumiseen.

Sitten kehuisin erästä taksikuskia vuodelta 1988, tammikuussa. Oli tapahtunut hirveä kolari Luukin uloilualueen risteyksen liittymän kohdalla.
Kun saavuin autollani paikalle, minua kohtasi uskomaton näky:
Kolme auton romua oli sikín sokin pietareella, yksi niistä paloi. Kun pysäytin oman autoni, niin näin tämän: joku yrittää selkeesti antaa tekohengitystä jäisessä maassa makaavalle pikkutytölle. Se joku oli n. 30-vuotias taksikuski. Hän oli siinä onnetomuudessa osallisena... oli selvinnyt siltä autostaan mäjäyksen jälkeen ulos ja sen jälkeen repinyt sen pikkutytön siitä palavasta autosta ulos rikkomalla auton takalasin. Se taksikuski nimittäin antoi sitä tekohengitystä kuolemankielissä olevalle tytölle yksikätisenä... toinen käsi oli leikkautunut irti olkapäästä lähtien siinä rytäkässä.
Silminnäkijänä todistan vielä tänäänkin, että se mies alkoi vuotaa verta oikein roiskuten siitä kädentyngästään VASTA kun ensimmäinen ambulanssi tuli paikalle, ja se tyttö oli elvytetty niillä yksikätisen taksikuskin puhalluksilla!

Se taksarikin jäi henkiin... jos ihminen on kovassa shokissa, niin eikö silloin verenkierto toimi? Tuli vaan tuosta tilanteesta mieleen, kun en ole mikään verenvuotojen expertti?

Carlos

Jäsen
Minä olen kaikinpuolin niin yliluonnollisen täydellinen olento, että en katso edes tarpeelliseksi alkaa listaamaan meriittejäni täällä teidän luusereiden joukossa. Olen yksinkertaisesti paras. Kaikessa. Ainoa asia mitä en osaa, on virheiden tekeminen.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
En mää nyt tiedä ooksmä mitenkään hyvä...

Mä nyt käyn kaupassa ja vien koiran kuselle ja sit mä vähän siivoon ja pesen pyykit ja silleen. Niin, teen mä vähän ruokaakin ja sit mä meen skidien kanssa IFK:n lätkämatseja tsigaan ja joskus jotain klubin futismatsejakin.
Oon mä joskus ikkunatkin pessy ja vähän imuroinukin ja omat paidatkin silittäny oon. Osaan mä vaihtaa lamputkin ja sulakkeet ja sit mä osaan tankata autonkin. Niin on mulla pari kukkaa tuoll partsullakin ja korjaammä lasten housut ja parsin niitten sukat, mut emmä tiedä ny sitten et ooksmä mitenkään erikoisen hyvä.

Mä oon funtsinu et mä hankin mankelin.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Minussa on MUNAA isolla K-kirjaimella, koska olen elämäni aikana nähnyt LIVENÄ seuraavat esiintyjät:

Voi viddu!

No minussa on munaa, koska seuraavat tyypit ovat elämänsä aikana nähneet livenä MINUT! Ei tosin missään esityksessä.

-The Pentti
-Urkki
-Manu
-se pahuksen palokärki samassa linnassa
-Aatos Erkko
-Saukko Niinistö
-Iippo Vinetto
-Kanervan Ike (en saanut kiinni, olisin lyönyt)
-Tanja Karpela (en saanut kiinni, olisin... ;)
-Jaakko Lassila
-Mato Valtonen
-Seppo Mäkelä
-Keke Rosberg
-Mikko Kivinen
-Annuli
-Prince
-Juice Leskinen
-jne, jne.

-pahuksen moni tyttö pitkin maailmaa

...että sillensä!

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska tänään oli koulussakin puhetta siitä, miten suomalaiset ovat juuri sellaista pessimististä kansaa, jotka aliarvioivat itseään, kehaisen hieman itseäni todistaakseni edellä olevan ainakin hetkittäisesti vääräksi minun kohdallani.

Minä olen oikeasti hyvä improvisoimaan ja keksimään juttuja. Minulla on myös monta hyvää ystävää, ja parasta siinä onkin se, että myös minä olen näille ystäville erittäin tärkeä. Ja senhän täytyy siis kertoa siitä, että minä itse olen hyvä ystävä, ja minusta pidetään!

Lisäksi onnistuin omaan normaali tasooni nähden niin hyvin matematiikan kokeessa, (lyhyt matematiikka ja numeroksi 7½...), että melkein rakastuin itseeni uudelleen. Psykologian kokeessa puolestaan kirjoitin viiden pisteen esseen, ja äidinkielen tunnilla tein suht onnistuneen mielipidetekstin perusteluineen, ja sen esittelykin sujui kohtuullisesti. Muusta koulumenestyksestä vaikenenkin sitten ainakin toistaseksi...

Ja niin, tänään onnistuin vielä keksimään aivan mielettömän hyvän joululahjan eräälle kaverilleni.

Öö... Enempää en sitten edes halua/osaa itseäni rakastaa. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy