Mainos

Virallinen uho- ja kehuketju. Nosta itseäsi tai jotain muuta!

• 5 187
  • 75

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Olen aivan käsittämättömän hyvä sängyssä!!

Kyllä, näin se on! Jokainen nainen joka tämän tietää, haluaa päästä kanssani samaan vesisänkyyn. Ne naiset ketkä eivät vielä ole kanssani olleet, eivät voi edes kutsua itseään naiseksi, koska he eivät edes tiedä, miltä tuntuu olla nainen. Niitä naisia jotka kanssani ovat olleet, yhdistää kauniin ulkomuodon lisäksi, lähtemätön kaipuu päästä takaisin kokemaan TBK:n mahtava kielitornado ja se oppitunti oman ruumiin herkistä alueista ja siitä miten kovaa ja miten erilaisissa asennoissa voi rakkautta TBK:n kanssa tehdä. Jos naisella oli kiharat hiukset ennen sexiä, niin sexin jälkeen ne ovat suorat ja toisin päin. Jos jollain naisella on lakatut kynnet ennen sexiä, niin sexin jälkeen ei ole edes kynsiä. Tekee se niin hyvää. Ja samaan aikaan kun Blacka Adder tuskailee käytännön ongelmista koosta johtuvien syiden takia, jonkun keskinkertaisen Pirkon tai Petteri Punakuonon kanssa, niin minun perseeni pyörii, kuin pieru nahkahousuissa jonkun mallin pystyyn nostettujen jalkojen välissä.

Ja te, hyvät jatkoajan uroot. Voi olla, että tälläkin hetkellä teidän pikku kotirouvanne muistelevat hymy huulila herraa, nimeltä TBK.

Carlos

Jäsen
Veli Oloneuvoksen poliittinen vaikuttaminen -kehun jälkeen, minunkin on pakko kertoa yksi mehevimpiä muistojani.

Keväällä 1998, Jyp-TPS pläy-öff -ottelun alkutunnelmat, Hippos-hallin piha:

Läsnä: Carlos + lauma opiskelukumppaneita, Mauri Pekkarinen, jokunen sata oletettavasti J-Kylän asukasta.

Carlos + isänmaantoivot (tukevassa nousujohteisessa olotilassa): "Mauri! Sull on tupee väärinpäin!" "Mauri hei, tupee or not tupee?"

M. Pekkarinen poistuu vastentahtoisesti hymyillen Hippos-hallin vip-aitioon, jonne meitä ei jostain käsittämättömästä syystä oltu halukkaita päästämään.

Pari viikkoa myöhemmin Paavo "aimäävai" Lipponen vihjasi eduskunnan istunnossa siihen suuntaan että M. Pekkarisen hiukset eivät olisi aidot.

Tästä suivaantuneena M. Pekkarinen antoi lehdistölle sekä tv-uutisille haastattelun jossa mainitsi "Olen kyllä kuullut vastaavaa kielenkäyttöä joltain humalaisilta, mutta että pääministeri menee tämmöistä..."

Eli minä ja ystäväni voinemme siis hyvällä syyllä todeta kansalaispalautteen tavoittaneen päättäjän korvat, ja hänen jopa muistaneen olemassaolomme seuraavassa haastattelussaan. Ja kyl meil pojil oli niimmaan perusteellisen hauskaa. :-)

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Uhoaminen ei kuulu tapoihini, koska olen maailman ystävällisin ja kiltein ihminen, joka aina laittaa lähimmäisen edun oman etunsa edelle. Mutta jos oikein pyydetään, niin...

Olen sietämättömän fiksu ihminen. Aina sanavalmis ja pilke silmäkulmassa. Osaan puhua kaikenlaisten ihmisten kanssa aivan kaikesta, siis oikea keskustelun profeetta. Lisäksi olen aivan älyttömän mukava ihminen, jota on helppo rakastaa.

Olen nähnyt kaikenlaista livenä ja ne ovat kasvattaneet minusta ihmisenä suuremman ja opettaneet nöyryyttä, jota tosin omaan muutoinkin aivan hirvittävän paljon.

Niin ja hymyilen aina, mutta en sentään ole "dille".

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Oloneuvos liiottelee. Ei noi ole varmaankaan nähny sitä livenä. Ei ainaskaan toi Mato.
Mää oon sentään nähny Jeren ja Simpan nauttineena mestaruusvuoden finaalin jälkeen. Nei ei nähny mua mut eivät nähneet ketään muutakaan.
Sit mä oon jutellu Halkidiksen kanssa, joo ja asunut ihan ton Timosen ja Calounin vieressä.
Oon mä kerran tavannut yhden Ilveksen junnunkin jossain Mäntsesterissä mistä me sit lennettiin tonne Lontooseen yhdessä ja se asuu nykyään jossakin Ranskassa.
Sit mä kerran hoidin Nesteen jollekin VIP-vieraalle formulaliput Budapestiin ja olenmä kerran hakenut oman pelaajankin putkasta ulkomailla ja toiselle onnistuin hankkimaan uuden passin kun se hukkas omansa jollain meidän reissuilla.
Kerran yhdessä inttimatsissa mä tein maalin ja me päästiin lomalle.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Svante
Oloneuvos liiottelee. Ei noi ole varmaankaan nähny sitä livenä. Ei ainaskaan toi Mato.

Niin sitä luulis, jos ei tietäis. Olen Riossa talvella -91 istunut viereisellä istuimella seuraamassa Princen konserttia. Oli hieman liikuttuneessa tilassa, kuten moni muukin paikalla ollut. Viimeksi treffasimme vuosi sitten Elyseellä Pietarinkadun Oilersin vieraillessa Turussa. Äijän pelipaita roikkuu seinälläni...että sillensä.

Suosikkijoukkue
SUOMI
Ohooo, ja minä kun luulin että JHag on vahvakin kaveri! Ja kun kerran alettiin uhoamaan niin kerrottakoon olen vuoden JHagia edellä, natuajassa laskettuna. Enkä todella panosta penkkiin...

Fyysisen ylivoiman lisäksi olen tolkuttoman pätevä kalamies. Lähivesistöistä pyytäisin pelkillä vapakalastusvälineillä kalakannat puuduksiin kaudessa tai kahdessa. Lähin vesistö on muuten Itämeri...

Mainittakoon vielä pökerryttävät intiaanitaidot. Tulet syntyy keli kun keli metsään eikä Suomesta löydy montaakaan riistaeläintä jota en olisi pakkaseeni änkenyt.

Osaan myös laulaa s#¤tanan kovaa.

Edit: Erisnimi oli pienellä.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Luistelutaidoton
Ohooo, ja minä kun luulin että JHag on vahvakin kaveri! Ja kun kerran alettiin uhoamaan niin kerrottakoon olen vuoden JHagia edellä, natuajassa laskettuna. Enkä todella panosta penkkiin...
No miten sun muut vahvuudet.
Onko laittaa muita meriittejä kehiin. Kehu nyt kun oot alottanu. Äläkä arvostele muita!

Tai jos arvostelet, arvostele minua ;)

nm. ÄTJHJHOMK klubin pomo.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
TBK:n avaamasta ovesta:

Olin kerran nuorena poikana niiiiin hyvä sängyssä, että heräsin erään radioyhtiön pikkujoulujen jälkeen elämää jo hieman nähneen, itseäni 15-20 vuotta vanhemman leidin vierestä minulle tuntemattomasta pääkaupunkiseudun osasta. Leidi ei muuten ollut mikään rumilus, mutta alle parikymppisenä ja tuoreena avoliittolaisena ns. sitoutuminen, tai ajatuskin siitä, karmaisi. Pelimiehenä totesin tilanteen ja vailla minkäänlaisia ääniä liu'uin lattialle vuoteesta ja aloin hiljalleen kerätä kamojani samalla alapäätäni moitiskellen: "Vitun idiootti! Kaikkeen säkin lähdet mukaan! No, eihän se niin huono ollut, mutta kuitenkin."

No, leidi heräsi ja kehräsi "Minnes oot menossa poika?" Keksin heti nokkelasti: "Ajattelin mennä hakemaan cokista jääkaapista". Neito: "Ei oo cokista, mutta muuta hyvää olisi lisääkin". Mulla kuitenkin oli jo henkisesti toinen jalka ovenraossa ja sain sanottua: "Mun on pakko saada kankkusessa cokista". Leidi totesi, että kun meet ovesta ulos, niin heti vasemmalla on kioski. Rahat olivat tietenkin loppu ja daami käski ottamaan käsilaukusta (käsirautojen vierestä) rahaa. Löysin 50 FIM ja painelin ulos.

Oven edessä huomasin, että perkele! Taksitolppa vastapäätä! Siitä sitten taksiin ja 50 FIM kuskille: "Vie mut niin pitkälle, kun tällä pääsee". No, kuski vei mut Tikkurilan asemalle, josta menin pummilla paikallisjunalla stadiin.

Nyt mua vähän surettaa, etten koskaan saanut velkaa maksetuksi, kun en kysynyt nimeä tai osoitetta.

Ja nyttemmin olen parantanut tapani, maksan taksit itse.

PS.
Olen neuvonut Janina Frostellille crosstrainerin käyttöä salilla!

Suosikkijoukkue
SUOMI
bisnesman

No muita vahvuuksiahan tuossa jo tulikin esille. Itseään jalustalle nostaessa melkein väkisinkin painetaan muita alas. JHag tuskin pelimiehenä on kovin herkkänahkaista tyyppiä, osannee panna kovan kovaa vastaan itsekin.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kehutaan ensin girlzillaa:

Olen pirun iloinen ihminen. Hymyilen kokoajan, ja olen aurinkoinen luonteeltani. Saan muutkin ihmiset usein hyvälle tuulelle.
Minulla on myös hyvä lauluääni. Siinä jää Britney Spearsit toiseksi. Osaan myös tanssia hyvin. Jotku sanovat välillä ärsyttäväksi, mutta totuus on että olen heille vain liian fiksu.

Ja sitten muita:

Jokaikinen jatkoaikalainen jonka olen tavannut on ollut pirun hyvä tyyppi.
Erityismainintoja ansaitsisi jokaikinen, mutta annetaan nyt seuraaville:
Senior, Johannes, JHag, Korak, Cairns, olette kaikki ystävällisiä ja hauskoja tyyppejä. Tykkään teistä.

Vain JHag saa paperilappusella pienen tytön hymyilemään koko loppupäiväksi...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: bisnesman

Viestin lähetti Luistelutaidoton
No muita vahvuuksiahan tuossa jo tulikin esille. Itseään jalustalle nostaessa melkein väkisinkin painetaan muita alas. JHag tuskin pelimiehenä on kovin herkkänahkaista tyyppiä, osannee panna kovan kovaa vastaan itsekin.
Ilmanmuuta. No hard feelings?

kokeilin vaan lanseerata uuden klubin sopivaa esiinmarssia ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, en mä vähästä hätkähdä! Jos kympin toistot 100 kilolla eivät vakuuta, niin machoillaan lisää: Mulla on ju-jutsussa 1. danin musta vyö. Ugh! Voisin syödä aamiaiseksi 98% ilman käsiasetta vastaan tulevista ihmisistä. (varjo korjannee prossat oikeaksi:))

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Juu, en mä vähästä hätkähdä! Jos kympin toistot 100 kilolla eivät vakuuta, niin machoillaan lisää: Mulla on ju-jutsussa 1. danin musta vyö. Ugh! Voisin syödä aamiaiseksi 98% ilman käsiasetta vastaan tulevista ihmisistä. (varjo korjannee prossat oikeaksi:))

No perkele. Minä kun luulin että olet ihan paniikissa kun isot pojat tulee hakemaan. Että tarvit minunlaisen goljatin suojelua ;)

Nii, haluisitsä oman fanklubin, vai onko se jo liian penailua :?)

Sit omakehua:

MINÄ olen oikeasti ihan helvetin lahjakas ja MINUSTA tulee vielä Spedeäkin parempi viihdyttäjä, jos ympäristötekijät ovat suotuisia. Kateelliset yrittävät painaa poikkeuksellisen hyviä tyyppejä alas, jos ei he pärjää, ei kukaan muukaan saa pärjätä!

MINULLA on poikkeuksellinen lahja keksiä lauluja, runoja ja juttua. Sen vuoksi MINÄ en pärjännyt tasapäisyyttä korostavassa peruskoulussa. POTENTTIAALINI oli niin huikea, etten jaksanut keskittyä TAVISTEN kanssa patsasteluun. Siksipä MINÄ en loistanut muissa aineissa kuin ilmaisutaidossa. MINUA ei kannata aliarvioida!

OK, nyt sit aletaan kehua muita..

Topicin tehnyt JHAG osoittautui risteilyllä hyväksi tyypiksi. Hänkään ei ole TAVIS. MINÄ haluan olla isona JHAG2!

PREDATOR on myös osoittautunut poikkeuksellisen viekkaaksi kirjoittajaksi, joka saa jopa MINUT nauramaan! Lisää tämmöisiä, kiitos!

MINUN kissani on todella söpö. Sekään ei ole mikään tavallinen katti, vaan omaa huikean potenttiaalin. Onhan se MINUN valitsema. MINUN perheeseen ei pääse kuka tahansa. MINÄ rakastan kissaani.

Muita rohkeita? HEI TÄÄ ON KIVAA :DDD

ps. ei pahoiteta kenenkään mieltä, mkay..

Viimeksi muokattu:

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Niin te vaan väitätte, että nostatte niin ja niin paljon penkistä.
Mää nostan penkin ja teidätkin. Siitäs saitte.
Niin ja toi Sean Bergenheim on mun sukulainen, siitäs saitte taas.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Baltian maat saivat vapauden ja itsenäisyyden ansiostani. Olin Neuvostoliiton suurlähetystön edessä mielenosoituksessa, josta säikähtäneenä Neuvostoliitto seuraavlla viikolla romahti ja baltit saivat itsenäisyydeen. Huusin mm. "Ryssät pois Vilnasta, Koivisto linnasta" ja "Hyi, hyi Holkeri. Missä on sun moraali". Olin TV-uutisissa ja Iltiksessä oli kuvani. Samoin viime kauden Jokereitten mestaruus on ansiotani, sillä päälläni oli finaalissa voittokalsarit ja taskussa voittopastillit. Suomen MM-kulta lätkässä on myös minun ansiotani, sillä laitoin välit poikki eukon kanssa kisojen ajaksi ja keskityin Suomen kannustamiseen huutamalla humalassa kovaa "Hyvä Juti". Lämpimät kesät ovat ansiotani, sillä olen päästänyt erinäisiä kaasuja huomattavan määrän edesauttaen ratkaisevasti ilmakehän otsonikerroksen häviämistä.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Taidanpa ihan piruuttani viedä penkin pois ennenkuin ehditte sille makoilemaan .

Predator sai muuten jakamattoman kunnioitukseni sillä Mud ja Mungo Jerry ovat jo ihan kova suoritus sinänsä mutta että vielä Middle of the Road ,,,syvääkin syvempi kumarrus mutta kuin ei enää taivu ihan maahan saakkaa .

Mitä muuten sellaisella JHag-klubilla tekisi , eikö se ole kuitenkin aivan sama jos joku haluaisi JHagia töniä , onhan noita masokisteja ja muita humoristeja maailma täynnä ?

Itsestäni en kyllä keksi mitään mainittavaa hyvää puolta , kaikki ovat tasaisen hyviä ja koska vaatimattomuuteni on suurin hyveeni ja siten estää niitä asioita mainitsemasta .

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti JHag
Juu, en mä vähästä hätkähdä! Jos kympin toistot 100 kilolla eivät vakuuta, niin machoillaan lisää: Mulla on ju-jutsussa 1. danin musta vyö. Ugh! Voisin syödä aamiaiseksi 98% ilman käsiasetta vastaan tulevista ihmisistä.

No perskeles! Krav Magassa G1 ja ensimmäinen shoot fighting matsi otetaan vuoden vaihteen jälkeen. Ja minä olen oikeasti, en nyt syönyt, mutta taltuttanut (lue tiputtanut) ihmisen jolla oli käsiase. Tosin taskussa, mutta oli tiedossa, että sillä oli se mukana. V**tu mää onn kova.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen erittäin huono kehumaan itseäni, mutta yritetäänpä jälleen kerran.

Minä osaan laulaa alttoääntä melkoisen hyvin, joskus pystyn jopa kehittämään taustaäänen vaikka en tuntisi biisiäkään. Mä olen tällainen monilahjakkuus, josta olisi voinut tulla yleisurheilija, hiihtäjä tms. mutta kun ei riittänyt silloin mielenkiinto :( Mutta minussa on paljon potentiaalia ja koulussakin menestyn ihan hyvin. Minäkin (Jatkoajan muiden naisten tapaan) olen iloinen ja hymyilen paljon. Ainiin, minulla on hyvä kielikorva.

Ja ettei nyt ihan pelkäksi omakehuksi menisi, niin kerrottakoon, että Jatkoajassa on monia erittäin lahjakkaita ihmisiä ja ihanan monipuolinen kirjo immeisiä :)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti TBK
No perskeles! Krav Magassa G1 ja ensimmäinen shoot fighting matsi otetaan vuoden vaihteen jälkeen. Ja minä olen oikeasti, en nyt syönyt, mutta taltuttanut (lue tiputtanut) ihmisen jolla oli käsiase. Tosin taskussa, mutta oli tiedossa, että sillä oli se mukana. V**tu mää onn kova.

Tässä on jumalauta mun henkinen kaveri! Milloin otetaan bisset? Et kai ole huomenna tulossa matsiin tännepäin.....? Pistetään vähän testosteronia peliin!

Suosikkijoukkue
SUOMI
Tämän siitä saa..

..kun osallistuu pullisteluun. Ei olisi eieiei olisi pitänyt aloittaa. Melkein olin jo kasvanut henkisesti niin paljon etten kirjoittanut tätä ja noita aikaisempia. PAKKO kauttarantain vielä pönkittää kuin lapsi hiekkalaatikolla ja sitten menen punkaan häpeämään ja rypemään katumuksessa. Ainoana lohtunani etten ollut ainoa. Eli kerrottakoon etteivät budolajit tai aseellisen/aseettoman hyökkääjään taltuttamiset ole aivan uppo-outoja asioita yllekirjoittaneellekaan. Lasken piilossa olevan aseen kantajan aseettomaksi tässä tapauksessa.

Koska se päteminen loppuu?????

Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Olen uskaltanut painaa bussissa "stop"-nappia vaikka sitten kaikki tuijottaa. Olen syönyt omenan kuorimatta sitä vaikka siinä voisi olla pöpö. Olen valvonut kerran aamukahteen kädet peiton päällä. Surffasin kerran saitille jossa näkyi nainen, se ei ollut kivaa kun tuntui siltä kuin tuoli olisi noussut ylöspäin kun kirjoituspöydän alareuna tuli vastaan. Olen ollut miinus kahden asteen pakkasessa ilman pipoa. Luin kerran kirjan jossa piti olla kirosana, en kuitenkaan löytänyt sitä. Olen matkinut äitilleni television virityskuvaa kun se vaati minua laittamaan maidon takaisin jääkaappiin, se oli kyllä jo hurjaa. Kerran nostin kastemadon lätäköstä kuivalle maalle, onneksi se ei kuristanut minua. Elän aina täysillä, koska mikä päivä hyvänsä voi tulla aivastus ja pikkuaivot lentävät sitten ulos päästä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olenkin sitten taltuttanut olennon josta ei saa selvää. Sen ajatukset olivat muualta kuin tästä universumista. Se oli sekava ja mielialat vaihtelivat kuukauden aikojen mukaan ja jopa muutaman minuutin välein. Sille ei voinut välillä sanoa mitään tai huomasi olevansa pulassa, toisaalta sanomatta ollessa oli myös pulassa. Välissä luulin tajuavani sitä, mutta sitten tajusin suuren tietämättömyyteni. Sitä alienia kutsuttiin vissiin naiseksi, kellään samoja kokemuksia?

Bisnesman: Mun kissat on paljon suloisempia ja upeampia, niih.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Maple Leaf
Olen uskaltanut painaa bussissa "stop"-nappia vaikka sitten kaikki tuijottaa. Olen syönyt omenan kuorimatta sitä vaikka siinä voisi olla pöpö. Olen valvonut kerran aamukahteen kädet peiton päällä. Surffasin kerran saitille jossa näkyi nainen, se ei ollut kivaa kun tuntui siltä kuin tuoli olisi noussut ylöspäin kun kirjoituspöydän alareuna tuli vastaan. Olen ollut miinus kahden asteen pakkasessa ilman pipoa. Luin kerran kirjan jossa piti olla kirosana, en kuitenkaan löytänyt sitä. Olen matkinut äitilleni television virityskuvaa kun se vaati minua laittamaan maidon takaisin jääkaappiin, se oli kyllä jo hurjaa. Kerran nostin kastemadon lätäköstä kuivalle maalle, onneksi se ei kuristanut minua. Elän aina täysillä, koska mikä päivä hyvänsä voi tulla aivastus ja pikkuaivot lentävät sitten ulos päästä.

Näistä tunnustuksia Maple L saa minulta twelve points! Ketjun avaukseen nähden kaikkein roheimmat suoritukset ja tunnustukset. Minusta parhaiten yskän ymmärtänyt kirjoitus. Siitä yläviis vaahteramiehelle.

JHag:''Oven edessä huomasin, että perkele! Taksitolppa vastapäätä! Siitä sitten taksiin ja 50 FIM kuskille: "Vie mut niin pitkälle, kun tällä pääsee". No, kuski vei mut Tikkurilan asemalle, josta menin pummilla paikallisjunalla stadiin.
Nyt mua vähän surettaa, etten koskaan saanut velkaa maksetuksi, kun en kysynyt nimeä tai osoitetta.''

Onko tuosta pakko tulkita, että tekemäsi ''työ'' a.k.a ''suorite'' oli niin kelvoton, että Sulla jäi huono omatunto siitä saamastasi viiskymppisestä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy