Mainos

Virallinen uho- ja kehuketju. Nosta itseäsi tai jotain muuta!

• 5 184
  • 75

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Predator veti aika pahaa esiintyjäkaartia joten en nyt noita suomi-iskelmän tähtiä luettele jotka olen nähnyt.

Kissoista. Kissani (eetu nimeltään muuten painaa jotain 5-7 kg välillä) on kulmakunnan kauhu. Tappannut satoja pikkulintuja, rottia (isoin hännästä kuonoon noin 45 cm tämä kiusankappala söi pannuhuoneemme alta kaiken styroksin kunnes päivät päättyi), rusakon ja kyykäärmeen (tapahtumasta löytyy kiva kuvasarja). Taittaisi niskat jokaiselta katilta joka eteen tuotaisiin. Varokaa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kapa76
Predator veti aika pahaa esiintyjäkaartia joten en nyt noita suomi-iskelmän tähtiä luettele jotka olen nähnyt.

Kissoista. Kissani (eetu nimeltään muuten painaa jotain 5-7 kg välillä) on kulmakunnan kauhu. Tappannut satoja pikkulintuja, rottia (isoin hännästä kuonoon noin 45 cm tämä kiusankappala söi pannuhuoneemme alta kaiken styroksin kunnes päivät päättyi), rusakon ja kyykäärmeen (tapahtumasta löytyy kiva kuvasarja). Taittaisi niskat jokaiselta katilta joka eteen tuotaisiin. Varokaa.

Tuohon ei voi kun todeta että kissasi onneksi edesmennyt Kille kissani ei ole enää näillä taistelusavanneilla. Siinä olivat pulassa kollit ja koirat, semmoinen jätti tämä kisu oli ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti girlzilla15

Vain JHag saa paperilappusella pienen tytön hymyilemään koko loppupäiväksi...

Mainittakoon palstaa lukeville mahdollisista moraaliasioista huolehtiville, että kyseisessä lapussa ei lukenut mitään hävytöntä, kuten puhelinnumeroani tms. arveluttavaa. Ja bisnesman, sori hirveesti, mutta siinä ei ollut mitään sinustakaan, nyyh. Kyseisessä läpyskässä toivotettiin girlzillalle hyvää jatkoa kahden karbaasin toimesta. Paperissa on kuin onkin erään kissapedon kuva. gz on nyt virallinen suojelukohde; isot pahat HIFK-sedät ovat turvanasi ja suojelevat sinua liian innokkailta teineiltä a.k.a narrifaneilta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior
Onko tuosta pakko tulkita, että tekemäsi ''työ'' a.k.a ''suorite'' oli niin kelvoton, että Sulla jäi huono omatunto siitä saamastasi viiskymppisestä?

Joo, työ jäi kesken! Olisin halunnut duunata vielä muistin kera. Herkkis kun silloin vielä olin.

Vastataan nyt vielä Luistelutaidottomalle (loistava nicki): Tämä ketju on NIMENOMAAN öykkärimäistä pröystäilyä varten. Täällä ei saa hävetä mitään! Täällä on vain voittajia!

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Minulla on musta vyö karatessa, mutta ruskea kävellessä.

Ja kerran olin Halosen Tarjan kanssa samassa vesisateessa.

Niin, ja nainenkin on ollut melkein sängyssä. Oli vain seinä välissä.

PS. Aivan varmasti pieren pahemman hajuisia pieruja kuin 98%:a vastaantulijoista. Se, syökö kukaan enää aamupalaa pierujeni jälkeen on jo toinen asia.

Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Aika köyhää. JHagikin joutuu muistelemaan nuoruusvuosiaan nykykunnon ollessa mikä on. Vai irtosiko siltä Girlzzzz(mikä se nimi oli)llalta? -Eipä tainnut irrota! Hirrrrveä selitys nyt, että ei siinä lapussa mitään ollu... onko täällä tosimiehiä!?!?!?

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Tatzka
Tuohon ei voi kun todeta että kissasi onneksi edesmennyt Kille kissani ei ole enää näillä taistelusavanneilla. Siinä olivat pulassa kollit ja koirat, semmoinen jätti tämä kisu oli ;)

Hittolainen Tatzka tää kehuketju on hyvä. Alkaa muuten kuulostaa meidän kissa jutut ihan jääkiekkopuheilta. Mää heitän statistiikat omasta "pelaajasta" ja sinä heti perään "Tom Laaksosen" statistiikat :). Joo joo Tatzka mutta ei se pelkkä koko. Kissalani onkin Korpisalon luonne eli raatelee kaikki isommatkin.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka

Bisnesman: Mun kissat on paljon suloisempia ja upeampia, niih.
Eikä muuten oo.
Tuo on ylinätti ja fiksu. minun elämäni tärkein nainen!
Ja painaa kilon tai jotain :)

Viestin lähetti JHag
Ja bisnesman, sori hirveesti, mutta siinä ei ollut mitään sinustakaan, nyyh.

No sepä hyvä. Ei pitänyt ollakkaan. Tai jos ois pitänyt niin väärään osoitteeseen ois menny :)

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Black Adder
Aika köyhää. JHagikin joutuu muistelemaan nuoruusvuosiaan nykykunnon ollessa mikä on. Vai irtosiko siltä Girlzzzz(mikä se nimi oli)llalta? -Eipä tainnut irrota! Hirrrrveä selitys nyt, että ei siinä lapussa mitään ollu... onko täällä tosimiehiä!?!?!?

Ziisös mikä likainen melikuvitus! Nuoruusvuosien muisteluhan edustaa sitä puhtainta aikaa, silloin ei ole kaikenlaisia hässäköitä häiritsemässä hommia. Kuten ihmissuhteet esimerkiksi.

Mainittakoon BA:lle, että gz on hyvin nuori ja helvetin kiva tyttö, joten mitä, jos pidettäisiin hyvää makua kuitenkin jutuissa? Siis hyvää makua edes tuossa asiassa. Muutenhan sana on vapaa.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Predator:
Etkö muka ole nähnyt Bay City Rollersia, häh? Taidat jutskata vai etkö kehtaa myöntää. Taisit muuten olla mun kanssani silloin Interin ulkoppuolella heilumassa kun ne asui siellä.

Sitäpaitsi mä on käynyt Brita Koivusen konsertissa. Ja täysin selvin päin. Mitä siihen sanotte?

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti JHag
Tässä on jumalauta mun henkinen kaveri! Milloin otetaan bisset? Et kai ole huomenna tulossa matsiin tännepäin.....? Pistetään vähän testosteronia peliin!

En ole ikävä kyllä matsia tulossa katsomaan, koska Tapparalla on nyt, niin kova kunto, että voitto ihan läpihuuto juttu. Ei niitä jo enakkoon selviä pelejä viitti lähtee kattoon. =)

Bisset hmmm. Et kai vaan tarkoita Tom Bissettiä?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Turhaa noita kissoja on kehuskella. Sellaista kissaa ei ole vielä keksitykään, joka ei lähtisi vanhempieni isompaa koiraa karkuun. Koira, Sasa nimeltään, 22kg painava lapinkoira, on sen verran hurja peto. Se on tapellut kolme kertaa: yhtä collieta, yhtä belgian paimenkoiraa ja kahta susikoiraa vastaan. Susikoiria vastaan siis yksin kahta vastaan. Ja se on voittanut nuo kaikki tappelut. Tämä on sitten ihan tosi. Minuakin se aina innoissaan puree ranteeseen, mutta olen niin kova jätkä että nauran vaan.

Minä olen muuten käynyt ainakin kymmenen kertaa Hervannassa. Ja neljästi Turussa. Krav Magassa olen suorittanut toisen tasokokeen. Sählyssä olen tosi hyvä maalivahti. Olen ollut yli viikon Thaimaassa enkä sortunut ilolintujen houkutuksiin. Ja sitten se kaikkein rohkein teko: menin viime kuussa kihloihin, vaikka se tarkoittaa sitä, että menen joku päivä sen naisen kanssa naimisiin ja sitten en enää voi harrastaa seksiä kun se nainen syö kuitenkin häissä hääkakkua ja se kuulemma tappaa naisen seksihalut.

Eikun tuota. Pitikös tässä nyt luetella rohkeita vai typeriä tekoja?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tämä meinasi unohtua:

Meikäläisen keksimä sanonta PISSALIISA, PISSIS on nyt virallisesti City-lehden julkaiseman Vuoden Uutuussanojen kärkikaartissa!
Olin tosin pettynyt, että Pissaliisaa ei noteerattu vielä tänä vuonna Mitä-Missä-Milloin opuksessa... noh, ehkä sitten ensi vuonna. Tässä on muuten teille kaikille palstalaisille hyvä syy ehdottaa minua ensi vuoden Linnan juhliin.
Syy: Olen keksinyt nykysuomen sanakirjaan siirtyvän uuden trendisanan... ihan kiva jos joku taitelija vielä keksisisisisi minulle tuhon titteliin sopivan kunniamerkin. Vihje: sellainen kullattu pieni kämmen, jossa keskisormi sojottaa pystyssä...

PSST: City-lehden noteeraus kertoo ainakin siitä, että MONI on löytänyt Jatkoajan....

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Tämä meinasi unohtua:

PSST: City-lehden noteeraus kertoo ainakin siitä, että MONI on löytänyt Jatkoajan....
Jep. Huhujen mukaan jatkoaika on niin suosittu, että erään radioaseman juontaja on maininnut jatkoaika.comin USEITA KERTOJA!

Samojen huhujen mukaan samainen toimittaja on ollut tekemisissä jatkoajan risteilyn kanssa. Mutta ymmärtänyt sentään olla nauhoittamatta mitään. Keskittynyt enemmänkin "tekemään radiotoimittajia".

Sillä oli mukamas ollu joku hassu paita, mitä lie lukenut. Naiset oli sentään tajunneet kiertää kaukaa, vaikka komea kuuluu olevan..

Ihmeellinen on tämä areena, jossa poskea soitamme...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Svante
Predator:
Etkö muka ole nähnyt Bay City Rollersia, häh?

Mitä sä yrität? Minua ei olisi saanut Beisareitten konserttiin edes uhkaamalla Jyrki Hämäläisen kielarilla! Revi siitä sinä onneton skottiruutufarkkuinen friikki!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Predator
Mitä sä yrität? Minua ei olisi saanut Beisareitten konserttiin edes uhkaamalla Jyrki Hämäläisen kielarilla! Revi siitä sinä onneton skottiruutufarkkuinen friikki!

Minä olin kerran paikalla, kun Beisitirollers soitti livenä. Olin teinivuosinani, vähän toisellakymmenellä Lappajärvellä juhannusjuhlissa (don´t ask why...) ja BCR oli siellä keikalla. Muuten en kiinnittänyt, kuten ei juuri kukaan mukaan, bändiin mitään huomiotta, mutta yhtäkkiä lavalta kuului karmiva koliseva ja rämisevä ääni ja luulin rumpusetin kaatuneen. Ei kaatunut, rumpali oli kuulemma "soittanut" fillin....Heh.

raksipoi

Jäsen
Meidän jääkiekkojoukkue on ylivoimaisesti koko pohjoisen seudun paras.12 peliä(8 sarjapeliä,4 harjoituspeliä) 12 tappiota maalierokin on 18-89.Mä olen joukkueen valovoimaisin tähti mulla on mm. tehopisteet 0+2. +/- tilastosta puhumattakaan.Mut on palkittu 4 kertaa parhaana =)

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen aivan käsittämättömän hyvä ajamaan autoa! Siis mahottoman hyvä! Minussa autoilijana yhdistyvät niin teiden ritari kuin Michael Schumacher. Olen yhtäaikaa niin kohtelias kuin nopea. Osaan lukea liikennettä kuin avointa kirjaa. Mikään ei tule minulle liikenteessä yllätyksenä, olen varautunut kaikkeen ja askeleen edellä muita autoilijoita. Ikään en hermostu liikenteessä, ruuhkissa jne. mistään. Lisäksi osaan ajaa autoa todella taloudellisesti. Ennätys on 4.9 litraa satasella. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi näin upeilla autoilijan taidoilla varustettu kaveri ajelee vielä vanhaa Opel Kadettia. Ajotaitoihin nähden minulla pitäisi olla vähintään Ferrari... tai edes uudempi ooppeli.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olen Blues-fani joten olen siis saavuttanut täydellisyyden.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kukaan ei halua olla isona leivoja2!!

Onko kehu vai haukku, päätelkää itse...

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
No johan on ketju lykätty ilmoille. Joten pakkohan tähän on vastata.

Minä olen lyhykäisyydessä ehkä koko imperiumin täydellisin ihminin. Olen tarpeeksi nöyrä sanoakseni että minussa ei ole mitään vikaa. Olen rehellisyyden perikuva. Itseasiassa en ole koskaan valehdellut.
Huumorin tajuni on useimmille ihmisille liian hyvä.
Huippu urheilijan kroppani on miljoona kertaa paremman näköinen kun kenelläkään muulla.
Älykkyyteni vetää vertoja jopa Gaatesin Billille. Mutta itse en ole niin tyhmä että tekisin toimimattoman käyttöjärjästelmän.
Lopuksi vielä voin todeta että kukaan muu jatkoaikalainen ei ole yhtä komea kuin minä.

raksipoi

Jäsen
Viestin lähetti repe_joke
No johan on ketju lykätty ilmoille. Joten pakkohan tähän on vastata.

Minä olen lyhykäisyydessä ehkä koko imperiumin täydellisin ihminin. Olen tarpeeksi nöyrä sanoakseni että minussa ei ole mitään vikaa. Olen rehellisyyden perikuva. Itseasiassa en ole koskaan valehdellut.
Huumorin tajuni on useimmille ihmisille liian hyvä.
Huippu urheilijan kroppani on miljoona kertaa paremman näköinen kun kenelläkään muulla.
Älykkyyteni vetää vertoja jopa Gaatesin Billille. Mutta itse en ole niin tyhmä että tekisin toimimattoman käyttöjärjästelmän.
Lopuksi vielä voin todeta että kukaan muu jatkoaikalainen ei ole yhtä komea kuin minä.

Ja kaiken lisäksi vaatimattomin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy